handigquote:Op zondag 18 juni 2006 01:38 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt mij trouwens best wel vet.
Hiermee connect je je Xbox hd aan je pc.
Waardoor je bijvoorbeeld ruimte van je pc hdd vrij kan maken voor Xbox 360 shit, je kan dingen transferren. Bijvoorbeeld je hebt een PES6 edit file, je kan het er zo op zetten.
Komt 28 Juli uit voor 60,-.
Misschien als PES6 uitkomt of ik ruimte tekort heb koop ik hem wel.
Best een aardige game, jammer dat het grafisch nogal ondermaats was. Heb er wel lol aan beleefd, ook al was de eindbaas ineens een kwelling t.o.v. de rest van het spel.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ben gun verslaafd
Nog even wachten dusquote:Op zondag 18 juni 2006 19:29 schreef Robhimself.2 het volgende:
Keek net op Live Arcade, stond Streetfighter 2 er tussen!! Ik kijken, bleken het een theme en wat gamerpictures te zijn.
is dat holleiser ofzo ?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Best een aardige game, jammer dat het grafisch nogal ondermaats was. Heb er wel lol aan beleefd, ook al was de eindbaas ineens een kwelling t.o.v. de rest van het spel.
Welke kabel heb je daarvoor nodigquote:Op maandag 19 juni 2006 01:37 schreef twi het volgende:
Okee, ik heb net een "What the fuck"-moment gehad toen ik PGR3 en GR:AW in m'n X360 deed, gekoppeld aan een tien jaar oude 15" monitor.
What the fuck, wat ziet dat er geweldig uit! En dan te bedenken dat ik morgen een 19" op ga halen
Binnenkort even liven dan maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef jogy het volgende:
Tabletennis is best gaaf, met klotsende oksels zit ik te spelen man. Heb met veel pijn en moeite de easy-tournament uitgespeeld. Heerlijk spel.
quote:Prey Demo Coming Very Soon
3D Realms have been working hard on getting the demo version of Prey up and running for its release on the Xbox Live Marketplace later this coming week.
So what has been going on lately in the world of Prey and at Human Head? A ton of stuff. Mainly, we've been playing the PC and 360 versions, as well as tweaking the 360 demo (the PC demo was wrapped up a bit ago). Time is getting tight with this, since the demo will be released next week.
That's right. The Prey demo is going to be released in less than a week. Are we nervous here at Human Head? Yeah, admittedly a bit. But mostly we're excited to finally unleash the game we've been working on for the past five years.
Although a bit of history about those five years: Technically, yes it's been five years as we signed the project in May of 2001. But, we didn't actually get the Doom 3 code until fall of that year, so the first few months were all design work. When we received the Doom 3 code, there was a huge shift in learning the new tech.
Ik denk dat hier de meeste hem wel op de X360 halen..quote:Op maandag 19 juni 2006 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ligt een beetje aan iedereen hier
Vind je? Black Arrow en Lockdown waren echt een aanfluiting. Er is geen RS meer zo goed geweest als RS3 met Garage, Airport en Carnival. In November zal ik wel weer geld ervoor uit trekken om te kijken wat het is, maar bespeur ik maar het minste of geringste Lockdown meets Ghost Recon: AW, dan gaat 'ie de deur uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de meeste hem wel op de X360 halen..
Van LIVE weet je tenminste zeker dat het allemaal okay werkt..
Tenzij de devver het verneukt, maar in het geval van RS is dat wel goed gebleken in het verleden
Die en Black Arrow zijn de enige 2 die ik heb gespeeld.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Black Arrow en Lockdown waren echt een aanfluiting. Er is geen RS meer zo goed geweest als RS3 met Garage, Airport en Carnival.
Black Arrow vond ik nog wel leuk met de cannister levels, op de boot bijv. Lockdown was in mijn ogen ook zeker niet slecht, alleen niemand speelde het waardoor het sowieso al een mindere game wordt dan RS3.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Black Arrow en Lockdown waren echt een aanfluiting. Er is geen RS meer zo goed geweest als RS3 met Garage, Airport en Carnival. In November zal ik wel weer geld ervoor uit trekken om te kijken wat het is, maar bespeur ik maar het minste of geringste Lockdown meets Ghost Recon: AW, dan gaat 'ie de deur uit.
Ik vergeet er nog een stuk of 10 die hier niet op staanquote:Op maandag 19 juni 2006 09:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet PES6 nog in oktober. Maar die staat hier niet op
Verschillen de EU releases dan zoveel met de US releases?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vergeet er nog een stuk of 10 die hier niet op staan.
Maar idd, pes6 al besteld, 17 oktober.
Soms wel,quote:Op maandag 19 juni 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen de EU releases dan zoveel met de US releases?
Heeft denk ik vrij veel te maken met Amerikanen + voetbalquote:Op maandag 19 juni 2006 09:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Soms wel,
PES6 UK: 17 october
PES6 US: 23 January
Struikrover heeft m welquote:Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef twi het volgende:
[..]
Geen MotoGP dus?Volgens mij heeft niemand 'm hier...
Ik doelde meer op het feit dat veel Amerikanen voetbal niet interessant vinden. Nu met het WK zelfs niet. "It's more fun to watch grass grow"quote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef Wessiej het volgende:
Klopt ook ja, hun seizoen begint later.
Maar zo zijn er meerdere redenen voor uitstel of vervroeging bij 1 regio van een game.
De laatste baas is Magruder, jij bent in de war met Hollister.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is dat holleiser ofzo ?
daar zit ik nu vast, help
is op een eiland na de indianen missie
Steekt voorzichtig zijn vinger opquote:Op maandag 19 juni 2006 09:40 schreef Wessiej het volgende:
Hoeveel mensen boeien dingen als WWE worstle sport.
quote:August 8, 2006 Dead Rising Capcom Action
September 12, 2006 Test Drive Unlimited Atari Racing
September 26, 2006 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Ubisoft Action
Fall 2006 LEGO Star Wars II: The Original Trilogy LucasArts Action
November 7, 2006 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Ubisoft Shooter
Hetzelfde als televisie schermen, resoluties, en scart kabels.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:30 schreef twi het volgende:
Degenen die het zo interessant vinden om de games te laten zien die ze willen hebben, je hoeft echt niet elke keer de hele lijst te quoten hoor
1 keer is leuk en informatief, maar om nu 10 keer die hele lijst voorbij te zien komen...
quote:June 27, 2006 Over G Fighters Flight
July 10, 2006 Prey (Limited Collector's Edition) 2K Games Shooter
July 11, 2006 Chromehounds SEGA Action Simulation
August 1, 2006 TimeShift Vivendi Games Shooter
August 8, 2006 Dead Rising Capcom Action
August 15, 2006 N3: Ninety-Nine Nights Microsoft Action
August 29, 2006 Enchanted Arms Ubisoft RPG
August 29, 2006 Saints Row THQ Action
Summer 2006 Captain Blood Playlogic International Action Adventure
September 12, 2006 Godfather, The Electronic Arts Action Adventure
September 12, 2006 Test Drive Unlimited Atari Racing
September 12, 2006 Open Season Ubisoft Action Adventure
September 26, 2006 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Ubisoft Action
Q3 2006 Tracer *TBA Action
Fall 2006 LEGO Star Wars II: The Original Trilogy LucasArts Action
October 3, 2006 Just Cause Eidos Interactive Action
VGA kabels en CRT monitoren horen daar niet bijquote:Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
Hetzelfde als televisie schermen, resoluties, en scart kabels.
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef twi het volgende:
Tsja, als je die andere games nou naar mij had gestuurd, had jij al 4 reviews klaar kunnen hebben vandaag. Moet je nu niet beginnen te zeuren he?
Kun je voorstellen hoe het eruit moet zien op een LCD/Plasma scherm.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:37 schreef twi het volgende:
Okee, ik heb net een "What the fuck"-moment gehad toen ik PGR3 en GR:AW in m'n X360 deed, gekoppeld aan een tien jaar oude 15" monitor.
What the fuck, wat ziet dat er geweldig uit! En dan te bedenken dat ik morgen een 19" op ga halen
Er wordt gebeld met Ubisoft, hopelijk heb ik een nieuwe disc binnenkort! De debug geeft namelijk Mixed Media Disc aan en kan dus niet spelen. Jammer want ik had me wel er op verheugd. De press factsheet zag er interessant uit.quote:
Niet zeuren, jij hebt zowieso al een topbaanquote:Op maandag 19 juni 2006 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Er wordt gebeld met Ubisoft, hopelijk heb ik een nieuwe disc binnenkort! De debug geeft namelijk Mixed Media Disc aan en kan dus niet spelen. Jammer want ik had me wel er op verheugd. De press factsheet zag er interessant uit.
Baan?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt zowieso al een topbaan![]()
ik had al gesubmit bij games.fok dat de demo voor de pc de 21ste komt, maar ze posten liever non nieuws daarquote:Op maandag 19 juni 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Binnenkort even liven dan maar.
Overigens verlies ik steeds van die Zweed die zo hard slaap op novice..
Easy lukte wel makkelijk.
[..]
En mishcien Over G, ik wacht de reviews af, de ingame beelden konden mij nog niet overtuigen en heel mischien dead rising...quote:July 10, 2006 Prey (Limited Collector's Edition) 2K Games Shooter
September 26, 2006 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Ubisoft
October 24, 2006 Phantasy Star Universe SEGA RPG
quote:<pkwarts[food]> RS op Live
<pkwarts[food]> Uuuuuuuren
<pkwarts[food]> O+
<Roy|Studie> Jaaaa, ik word ook al wel een beetje gehyped nu
<Roy|Studie> De beelden zijn zo gaaf, en als er echt zoveel mensen live gaan
<pkwarts[food]> gijsjes afknallen
<Roy|Studie> Dan moet ik eigenlijk wel
<pkwarts[food]> het liefste met gamedemon en twi spelen
<pkwarts[food]> daar heb ik echt veel potjes mee gespeeld
<Roy|Studie> Ik vooral tegen hun eigenlijk
<pkwarts[food]> Mooiste situaties zijn al er echt geen van je teamgenoten meer over is en van de andere partij nog iets van drie ofzo
<pkwarts[food]> die adrenaline dan
<pkwarts[food]> daaaaaaaamn
<Roy|Studie> Geweldig inderdaad, rustig sluipen en dan beschoten worden is ook verschrikkelijk. Af en toe schrik je je de tyfus
<pkwarts[food]> ja
=-= YOU are now known as pkwarts
<Roy|Studie> Eén van de mooiste momenten die ik me echt kan herinneren is Strolie die begint te schelden omdat zijn rugdekking slecht is. Hij allemaal schelden omdat niemand meer wat zei (hij en ik waren de enige twee die nog leefden) en toen midden in zijn gemopper viel ie weg. Dood
<pkwarts> :')
<pkwarts> gameplay van rainbow six vind ik ook toffer dan bijvoorbeeld halo online
<pkwarts> hier kan je echt een minuut rondlopen en als je dan een vijand ziet is het echt van "![]()
![]()
"
<pkwarts> dan gaat je hart bonken terwijl je ingezoomt zit...prachtig
<Roy|Studie> 'de gang' in de garage is ook legendarisch
<Roy|Studie> die flashbangs
<pkwarts> ja
<Roy|Studie> en altijd iemand een camper noemen als je neergeschoten wordt
<pkwarts> ja
<pkwarts> soms deed ik dat ook gewoon hoor
<pkwarts> hallo, het is een tactische shooter![]()
<Roy|Studie> tuurlijk, iedereen campt weleens
<pkwarts> of deze situatie ken je vast ook wel
<pkwarts> je ziet iemand, maar hij ziet jou niet
<pkwarts> je gaat erachteraan
<pkwarts> maar omdat je het mooi wilt doen wil je NET iets dichterbij komen
<pkwarts> duurt te lang, hij ziet je, dood
<Roy|Studie> hahahaha, ik ging sowieso vaak dood dus ja, ik ken het wel
Ik word ook weer hypedquote:
Of met de Gijsjes onderling ... steeds team kills maken.. vol een granaat in je porum .. allemaal lachen en weer overnieuw "Ja, nu gaan we serieus doen" "Ok" .. BAM weer doodquote:
Het meekijken vanuit de lobby, iedereen lachen om Surfer die bukkend door de levels heenliep. Je zag het dun als het ware langs zn benen lopen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
Meeste wat mij bij is gebleven van die RS3.. het level de garage..
Iiiedere keer naar dat gangtje lopen, volgooien met granaten en hier en daar kills maken, dat ging vaak goed maar kon ook zo gebeuren dat ze ineens in je rug stonden te schieten dan![]()
En dat zoeken dan.. als jij nog alleen bent, je team is mol, en van die andere is er ook nog maar 1... dat zoeken naar elkaar.. die spanning dan
En Carnaval.. dat trappenhuis![]()
Ik welquote:Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef twi het volgende:
[..]
Geen MotoGP dus?Volgens mij heeft niemand 'm hier...
Of opeens superserieus een aanval willen plannen...en dan horen hoe Brown zegt: "Gijs, ik ga iemand pijpen" en dan zien hoe hij gebukt voor iemand anders staat.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
Of met de Gijsjes onderling ... steeds team kills maken.. vol een granaat in je porum .. allemaal lachen en weer overnieuw "Ja, nu gaan we serieus doen" "Ok" .. BAM weer dood![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het meekijken vanuit de lobby, iedereen lachen om Surfer die bukkend door de levels heenliep. Je zag het dun als het ware langs zn benen lopen.
Dat ja, en dan daar een granaat achterlatenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of opeens superserieus een aanval willen plannen...en dan horen hoe Brown zegt: "Gijs, ik ga iemand pijpen" en dan zien hoe hij gebukt voor iemand anders staat.
Wie of wat zijn Gijsjes nou weer?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of met de Gijsjes onderling ... steeds team kills maken.. vol een granaat in je porum .. allemaal lachen en weer overnieuw "Ja, nu gaan we serieus doen" "Ok" .. BAM weer dood![]()
![]()
Of Thor, continu op dezelfde plek campen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:Die surfer inderdaad.. hoe prachtig... bukkend overal langs... en super voorzichtig... loopt ie een kamer in.. BAM mol
Ja, dat was te gek.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
Meeste wat mij bij is gebleven van die RS3.. het level de garage..
Iiiedere keer naar dat gangtje lopen, volgooien met granaten en hier en daar kills maken, dat ging vaak goed maar kon ook zo gebeuren dat ze ineens in je rug stonden te schieten dan![]()
En dat zoeken dan.. als jij nog alleen bent, je team is mol, en van die andere is er ook nog maar 1... dat zoeken naar elkaar.. die spanning dan
En Carnaval.. dat trappenhuis![]()
Een ingame-gimmick... Get used to it...quote:
Let us know, ik ben namelijk ook wel benieuwd, ondanks dat ik een 17" heb (ook geen breedbeeld)quote:Op maandag 19 juni 2006 13:30 schreef Wessiej het volgende:
Dan koop ik vanmiddago ook maar even die VGA kabel 8).
Ben benieuwd, heb een 19'' scherm (iiyama).
Alleen geen breedbeeld, dus ben benieuwd.
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een ingame-gimmick... Get used to it...
op een eiland, gelijk na de missie dat je het fort ging aanvallen met al die kanonnen. is op een klote stukquote:Op maandag 19 juni 2006 10:11 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
De laatste baas is Magruder, jij bent in de war met Hollister.
Waar zit je precies vast?
[..]
Steekt voorzichtig zijn vinger op
![]()
Je staat tegenover Hollister?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op een eiland, gelijk na de missie dat je het fort ging aanvallen met al die kanonnen. is op een klote stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:56 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Je staat tegenover Hollister?oke dan, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind tof spel, grafisch maar niet er op letten
Ik ga nooit meer een autogarage binnen zonder jouquote:
*Proest* Ja, tuurlijk jongen. CRT is beter dan een HD LCD tv...... Word wakker.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:30 schreef twi het volgende:
dan hoef je toch niet zo'n halve - edoch kwalitatief betere - CRT monitor als tussenoplossing te gebruiken?
Vooral de framedrops en tearings hebben me overgehaald deze game te mijden als een hond met schurft.... Ik HAD er zo'n zin in..quote:Op maandag 19 juni 2006 10:52 schreef twi het volgende:
[..]
VGA kabels en CRT monitoren horen daar niet bij
Overigens, over MotoGP:
+ Geweldige gameplay
+ Het blijft gewoon gaaf met 16 man online racen
+ Extreme tracks zijn vaak errug mooi
+ Extreme & GP, eigenlijk 2 games in 1.
- Saaie SP, die je op elk niveau uit moet spelen voor alle Achievements (Rookie, Pro, Champion, Legend).
- Framedrops bij haarspeldbochten, vooral in de regen
- Een AI met het IQ van een ei die je nog erger als bij PGR3 gewoon van de baan rost.
- Laadtijden![]()
- Zelfde bike customize-systeem als in deel 2. WTF, weer pielen met driehoekjes en rechthoeken![]()
- Overall impressie dat het grafisch gewoon niet zo'n grote stap vooruit is.
"Ohhh, and he goes down from that tremendous haymaker from Muhammed Ali!!"quote:
Dat zeker!! En nee, ik heb wel last van jaggies bij PGR, maar niet erder dan op een CRT monitor.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Tearing valt wel mee, framedrops zoals gezegd vooral in de regen. Maar gewoon veel te duur, met z'n 60 euro. Zelfs GCShop & Co hadden 'm niet goedkoper.
Het zal trouwens wel aan de instellingen van de HDTV hebben gelegen waarop ik eerder PGR3 heb gespeeld, maar ik heb me destijds dood geergerd aan alle witte randjes rondom de naden van de auto modellen. Vreselijk lelijk. En die zag ik op mijn monitor totaal niet, zag er allemaal veel vloeiender uit.
Hoe dan ook, voor 30 euro voor de kabel (+ gratis 19" CRT) is het een wereld van verschil van m'n oude 37cm TV'tje af
Ik kan me er deels in vinden. Echter bedoelden ze gewoon te zeggen dat Climax het met een veel kleiner team moet doen, met minder backing dan PGR3. Bizarre kan natuurlijk uithalen wat ze willen (overigens ook een rushjob, PGR3, vanwege de deadline). Daarnaast kan ook Rockstar het zich permitteren om een game (techdemo eigenlijk) voor 40 euro van de hand te doen, omdat ze elders bakken met geld verdienen.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:23 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ze zijn zelfs zo brutaal te zeggen dat het met een laag budget is gemaakt en dat we het er maar mee moeten doen.
Up yours Climax!!!![]()
Deathmatch is dan ook waar het om draaitquote:Op maandag 19 juni 2006 20:09 schreef Wessiej het volgende:
Nog even een rectificatie @ gamedemon : Ik zei dat de Multiplayer van Prey heel veel is, maar de Singleplayer is veel belangrijker in dit spel.
Je kan online met zijn 8'en en alleen deatmatch en team deathmatch.
Dat je dat alvast even weet.
gewoon laten doenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand nog goeie tips voor dat afstellen van een HDTV? Rob?
Een bepaald plaatje of theme oid dat erg handig is.?
Waarom lukte het ze op de XBOX dan wel? Toen MGP3 uitkwam, zaten op het maximale wat ze uit de XBOX konden toveren. I say again: Bad coding.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me er deels in vinden. Echter bedoelden ze gewoon te zeggen dat Climax het met een veel kleiner team moet doen, met minder backing dan PGR3. Bizarre kan natuurlijk uithalen wat ze willen (overigens ook een rushjob, PGR3, vanwege de deadline). Daarnaast kan ook Rockstar het zich permitteren om een game (techdemo eigenlijk) voor 40 euro van de hand te doen, omdat ze elders bakken met geld verdienen.
Climax heeft gewoon helaas niet de ballen gehad om te zeggen dat het product niet af is tegen THQ, en nog 6 maanden nodig te hebben. Desnoods wachten tot MotoGP07, maar dan wordt het weer maart-april gezien de licentie.
Dat is het coolstequote:Op maandag 19 juni 2006 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deathmatch is dan ook waar het om draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |