Dat zeker!! En nee, ik heb wel last van jaggies bij PGR, maar niet erder dan op een CRT monitor.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Tearing valt wel mee, framedrops zoals gezegd vooral in de regen. Maar gewoon veel te duur, met z'n 60 euro. Zelfs GCShop & Co hadden 'm niet goedkoper.
Het zal trouwens wel aan de instellingen van de HDTV hebben gelegen waarop ik eerder PGR3 heb gespeeld, maar ik heb me destijds dood geergerd aan alle witte randjes rondom de naden van de auto modellen. Vreselijk lelijk. En die zag ik op mijn monitor totaal niet, zag er allemaal veel vloeiender uit.
Hoe dan ook, voor 30 euro voor de kabel (+ gratis 19" CRT) is het een wereld van verschil van m'n oude 37cm TV'tje af
1280x720 kan je schudden (of 1280x1024, ondersteund de 360 ook). Ga voor 17" das meer dan prima.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga morgen denk ik ook gewoon zo vga kabel halen voor me pc monitor, ben benieuwd naar het effect heb deze monitor
een samsung syncmaster 151s
zou deze het ondersteunen, en zo ja is het ongeveer hd singaal
[afbeelding]
http://www.dixons.nl/De_o(...)=extendeddescription
http://hardware.kelkoo.nl/b/a/ps_3157745/114401.html
is dus 4:3 De 360 kan 1280x1024 aan op fullscreen. Ga voor 17", wacht desnoods even. Doe dit niet.............quote:1024 x 768 maximum resolution
wat wil je er mee zeggen ?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
1280x720 kan je schudden (of 1280x1024, ondersteund de 360 ook). Ga voor 17" das meer dan prima.
He, krijg er toch nu weer zin in ook hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
All Aboard! The Hypetrain!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twi, je mening over mijn climax verhaal? Paar posts boven je. Is goed discussie materiaalquote:Op maandag 19 juni 2006 21:21 schreef twi het volgende:
15" is inderdaad alleen leuk als je een 37cm TV'tje hebt en ruimtegebrek hebt. Maar je kunt die VGA kabel er prima op gebruiken, op 1024x768. Heb ik gisteren ook geprobeerd met een andere 15" TFT.
Ik heb trouwens vandaag de demo van eh. Rose Rock Dingus Gedoe X gedaan. Wat een belachelijk spel zeg
Pak die! 15" is het minimale wat je ipv een TV kan gebruiken. Niet echt een grote sprong voorwaarts.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
maar het werkt wel 15 inch ?.. want kan een 17 inch van me oom krijgen denk ik
Haha, je hebt wel gelijk, ik kan het niet ontkennen. Ze hebben het op een paar vlakken gewoon geprutst. Maar ik ben gewoon een vrij blinde fanboyquote:Op maandag 19 juni 2006 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Twi, je mening over mijn climax verhaal? Paar posts boven je. Is goed discussie materiaal.
maar ff om te testenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Pak die! 15" is het minimale wat je ipv een TV kan gebruiken. Niet echt een grote sprong voorwaarts.
Tchoe tchoe!!!! Kadeng, kadeng, kadeng....quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
All Aboard! The Hypetrain!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Persé MGP2006? Nee sorry, leuke krijger of 2e hands misschien? Maar ik ga niet 60 euro verkwisten aan deze titel, hoe graag ik hem ook wil. Ik heb alle MGP's gehad. In het verleden zelfs met oa Bastard jou en nog wat mensen gespeeld. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een gigantische fan van de MGP serie. Zo'n grote fan zelfs, dat ik deze oversla en niet met het gevoel kom te zitten dat het meeste van de glorie vergaan is.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, je hebt wel gelijk, ik kan het niet ontkennen. Ze hebben het op een paar vlakken gewoon geprutst. Maar ik ben gewoon een vrij blinde fanboyIk baal wel van die fouten hoor. Nog het meeste van de scoreboards, dat alleen de host mensen kan uitnodigen, dat je als host niet tussen GP en Extreme kan switchen. Nouja, ik noemde ze allemaal op.
Ik had de game al betaald toen ik achter al die zooi kwam, dus toen heb ik maar m'n vingers in m'n oren gedaan en als een gek "LALALALALALA" beginnen te schreeuwen.
Wanneer die patch de scoreboards en eventueel de mogelijkheid tot inviten fixed, hoor je mij verder niet veel meer klagen.
Feit blijft wel dat Climax gewoon meer hooi op de vork heeft genomen dan kan (of hoe zeg je dat) en dat de gamer daar de dupe van is. Erg slecht, maar ik kan het spel gewoon niet laten liggen. Kan het gewoon niet. Moet. Moet. Moet spelen.![]()
Het is zeker mooier, maar voor de prijs van een 15" TFT kan je een mooie 19"CRT (beeldbuis) monitor kopen, welke veel hogere resoluties aan kan.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar ff om te testenof zo monitor veel mooier is dan tv?
en is dat zo ?
waaromquote:Op maandag 19 juni 2006 21:34 schreef kepler het volgende:
ik ga mijn 360 maar eens inpakken
ik hoop dat tie veel plezier heeft bij mijn broertje voor vier maanden
Afgelopen Rainbow Six games gingen teveel richting Counter Strike........ Heb overigens wel goede hoopquote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six, ik wil! Die Tom Clancy games zijn echt vet
En dat is kut, want Counterstrike is de meest populaire online shooter allertijden?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Afgelopen Rainbow Six games gingen teveel richting Counter Strike........ Heb overigens wel goede hoop
vier maanden stage in Nieuw Zeelandquote:
Counterstrike is van origine veel sneller. Ik vind dat Ubisoft van wat ik de laatste tijd van ze zie de series een beetje met elkaar verweven. Rainbow Six teveel laten neigen naar Counterstrike en de filmpjes van de komende vond ik weer wat lijken op Ghost Recon, welke dan weer een beetje van zijn oorspronkelijke pad is afgegaan.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef devv05 het volgende:
En dat is kut, want Counterstrike is de meest populaire online shooter allertijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |