quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:31 schreef Morthill het volgende:
Ik moet nog steeds de tijd vinden om Oblivion uit te spelen
Komt op hetzelfde neer, ik zit pas op 20 uur of zoquote:
Ik twijfel nog, aan de ene kant wil ik hem gewoon aan mijn TV hangen, aan de andere kant is HD ook wel leuk op mijn 19" TFT tot ik eindelijk overga op een TFT TV... (Benq 3750 waarschijnlijk)quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:39 schreef twi het volgende:
Ik heb een VGA-kabel besteld. Voor de lolEven kijken of het wat is, aansluiten op een 15" TFT en een 17" CRT. Bevalt die TFT, haal ik er misschien een 19" Widescreen bij. Anders biljf ik de CRT trouw, aangezien die kwalitatief beter zou zijn
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Ik zat op 40 uur, ik koop een memory card om deze save te bewaren, wist mijn xbox uitzichzelf alles van de memory card![]()
.
In Amerika verkocht de PS2 in mei meer dan de 360, dus ik zie MS voorlopig nog niet winnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe ja klopt, zeker een geweldig spel.
Ik verkoop trouwens veel 360's de laatste tijd, hoop dat Ms toch de strijd enigzins wint van Sony
Dat doe je niet goedquote:
Mjah, enige nuance: PS2 heeft meer spellen, kost geen drol meer en heeft al een behoorlijke basis kunnen opbouwen. Mensen kopen nu zegmaar rustiger een PS2 voor in de badkamer erbij dan dat ze voor hun main-system een X360 gaan halen. Begrijpelijk...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In Amerika verkocht de PS2 in mei meer dan de 360, dus ik zie MS voorlopig nog niet winnen![]()
wacht maar tot aankomende Kerst, dan barst de strijd echt los. MS komt dan met een aantal hele goede games (eigenlijk vanaf augustus al: Viva Pinata, Dead Rising, Mass Effect?, Las Vegas, Gears of War). Het is gewoon een rustige tijd qua games in 360 land, ter voorbereiding van een fantastische winterquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In Amerika verkocht de PS2 in mei meer dan de 360, dus ik zie MS voorlopig nog niet winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |