Online via een website pokeren kan op zich ook, maar daar kun je niet gezellig met elkaar praten.quote:www.everestpoker.com is te gek.
Gewoon voor de fun of voor echt geld .
Heb je de PC demo gespeeld? Ik heb een hele aardige setup maar het is gewoon flets. Als ik de screens moet geloven moet het van je scherm afspatten maar dat is niet wat ik zag. Het zag er prachtig uit, daar niet van, maar niet de kwaliteit die je bij Oblivion ziet. Ik draaide overigens 1024x768, heb ff een tandje hoger geprobeerd maar dan wilde hij wel wat schokken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar 1280x1024 op een pc is hetzelfde als 1280x720 op je Xbox360, met als enige verschil dat de xbox breedbeeld geeft, en de pc meestal niet.
Dus wat je precies bedoeld snap ik niet.
Dan is je upgrade niet echt heel erg hi-end geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik draaide overigens 1024x768, heb ff een tandje hoger geprobeerd maar dan wilde hij wel wat schokken.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, de PC is al jaaaaaaaaaaaaren HD Mystik
Ik denk dat eerder de extra waarde van een groot scherm bedoelt wordt, want ik vind op me tv spelen ook mooier als op me pc, terwijl de resolutie van me pc zelfs op 1600x1200 staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, de PC is al jaaaaaaaaaaaaren HD Mystik
En in het vorige topic was het net zo gezellig.quote:
Nee, maar ik mag toch verwachten dat die zich kan meten met de kwaliteit van andere games. Nou ja, we zullen zien. Ik was gewoon verrast door de fletsheid van Prey op de PC.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb jij de Xbox360 demo van Prey dan al gespeeld?
Misschien omdat op een HDTV je beeld groter is, breedbeeld hebt en omdat je er normaal gesproken verder vanaf zit. Dan lijkt het allemaal iets mooier. Als ik heeel dicht op mn HDTV ga zitten dan is het ook een stuk minder scherp.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar 1280x1024 op een pc is hetzelfde als 1280x720 op je Xbox360, met als enige verschil dat de xbox breedbeeld geeft, en de pc meestal niet.
Dus wat je precies bedoeld snap ik niet.
Dat die unplugged dvd zou komen was al enkele weken bekend, maar ik denk niet dat het een succes gaat worden. 40 euro is echt veel te duur voor een paar simpele games. Bovendien moet je maar net al die games willen hebben, anders betaal je deels voor niks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox Live Arcade Unplugged aangekondigd
Hoeveel kosten deze games als je ze via Live download? Ik vind 40 euro namelijk best een hoop... Al is het wel een aardige disc voor degenen zonder Xbox Live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |