Nope, werkt niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
computer/aptop even opnieuw opstarten heb ik ook eens gehad op 1 of andere manier weigert windows jouw xbox360 een ip te geven
Ik had de topicnr's alvast aangepast vandeweek met een extra 0 ervoor, ziet er wat strakker uitquote:
Iedereen kan dat hoor ook zonder log in. Zal het nu wel even doen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://xbox360.teamxbox.com/
Kan iemand die nog bij de linkjes zetten?.
Heb geen Wiki log in.
Ik heb er ook nog 1 voor de OP. www.xbox360only.nlquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://xbox360.teamxbox.com/
Kan iemand die nog bij de linkjes zetten?.
Heb geen Wiki log in.
Klopt, maar voegt wel imo vreemd genoeg wel toe aan de immersiequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Hitman is toch zo'n tof maar ookwel frustrerend spel.
Vooral de functie van niet saven bij afsluiten, zodat je wel 1 á 2 uurtjes vrij moet hebben als je 1 level gaat spelen.
Hehe ja klopt, zeker een geweldig spelquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Wessiej het volgende:
Zeker, als ik een level hier heb gehaald, ben ik gewoon écht blij.
Een van de betere games voor mij, hou erg van zulke thema's.
Lekker schelden als de camera je opneemt en je dan weer moet sneaken om de videoband moet jatten.
Ah, eens kijken of de Nedgame ook al pre-orders aan neemtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Bij de Dynabyte, en bij ons kun je al de Ps3 pre-orderen. Nog niemand heeft het gedaan. Ik zie mensen echt denken wtf of WOW als ze zien dat de Ps3 499 ( retard pack ) of zelfs 599 word.
Persoonlijk vind ik het dom dat de Wii bij ons waarschijnlijk niet verkocht word, maar de Ps3 en 360 wel, maar dat is weer iets anders
Waarom de Wii nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Bij de Dynabyte, en bij ons kun je al de Ps3 pre-orderen. Nog niemand heeft het gedaan. Ik zie mensen echt denken wtf of WOW als ze zien dat de Ps3 499 ( retard pack ) of zelfs 599 word.
Persoonlijk vind ik het dom dat de Wii bij ons waarschijnlijk niet verkocht word, maar de Ps3 en 360 wel, maar dat is weer iets anders
Geen fucking idee, ik zie in de week memo steeds staan dat de Ps3 belangrijk is bla bla...quote:
De wii verkopen ze natuurlijk alleen bij de speelgoedwinkelquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga echt lachen als de wii 1000x beter gaat verkopen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen fucking idee, ik zie in de week memo steeds staan dat de Ps3 belangrijk is bla bla...
Volgens mij zit er een fanboy op het hoofdkantoor
Ik heb het spel nu, en vind het beter dan eerst.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Hitman is toch zo'n tof maar ookwel frustrerend spel.
Vooral de functie van niet saven bij afsluiten, zodat je wel 1 á 2 uurtjes vrij moet hebben als je 1 level gaat spelen.
Maar jij koopt alles waar het 360 logo opstaatquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Wessiej het volgende:
Goed?!?!
Eerder geweldig, je ziet zo'n ding dat je de wereld kan draaien, en dan zit je met zijn 16'en, en opeens valt iedereen naar beneden, wordt zo geinig.
En ja, die heb ik al besteld.
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef Wessiej het volgende:
Zeker, als ik een level hier heb gehaald, ben ik gewoon écht blij.
Een van de betere games voor mij, hou erg van zulke thema's.
Lekker schelden als de camera je opneemt en je dan weer moet sneaken om de videoband moet jatten.
Dat gevoel heb ik ook soms ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:33 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik heb het spel nu, en vind het beter dan eerst.Het geeft echt een gevoel waarbij je denkt: "Als die zo doet, doe ik dat." Je bent telkens bezig aan je logika, daarom heb ik er gelukkig geen moeite mee. Zit nu wel bij de Missisippi level.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:31 schreef Morthill het volgende:
Ik moet nog steeds de tijd vinden om Oblivion uit te spelen
Komt op hetzelfde neer, ik zit pas op 20 uur of zoquote:
Ik twijfel nog, aan de ene kant wil ik hem gewoon aan mijn TV hangen, aan de andere kant is HD ook wel leuk op mijn 19" TFT tot ik eindelijk overga op een TFT TV... (Benq 3750 waarschijnlijk)quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Ik heb een VGA-kabel besteld. Voor de lolEven kijken of het wat is, aansluiten op een 15" TFT en een 17" CRT. Bevalt die TFT, haal ik er misschien een 19" Widescreen bij. Anders biljf ik de CRT trouw, aangezien die kwalitatief beter zou zijn
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Ik zat op 40 uur, ik koop een memory card om deze save te bewaren, wist mijn xbox uitzichzelf alles van de memory card![]()
.
In Amerika verkocht de PS2 in mei meer dan de 360, dus ik zie MS voorlopig nog niet winnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ja klopt, zeker een geweldig spel.
Ik verkoop trouwens veel 360's de laatste tijd, hoop dat Ms toch de strijd enigzins wint van Sony
Dat doe je niet goedquote:
Mjah, enige nuance: PS2 heeft meer spellen, kost geen drol meer en heeft al een behoorlijke basis kunnen opbouwen. Mensen kopen nu zegmaar rustiger een PS2 voor in de badkamer erbij dan dat ze voor hun main-system een X360 gaan halen. Begrijpelijk...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In Amerika verkocht de PS2 in mei meer dan de 360, dus ik zie MS voorlopig nog niet winnen![]()
wacht maar tot aankomende Kerst, dan barst de strijd echt los. MS komt dan met een aantal hele goede games (eigenlijk vanaf augustus al: Viva Pinata, Dead Rising, Mass Effect?, Las Vegas, Gears of War). Het is gewoon een rustige tijd qua games in 360 land, ter voorbereiding van een fantastische winterquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In Amerika verkocht de PS2 in mei meer dan de 360, dus ik zie MS voorlopig nog niet winnen![]()
Inderdaad, topquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef pkwarts het volgende:
Aaaaah, goed om te zien dat als je in Rainbow Six: Vegas een terrorist in het hoofd schiet hij nog steeds gaat kermen van de pijn en langzaam in elkaar zakt. Realistische bewegingen voor terroristen was zoooo niet rainbow six geweest![]()
welke randmongool gaat er nu gelijk dood van een kogel door zijn kopquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, topIk heb een keer een avondje RS3 op de PC gedaan met Gamedemon en toen gingen ze altijd gelijk dood. Zo nep was dat
Als ik iemand direct dood wil zien gaan na een kogel in zijn/haar kop, koop ik wel een pistool. Schreeuwen, smeken, kreunen, KERMEN moeten ze van de pijn!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
welke randmongool gaat er nu gelijk dood van een kogel door zijn kop
te veel Soldier of Fortune?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik iemand direct dood wil zien gaan na een kogel in zijn/haar kop, koop ik wel een pistool. Schreeuwen, smeken, kreunen, KERMEN moeten ze van de pijn!
Zit bij Oblivion al op 38 uur ofzo en moet nog beginnen aan de mainquestquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Haal Oblivion erbij.
Die heb je niet binnen 50 uur uitgespeeld.
Burnout vind ik zelf wel lachen, vooral online.
Jammer dat er niet zoveel mensen van hier dat spel hebben.![]()
38 uur... wanneer ga je nou eens beginnen met het spel dan Gijs?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit bij Oblivion al op 38 uur ofzo en moet nog beginnen aan de mainquest
Gisteren eerst GR:aw weer opgepakt, wil ik eerst op hard uitspelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
38 uur... wanneer ga je nou eens beginnen met het spel dan Gijs?
ja moet ik ook mee opnieuw beginnen.. besturing zit niet lekker meer in mn vingers en zit op een hard stukje dat ik niet verder kom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren eerst GR:aw weer opgepakt, wil ik eerst op hard uitspelen
Ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja moet ik ook mee opnieuw beginnen.. besturing zit niet lekker meer in mn vingers en zit op een hard stukje dat ik niet verder kom.
Oh ik zit bij de ontplofte ambassade.. en of die ambassadeur loopt de kogelregen in.. of ik word afgeschotenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Die 3 tankbestuurders moet ik naar een plek toe brengen. Maar ze gaan steeds midden in de kogelregen staan..
Ja, de AI in die game is heerlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Die 3 tankbestuurders moet ik naar een plek toe brengen. Maar ze gaan steeds midden in de kogelregen staan..
Jammer ... ik wil graag online spelen, maar te gelijkertijd niemand anders in huis lastig vallen met de game-geluiden.quote:
Ik heb inpricipe pgr3 te koop voor je is in zeer goede staatquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Ghost Recon/PGR3 it is...
nee das niet helemaal waar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, topIk heb een keer een avondje RS3 op de PC gedaan met Gamedemon en toen gingen ze altijd gelijk dood. Zo nep was dat
Jammer alleen dat GR:AW wel een SP heeft die van begin tot het eind boeiend is, en niet zoals burnout dat je gewoon het gevoel hebt dat je het even doet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:22 schreef NX het volgende:
tvp...
Ik vind het jammer van sommige spellen dat je na uitspelen niet iets anders kunt doen der behalve dan hetzelfde shit steeds opnieuw en opnieuw spelen...
Kijk BURNOUT, die heeft heel veel speeltijd, veel meer als GR:AW, en GR:AW is al heel veel (en een geweldig game)...
Ik zoek een soortgelijk spel (lange speeltijd, variatie, etc...), Hitman ben ik altijd fan van geweest, is Hitman iets?
Daar ben ik gisteren voorbij gekomen. Moet nu die storingenzenders slopen. Heb nu 4 achievements op hard moet er nog 7quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik zit bij de ontplofte ambassade.. en of die ambassadeur loopt de kogelregen in.. of ik word afgeschoten
ik heb em helemaal uitgespeeld op Hard en ik moet zeggen dat ik de game er beter op vind worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren voorbij gekomen. Moet nu die storingenzenders slopen. Heb nu 4 achievements op hard moet er nog 7
mooi eindelijk eens fatsoenlijk spulquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Deze is toch wel interessant?
[afbeelding]
Zijn er alternatieven?
Nu nog een dealer in Nederland vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi eindelijk eens fatsoenlijk spul
Ok, daar heb je wel gelijk in, na een tijdje wordt Burnout ook te eentonig, maar blijft leuk, vooral wanneer je het met meerdere vrienden speelt (records verbreken enzo... mannetjesgedragquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jammer alleen dat GR:AW wel een SP heeft die van begin tot het eind boeiend is, en niet zoals burnout dat je gewoon het gevoel hebt dat je het even doet.
De single player van burnout is te eenvoudig en te 1 tonig om het super te noemen.
Dan game ik liever 8 uur lang waarbij ik van het begin tot het eind geniet, dan 30 uur waarbij ik zoiets heb van : Waar doe ik het voor?
De MP is wel lachuh van burnout trouwens, moeten we weer een keer doen gijsje, even 1, 2tjes maken enzo
Yep.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:34 schreef MMaRsu het volgende:
Spelen er nog mensen van Fok Fight Night Round 3? Ik wil die eigenlijk gaan kopen
3 tientjes...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:38 schreef Bastard het volgende:
Table tennis of Oblivion.. tis wel een wereld van verschil zeg maar.
Als je Oblivion cool vond op de pc dan zou ik hem op de 360 kopen.. draait zoiezo als een tierelier vergeleken met de pc.
Table tennis is ook super, ziet er praat uit, speelt verslavend, en is te koop voor slechts 4 tientjes.
Schaamteloze plug wellicht: premium zit dus bij een mobiel, KPN abo via www.gsm-shop.nl Ik ga er morgen een halen iig, vandaag waren ze gewoon dichtquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:59 schreef Choices het volgende:
LMAO
Gratis XBOX 360 CORe, bij aanschaf van een mobieltje
edit: oeps dit is the link
** tip voor OP!
Iemand nog een mobieltje nodig, echt, mensen blijkbaar moet MS deze dingen kwijt
Behalve dan dat het al jaren gebeurt met de PS2 en Xboxquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:59 schreef Choices het volgende:
LMAO
Gratis XBOX 360 CORe, bij aanschaf van een mobieltje
edit: oeps dit is the link
** tip voor OP!
Iemand nog een mobieltje nodig, echt, mensen blijkbaar moet MS deze dingen kwijt
Ik heb dan ook altijd geroepen dat ik pas een x360 ga halen als ie bij een telefoon zit, et voilaquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Behalve dan dat het al jaren gebeurt met de PS2 en Xbox
Je kan Oblivion ook via play-asia kopen, omgerekend kost ie daar 34,10 euro inclusief verzenden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:53 schreef Framed het volgende:
39,99 toch?
En ja denk dat ik Oblivion koop.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb inpricipe pgr3 te koop voor je is in zeer goede staat
Als je interesse hebt mail me dan ff pmponer at hotmail dot com
vind je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooo...begonnen met GRAW. Wel een onintuitieve besturing zeg...
geen palquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef knater het volgende:
[..]
Je kan Oblivion ook via play-asia kopen, omgerekend kost ie daar 34,10 euro inclusief verzenden.
hier dus
coolquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef devv05 het volgende:
GTA IV gaat op de Table Tennis engine draaien. Wat hier en daar al gedacht werd dus, Table Tennis was gewoon een techdemo
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef =HellFire= het volgende:
Yey, binnenkort Timeshift, Test Drive Unlimiited en Over G Fighters voor de (p)review.
.
We zullen t morgen/zaterdag weten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Voornamelijk eerst Over G, hoop dat het een soort Ace combat word.
Debug only, sorry.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef twi het volgende:
Timeshift. Dan doe ik die twee anderen wel voor je
How about no, Scott?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Pakketpost gaat tot 10 kilo tegenwoordig voor 6,25
Zonde, ik speel het nog steeds.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef =HellFire= het volgende:
Kep trouwens FM2006 maar één keer aangeraakt.
speel het ook al lang niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef =HellFire= het volgende:
Kep trouwens FM2006 maar één keer aangeraakt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:30 schreef =HellFire= het volgende:
al vond ik die E3-trailer driewerf ruk.
Onsamenhangend filmpje met slechte voicecast en idem [gekozen!] beelden. Werd er niet echt heel opgewonden van. Terwijl de previews wél lovend zijn.quote:
love football lijkt opquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
Tokyo ExtremeRacer Filmpje 164MB
Love Footbal Filmpje 30MB
Hello Core !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd geroepen dat ik pas een x360 ga halen als ie bij een telefoon zit, et voila
Dat is best vervelend, zo'n die-hard. Dat houdt namelijk in dat binnen 2 weken alle servers bevolkt zijn door mensen die de afgelopen 2 weken non-stop die game hebben zitten spelen opdat ze maar ERGENS goed in zijn nadat ze in werk en school gefaald hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:32 schreef Bastard het volgende:
Prey is ook alleen voor de diehard bedoeld
Nee serieus, lijkt mij een bloedmooi en snel spel.. een goeie shooter is er nog niet op de 360 ook.
Ik hoop alleen dat ik niet teveel last van lag krijg.
Volgens mij zit je wat frustraties dwars, wil je er over praten?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is best vervelend, zo'n die-hard. Dat houdt namelijk in dat binnen 2 weken alle servers bevolkt zijn door mensen die de afgelopen 2 weken non-stop die game hebben zitten spelen opdat ze maar ERGENS goed in zijn nadat ze in werk en school gefaald hebben.
Bah, de vooruitzichten zijn vervelend.
GoW, SC:DA, Bioshock...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Prey ga ik ook niet halen...ben beetje klaar met die standaard 13-in-een-dozijn shooters....
Rainbow Six: Las Vegas, Brothers in Arms en Halo 3 kijk ik naar uit. Maar dan houdt het ook op.
Erg he dat er mensen beter zijn dan jouquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is best vervelend, zo'n die-hard. Dat houdt namelijk in dat binnen 2 weken alle servers bevolkt zijn door mensen die de afgelopen 2 weken non-stop die game hebben zitten spelen opdat ze maar ERGENS goed in zijn nadat ze in werk en school gefaald hebben.
Hetgeen inhoudt dat, tenzij je met Friends speelt je grandioos wordt afgeslacht zodra je de server joint door die lui en dat de enige manier om nog enigszins plezier te beleven aan de game inhoudt dat je ook 2 weken in quarantaine moet met enkel genoeg koffie en voedsel voor 2 weken, een televisie (met gamma flink opgedraaid) en een 360.
Bah, de vooruitzichten zijn vervelend.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Erg he dat er mensen beter zijn dan jou
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1885&cat=catalgquote:In de zomer van 2008 zal Bill Gates afscheid gaan nemen van zijn eigen opgerichte Microsoft.
De grootste multi miljonair die deze planeet maar al te goed kent zal zich gaan richten op wat hij het liefst doet, zich bezig houden met de 2 stichtingen die hij heeft.
Dus zal Windows Vista het laatste zijn waar Bill Gates aan gewerkt heeft, maar of we kunnen verwachten dat er nog een nieuwe xbox komt in zijn tijd dat hij nog heeft is maar afwachten?
Wat Bill Gates de komende 2 jaar nog gaat doen dat zal de tijd ons wel vertellen.
Wat er wel in die tijd gaat gebeuren is dat hij op zoek gaat naar een overname of opvolger voor Microsoft.
Welke rammeljosti heeft dit stukje geschreven?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1885&cat=catalg
Bij schietspellen is dat inderdaad verrot. Grootste reden waarom ik Unreal Championship na 5 minuten spelen direct weer weg heb gedaan. Join een game, word dood geschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Het is niet zo ernstig, maar mensen die astronomisch goed ergens in zijn vind ik wel vervelend. Die mensen spelen niet recreatief, en ik wel. En ik kan niet echt recreëren als ik voortudrend aan stukjes wordt geschoten, dan beleef ik meer plezier aan andere dingen
Dat zijn geen FPS-ersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
GoW, SC:DA, Bioshock...
Inderdaad...maar dat heb ik al snel met online gamen. Ik heb gewoon niet de tijd om zo goed in een game te worden als sommige van die fanatiekelingen online.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:50 schreef twi het volgende:
Bij schietspellen is dat inderdaad verrot. Grootste reden waarom ik Unreal Championship na 5 minuten spelen direct weer weg heb gedaan. Join een game, word dood geschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten.
Nee, FPS games zijn meestal niks voor mij.
Dat gevoel heb ik met racen tegen jouwquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
Bij schietspellen is dat inderdaad verrot. Grootste reden waarom ik Unreal Championship na 5 minuten spelen direct weer weg heb gedaan. Join een game, word dood geschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten.
Nee, FPS games zijn meestal niks voor mij.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met racen tegen jouw
Zuiderparkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:58 schreef Wessiej het volgende:
Allemaal (nieuwe) Xbox 360 games voor 40 euro!
Ik heb hem 5 minuten geleden besteld, en haal zo de game opquote:
Ophalen zal best goed werken, maar laten bezorgen niet echtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem 5 minuten geleden besteld, en haal zo de game op.
Betere service dan bij jouw.
quote:
quote:
24/05/2006 In Behandeling
Scheelt je misschien een tientje. Het goedkoopst is ie bij een telefoon abboquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef taart het volgende:
Waar is de 360 het goedkoopst? Media Markt?
footbal manager 2006 voor perfect dark zero ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik moet vandaag een spel ruilen. (fifa world cup, nou iedereen zeggen dat ie beter is als road to the world cup, dikke fluit, echt niet dus)
maar weet echt niet welk spel moet gaan halen..
heb er al te veel :
CoD2
Kameo
BF2 ( moet nog verkopen)
NHL2k6
fifa road to the world cup (ook nog verkopen)
fight night 3 (moet nog verkopen)
graw
oblivion
top spin 2
hitman
tombraider
table tennis
dead or alive 4
pgr3
football manager 2006 (zit nog zelfs in de verpakking)
Weet iemand een spel?
moet vandaag ruilen, en weet niet of er iets nieuws is? mja motogp, maar die demo vond ik zwaaaaar frot en wil ik dus ook niet
weet nog niet of football manager verkoop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
footbal manager 2006 voor perfect dark zero ?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:19 schreef Bastard het volgende:
gruwelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ik heb begrepen is dat XNA vol zit met algorithmische compressie. Dat houdt in dat, net als bij Oblivion (dat werkt met Speedtree) de positie van bv. bomen niet vastligt. Alleen bepaalde punten worden volledig geanimeerd op de disk geplaatst, echter is insignificante 'scenery' in algorithmes gevangen die maar een paar kilobytes innemen, de console rekent de rest zelf uit. Vandaar dat deze 'scenery' random is. Je kan zo grote werelden maken met betrekkelijk weinig ruimte.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:37 schreef kcin22 het volgende:
Ziet er best leuk uit, maar ik vraag me af waar die laser vandaan komt. Hij komt gewoon uit de loop?
En dan heb ik nog een vraagje over Mass Effect:
Zoals in dit interview naar boven komt is de wereld waar ME zich afspeeld gigantisch. Op de officiele fora heeft iemand berekend dat dat als het systeem voor elk deel van het heelal hetzelfde is je ongeveer op 96 werelden komt. Nou is dit wel erg veel, maar het kan. Maar als het zou lukken hoe willen ze dat ooit op een DVD krijgen. Of ze moeten ontiegelijk veel comprimeren of de werelden zijn nog kleiner als in Kotor of Bioware liegt ons gewoon voor ()
Kan iemand mij een beetje verlichten![]()
Bioshock welquote:
Toch wel breedbeeld mag ik hopen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:18 schreef twi het volgende:
Heb de VGA kabel binnen en ik ben al best verbluft over wat voor grafische verbeteringen het geeft op zelfs al 15" TFT en CRT monitoren. De CRT is zelfs nog een stuk mooier als de TFT bij 1024, ondanks dat 'ie 10 jaar oud is. Ga dus gewoon ergens goedkoop een grote 19" bak zien te scoren
Jaja, ruimte voor veel groter heb ik hier toch niet
Als jij voor mij een breedbeeld CRT kan vinden. Zit nog steeds te twijfelen om een 19" breedbeeld TFT aan te schaffen, maar die hebben geen native ondersteunde resoluties. Dus heb ik dan nog liever een 4:3 19" CRT totdat ik een fatsoenlijke widescreen TFT (of LCD TV) kan vinden en betalen.quote:
Ik weet niet wat voor TV je nu hebt, maar ik zou een relatief grote SD breedbeeld TV altijd verkiezen boven een kleine 4:3 monitor met een iets hogere resolutie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij voor mij een breedbeeld CRT kan vinden. Zit nog steeds te twijfelen om een 19" breedbeeld TFT aan te schaffen, maar die hebben geen native ondersteunde resoluties. Dus heb ik dan nog liever een 4:3 19" CRT totdat ik een fatsoenlijke widescreen TFT (of LCD TV) kan vinden en betalen.
Jammer dat ik mijn laptop scherm (15 inch) hiervoor niet kan gebruiken...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:18 schreef twi het volgende:
Heb de VGA kabel binnen en ik ben al best verbluft over wat voor grafische verbeteringen het geeft op zelfs al 15" TFT en CRT monitoren. De CRT is zelfs nog een stuk mooier als de TFT bij 1024, ondanks dat 'ie 10 jaar oud is. Ga dus gewoon ergens goedkoop een grote 19" bak zien te scoren
Jaja, ruimte voor veel groter heb ik hier toch niet
Ah, dan is het logisch. Ik dacht dat je wel een 'normale' breedbeeld had.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:28 schreef twi het volgende:
37cm ultra kleinEn nee, na het zien van de verbetering van deze VGA kabel ga ik echt geen geld meer weggooien aan een dure normale breedbeeld TV, het verschil is vrij schrijnend en breedbeeld is nu ook weer niet ZO belangrijk voor de meeste games. Als je veel geld te besteden hebt, ja, maar voor 5 tientjes een grote PC monitor oppikken is mooier met een veel beter resultaat. Zeker wanneer hij 1600x1200 aan zou kunnen. Dat ziet er zelfs gewoon beter uit dan de gemiddelde 720p LCD TV.
Die demo rammelt aan alle kanten dus he.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:05 schreef pkwarts het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal de demo gemist hebben. Of een andere gespeeld
Dat is mooi, toch maar even op zoek naar wat meer infromatie. ( En mensen voor in mijn gamerlijst want anders heb ik nog niemand om mee te cruisenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:55 schreef Wessiej het volgende:
Nee, dat is het mooie.
Het is ook geen echte massive, 64 man in 1 wereld dacht ik.
Maar dat vind ik wel best, beetje cruisen met mensen uit je friendlist.
handigquote:Op zondag 18 juni 2006 01:38 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt mij trouwens best wel vet.
Hiermee connect je je Xbox hd aan je pc.
Waardoor je bijvoorbeeld ruimte van je pc hdd vrij kan maken voor Xbox 360 shit, je kan dingen transferren. Bijvoorbeeld je hebt een PES6 edit file, je kan het er zo op zetten.
Komt 28 Juli uit voor 60,-.
Misschien als PES6 uitkomt of ik ruimte tekort heb koop ik hem wel.
Best een aardige game, jammer dat het grafisch nogal ondermaats was. Heb er wel lol aan beleefd, ook al was de eindbaas ineens een kwelling t.o.v. de rest van het spel.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ben gun verslaafd
Nog even wachten dusquote:Op zondag 18 juni 2006 19:29 schreef Robhimself.2 het volgende:
Keek net op Live Arcade, stond Streetfighter 2 er tussen!! Ik kijken, bleken het een theme en wat gamerpictures te zijn.
is dat holleiser ofzo ?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Best een aardige game, jammer dat het grafisch nogal ondermaats was. Heb er wel lol aan beleefd, ook al was de eindbaas ineens een kwelling t.o.v. de rest van het spel.
Welke kabel heb je daarvoor nodigquote:Op maandag 19 juni 2006 01:37 schreef twi het volgende:
Okee, ik heb net een "What the fuck"-moment gehad toen ik PGR3 en GR:AW in m'n X360 deed, gekoppeld aan een tien jaar oude 15" monitor.
What the fuck, wat ziet dat er geweldig uit! En dan te bedenken dat ik morgen een 19" op ga halen
Binnenkort even liven dan maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef jogy het volgende:
Tabletennis is best gaaf, met klotsende oksels zit ik te spelen man. Heb met veel pijn en moeite de easy-tournament uitgespeeld. Heerlijk spel.
quote:Prey Demo Coming Very Soon
3D Realms have been working hard on getting the demo version of Prey up and running for its release on the Xbox Live Marketplace later this coming week.
So what has been going on lately in the world of Prey and at Human Head? A ton of stuff. Mainly, we've been playing the PC and 360 versions, as well as tweaking the 360 demo (the PC demo was wrapped up a bit ago). Time is getting tight with this, since the demo will be released next week.
That's right. The Prey demo is going to be released in less than a week. Are we nervous here at Human Head? Yeah, admittedly a bit. But mostly we're excited to finally unleash the game we've been working on for the past five years.
Although a bit of history about those five years: Technically, yes it's been five years as we signed the project in May of 2001. But, we didn't actually get the Doom 3 code until fall of that year, so the first few months were all design work. When we received the Doom 3 code, there was a huge shift in learning the new tech.
Ik denk dat hier de meeste hem wel op de X360 halen..quote:Op maandag 19 juni 2006 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ligt een beetje aan iedereen hier
Vind je? Black Arrow en Lockdown waren echt een aanfluiting. Er is geen RS meer zo goed geweest als RS3 met Garage, Airport en Carnival. In November zal ik wel weer geld ervoor uit trekken om te kijken wat het is, maar bespeur ik maar het minste of geringste Lockdown meets Ghost Recon: AW, dan gaat 'ie de deur uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de meeste hem wel op de X360 halen..
Van LIVE weet je tenminste zeker dat het allemaal okay werkt..
Tenzij de devver het verneukt, maar in het geval van RS is dat wel goed gebleken in het verleden
Die en Black Arrow zijn de enige 2 die ik heb gespeeld.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Black Arrow en Lockdown waren echt een aanfluiting. Er is geen RS meer zo goed geweest als RS3 met Garage, Airport en Carnival.
Black Arrow vond ik nog wel leuk met de cannister levels, op de boot bijv. Lockdown was in mijn ogen ook zeker niet slecht, alleen niemand speelde het waardoor het sowieso al een mindere game wordt dan RS3.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Black Arrow en Lockdown waren echt een aanfluiting. Er is geen RS meer zo goed geweest als RS3 met Garage, Airport en Carnival. In November zal ik wel weer geld ervoor uit trekken om te kijken wat het is, maar bespeur ik maar het minste of geringste Lockdown meets Ghost Recon: AW, dan gaat 'ie de deur uit.
Ik vergeet er nog een stuk of 10 die hier niet op staanquote:Op maandag 19 juni 2006 09:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet PES6 nog in oktober. Maar die staat hier niet op
Verschillen de EU releases dan zoveel met de US releases?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vergeet er nog een stuk of 10 die hier niet op staan.
Maar idd, pes6 al besteld, 17 oktober.
Soms wel,quote:Op maandag 19 juni 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillen de EU releases dan zoveel met de US releases?
Heeft denk ik vrij veel te maken met Amerikanen + voetbalquote:Op maandag 19 juni 2006 09:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Soms wel,
PES6 UK: 17 october
PES6 US: 23 January
Struikrover heeft m welquote:Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef twi het volgende:
[..]
Geen MotoGP dus?Volgens mij heeft niemand 'm hier...
Ik doelde meer op het feit dat veel Amerikanen voetbal niet interessant vinden. Nu met het WK zelfs niet. "It's more fun to watch grass grow"quote:Op maandag 19 juni 2006 09:38 schreef Wessiej het volgende:
Klopt ook ja, hun seizoen begint later.
Maar zo zijn er meerdere redenen voor uitstel of vervroeging bij 1 regio van een game.
De laatste baas is Magruder, jij bent in de war met Hollister.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is dat holleiser ofzo ?
daar zit ik nu vast, help
is op een eiland na de indianen missie
Steekt voorzichtig zijn vinger opquote:Op maandag 19 juni 2006 09:40 schreef Wessiej het volgende:
Hoeveel mensen boeien dingen als WWE worstle sport.
quote:August 8, 2006 Dead Rising Capcom Action
September 12, 2006 Test Drive Unlimited Atari Racing
September 26, 2006 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Ubisoft Action
Fall 2006 LEGO Star Wars II: The Original Trilogy LucasArts Action
November 7, 2006 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Ubisoft Shooter
Hetzelfde als televisie schermen, resoluties, en scart kabels.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:30 schreef twi het volgende:
Degenen die het zo interessant vinden om de games te laten zien die ze willen hebben, je hoeft echt niet elke keer de hele lijst te quoten hoor
1 keer is leuk en informatief, maar om nu 10 keer die hele lijst voorbij te zien komen...
quote:June 27, 2006 Over G Fighters Flight
July 10, 2006 Prey (Limited Collector's Edition) 2K Games Shooter
July 11, 2006 Chromehounds SEGA Action Simulation
August 1, 2006 TimeShift Vivendi Games Shooter
August 8, 2006 Dead Rising Capcom Action
August 15, 2006 N3: Ninety-Nine Nights Microsoft Action
August 29, 2006 Enchanted Arms Ubisoft RPG
August 29, 2006 Saints Row THQ Action
Summer 2006 Captain Blood Playlogic International Action Adventure
September 12, 2006 Godfather, The Electronic Arts Action Adventure
September 12, 2006 Test Drive Unlimited Atari Racing
September 12, 2006 Open Season Ubisoft Action Adventure
September 26, 2006 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Ubisoft Action
Q3 2006 Tracer *TBA Action
Fall 2006 LEGO Star Wars II: The Original Trilogy LucasArts Action
October 3, 2006 Just Cause Eidos Interactive Action
VGA kabels en CRT monitoren horen daar niet bijquote:Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
Hetzelfde als televisie schermen, resoluties, en scart kabels.
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef twi het volgende:
Tsja, als je die andere games nou naar mij had gestuurd, had jij al 4 reviews klaar kunnen hebben vandaag. Moet je nu niet beginnen te zeuren he?
Kun je voorstellen hoe het eruit moet zien op een LCD/Plasma scherm.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:37 schreef twi het volgende:
Okee, ik heb net een "What the fuck"-moment gehad toen ik PGR3 en GR:AW in m'n X360 deed, gekoppeld aan een tien jaar oude 15" monitor.
What the fuck, wat ziet dat er geweldig uit! En dan te bedenken dat ik morgen een 19" op ga halen
Er wordt gebeld met Ubisoft, hopelijk heb ik een nieuwe disc binnenkort! De debug geeft namelijk Mixed Media Disc aan en kan dus niet spelen. Jammer want ik had me wel er op verheugd. De press factsheet zag er interessant uit.quote:
Niet zeuren, jij hebt zowieso al een topbaanquote:Op maandag 19 juni 2006 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Er wordt gebeld met Ubisoft, hopelijk heb ik een nieuwe disc binnenkort! De debug geeft namelijk Mixed Media Disc aan en kan dus niet spelen. Jammer want ik had me wel er op verheugd. De press factsheet zag er interessant uit.
Baan?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt zowieso al een topbaan![]()
ik had al gesubmit bij games.fok dat de demo voor de pc de 21ste komt, maar ze posten liever non nieuws daarquote:Op maandag 19 juni 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Binnenkort even liven dan maar.
Overigens verlies ik steeds van die Zweed die zo hard slaap op novice..
Easy lukte wel makkelijk.
[..]
En mishcien Over G, ik wacht de reviews af, de ingame beelden konden mij nog niet overtuigen en heel mischien dead rising...quote:July 10, 2006 Prey (Limited Collector's Edition) 2K Games Shooter
September 26, 2006 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Ubisoft
October 24, 2006 Phantasy Star Universe SEGA RPG
quote:<pkwarts[food]> RS op Live
<pkwarts[food]> Uuuuuuuren
<pkwarts[food]> O+
<Roy|Studie> Jaaaa, ik word ook al wel een beetje gehyped nu
<Roy|Studie> De beelden zijn zo gaaf, en als er echt zoveel mensen live gaan
<pkwarts[food]> gijsjes afknallen
<Roy|Studie> Dan moet ik eigenlijk wel
<pkwarts[food]> het liefste met gamedemon en twi spelen
<pkwarts[food]> daar heb ik echt veel potjes mee gespeeld
<Roy|Studie> Ik vooral tegen hun eigenlijk
<pkwarts[food]> Mooiste situaties zijn al er echt geen van je teamgenoten meer over is en van de andere partij nog iets van drie ofzo
<pkwarts[food]> die adrenaline dan
<pkwarts[food]> daaaaaaaamn
<Roy|Studie> Geweldig inderdaad, rustig sluipen en dan beschoten worden is ook verschrikkelijk. Af en toe schrik je je de tyfus
<pkwarts[food]> ja
=-= YOU are now known as pkwarts
<Roy|Studie> Eén van de mooiste momenten die ik me echt kan herinneren is Strolie die begint te schelden omdat zijn rugdekking slecht is. Hij allemaal schelden omdat niemand meer wat zei (hij en ik waren de enige twee die nog leefden) en toen midden in zijn gemopper viel ie weg. Dood
<pkwarts> :')
<pkwarts> gameplay van rainbow six vind ik ook toffer dan bijvoorbeeld halo online
<pkwarts> hier kan je echt een minuut rondlopen en als je dan een vijand ziet is het echt van "![]()
![]()
"
<pkwarts> dan gaat je hart bonken terwijl je ingezoomt zit...prachtig
<Roy|Studie> 'de gang' in de garage is ook legendarisch
<Roy|Studie> die flashbangs
<pkwarts> ja
<Roy|Studie> en altijd iemand een camper noemen als je neergeschoten wordt
<pkwarts> ja
<pkwarts> soms deed ik dat ook gewoon hoor
<pkwarts> hallo, het is een tactische shooter![]()
<Roy|Studie> tuurlijk, iedereen campt weleens
<pkwarts> of deze situatie ken je vast ook wel
<pkwarts> je ziet iemand, maar hij ziet jou niet
<pkwarts> je gaat erachteraan
<pkwarts> maar omdat je het mooi wilt doen wil je NET iets dichterbij komen
<pkwarts> duurt te lang, hij ziet je, dood
<Roy|Studie> hahahaha, ik ging sowieso vaak dood dus ja, ik ken het wel
Ik word ook weer hypedquote:
Of met de Gijsjes onderling ... steeds team kills maken.. vol een granaat in je porum .. allemaal lachen en weer overnieuw "Ja, nu gaan we serieus doen" "Ok" .. BAM weer doodquote:
Het meekijken vanuit de lobby, iedereen lachen om Surfer die bukkend door de levels heenliep. Je zag het dun als het ware langs zn benen lopen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
Meeste wat mij bij is gebleven van die RS3.. het level de garage..
Iiiedere keer naar dat gangtje lopen, volgooien met granaten en hier en daar kills maken, dat ging vaak goed maar kon ook zo gebeuren dat ze ineens in je rug stonden te schieten dan![]()
En dat zoeken dan.. als jij nog alleen bent, je team is mol, en van die andere is er ook nog maar 1... dat zoeken naar elkaar.. die spanning dan
En Carnaval.. dat trappenhuis![]()
Ik welquote:Op maandag 19 juni 2006 09:35 schreef twi het volgende:
[..]
Geen MotoGP dus?Volgens mij heeft niemand 'm hier...
Of opeens superserieus een aanval willen plannen...en dan horen hoe Brown zegt: "Gijs, ik ga iemand pijpen" en dan zien hoe hij gebukt voor iemand anders staat.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
Of met de Gijsjes onderling ... steeds team kills maken.. vol een granaat in je porum .. allemaal lachen en weer overnieuw "Ja, nu gaan we serieus doen" "Ok" .. BAM weer dood![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het meekijken vanuit de lobby, iedereen lachen om Surfer die bukkend door de levels heenliep. Je zag het dun als het ware langs zn benen lopen.
Dat ja, en dan daar een granaat achterlatenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of opeens superserieus een aanval willen plannen...en dan horen hoe Brown zegt: "Gijs, ik ga iemand pijpen" en dan zien hoe hij gebukt voor iemand anders staat.
Wie of wat zijn Gijsjes nou weer?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of met de Gijsjes onderling ... steeds team kills maken.. vol een granaat in je porum .. allemaal lachen en weer overnieuw "Ja, nu gaan we serieus doen" "Ok" .. BAM weer dood![]()
![]()
Of Thor, continu op dezelfde plek campen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:Die surfer inderdaad.. hoe prachtig... bukkend overal langs... en super voorzichtig... loopt ie een kamer in.. BAM mol
Ja, dat was te gek.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
Meeste wat mij bij is gebleven van die RS3.. het level de garage..
Iiiedere keer naar dat gangtje lopen, volgooien met granaten en hier en daar kills maken, dat ging vaak goed maar kon ook zo gebeuren dat ze ineens in je rug stonden te schieten dan![]()
En dat zoeken dan.. als jij nog alleen bent, je team is mol, en van die andere is er ook nog maar 1... dat zoeken naar elkaar.. die spanning dan
En Carnaval.. dat trappenhuis![]()
Een ingame-gimmick... Get used to it...quote:
Let us know, ik ben namelijk ook wel benieuwd, ondanks dat ik een 17" heb (ook geen breedbeeld)quote:Op maandag 19 juni 2006 13:30 schreef Wessiej het volgende:
Dan koop ik vanmiddago ook maar even die VGA kabel 8).
Ben benieuwd, heb een 19'' scherm (iiyama).
Alleen geen breedbeeld, dus ben benieuwd.
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een ingame-gimmick... Get used to it...
op een eiland, gelijk na de missie dat je het fort ging aanvallen met al die kanonnen. is op een klote stukquote:Op maandag 19 juni 2006 10:11 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
De laatste baas is Magruder, jij bent in de war met Hollister.
Waar zit je precies vast?
[..]
Steekt voorzichtig zijn vinger op
![]()
Je staat tegenover Hollister?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op een eiland, gelijk na de missie dat je het fort ging aanvallen met al die kanonnen. is op een klote stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:56 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Je staat tegenover Hollister?oke dan, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind tof spel, grafisch maar niet er op letten
Ik ga nooit meer een autogarage binnen zonder jouquote:
*Proest* Ja, tuurlijk jongen. CRT is beter dan een HD LCD tv...... Word wakker.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:30 schreef twi het volgende:
dan hoef je toch niet zo'n halve - edoch kwalitatief betere - CRT monitor als tussenoplossing te gebruiken?
Vooral de framedrops en tearings hebben me overgehaald deze game te mijden als een hond met schurft.... Ik HAD er zo'n zin in..quote:Op maandag 19 juni 2006 10:52 schreef twi het volgende:
[..]
VGA kabels en CRT monitoren horen daar niet bij
Overigens, over MotoGP:
+ Geweldige gameplay
+ Het blijft gewoon gaaf met 16 man online racen
+ Extreme tracks zijn vaak errug mooi
+ Extreme & GP, eigenlijk 2 games in 1.
- Saaie SP, die je op elk niveau uit moet spelen voor alle Achievements (Rookie, Pro, Champion, Legend).
- Framedrops bij haarspeldbochten, vooral in de regen
- Een AI met het IQ van een ei die je nog erger als bij PGR3 gewoon van de baan rost.
- Laadtijden![]()
- Zelfde bike customize-systeem als in deel 2. WTF, weer pielen met driehoekjes en rechthoeken![]()
- Overall impressie dat het grafisch gewoon niet zo'n grote stap vooruit is.
"Ohhh, and he goes down from that tremendous haymaker from Muhammed Ali!!"quote:
Dat zeker!! En nee, ik heb wel last van jaggies bij PGR, maar niet erder dan op een CRT monitor.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Tearing valt wel mee, framedrops zoals gezegd vooral in de regen. Maar gewoon veel te duur, met z'n 60 euro. Zelfs GCShop & Co hadden 'm niet goedkoper.
Het zal trouwens wel aan de instellingen van de HDTV hebben gelegen waarop ik eerder PGR3 heb gespeeld, maar ik heb me destijds dood geergerd aan alle witte randjes rondom de naden van de auto modellen. Vreselijk lelijk. En die zag ik op mijn monitor totaal niet, zag er allemaal veel vloeiender uit.
Hoe dan ook, voor 30 euro voor de kabel (+ gratis 19" CRT) is het een wereld van verschil van m'n oude 37cm TV'tje af
Ik kan me er deels in vinden. Echter bedoelden ze gewoon te zeggen dat Climax het met een veel kleiner team moet doen, met minder backing dan PGR3. Bizarre kan natuurlijk uithalen wat ze willen (overigens ook een rushjob, PGR3, vanwege de deadline). Daarnaast kan ook Rockstar het zich permitteren om een game (techdemo eigenlijk) voor 40 euro van de hand te doen, omdat ze elders bakken met geld verdienen.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:23 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ze zijn zelfs zo brutaal te zeggen dat het met een laag budget is gemaakt en dat we het er maar mee moeten doen.
Up yours Climax!!!![]()
Deathmatch is dan ook waar het om draaitquote:Op maandag 19 juni 2006 20:09 schreef Wessiej het volgende:
Nog even een rectificatie @ gamedemon : Ik zei dat de Multiplayer van Prey heel veel is, maar de Singleplayer is veel belangrijker in dit spel.
Je kan online met zijn 8'en en alleen deatmatch en team deathmatch.
Dat je dat alvast even weet.
gewoon laten doenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand nog goeie tips voor dat afstellen van een HDTV? Rob?
Een bepaald plaatje of theme oid dat erg handig is.?
Waarom lukte het ze op de XBOX dan wel? Toen MGP3 uitkwam, zaten op het maximale wat ze uit de XBOX konden toveren. I say again: Bad coding.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me er deels in vinden. Echter bedoelden ze gewoon te zeggen dat Climax het met een veel kleiner team moet doen, met minder backing dan PGR3. Bizarre kan natuurlijk uithalen wat ze willen (overigens ook een rushjob, PGR3, vanwege de deadline). Daarnaast kan ook Rockstar het zich permitteren om een game (techdemo eigenlijk) voor 40 euro van de hand te doen, omdat ze elders bakken met geld verdienen.
Climax heeft gewoon helaas niet de ballen gehad om te zeggen dat het product niet af is tegen THQ, en nog 6 maanden nodig te hebben. Desnoods wachten tot MotoGP07, maar dan wordt het weer maart-april gezien de licentie.
Dat is het coolstequote:Op maandag 19 juni 2006 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deathmatch is dan ook waar het om draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |