Inderdaad, topquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef pkwarts het volgende:
Aaaaah, goed om te zien dat als je in Rainbow Six: Vegas een terrorist in het hoofd schiet hij nog steeds gaat kermen van de pijn en langzaam in elkaar zakt. Realistische bewegingen voor terroristen was zoooo niet rainbow six geweest![]()
welke randmongool gaat er nu gelijk dood van een kogel door zijn kopquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, topIk heb een keer een avondje RS3 op de PC gedaan met Gamedemon en toen gingen ze altijd gelijk dood. Zo nep was dat
Als ik iemand direct dood wil zien gaan na een kogel in zijn/haar kop, koop ik wel een pistool. Schreeuwen, smeken, kreunen, KERMEN moeten ze van de pijn!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
welke randmongool gaat er nu gelijk dood van een kogel door zijn kop
te veel Soldier of Fortune?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik iemand direct dood wil zien gaan na een kogel in zijn/haar kop, koop ik wel een pistool. Schreeuwen, smeken, kreunen, KERMEN moeten ze van de pijn!
Zit bij Oblivion al op 38 uur ofzo en moet nog beginnen aan de mainquestquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Haal Oblivion erbij.
Die heb je niet binnen 50 uur uitgespeeld.
Burnout vind ik zelf wel lachen, vooral online.
Jammer dat er niet zoveel mensen van hier dat spel hebben.![]()
38 uur... wanneer ga je nou eens beginnen met het spel dan Gijs?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit bij Oblivion al op 38 uur ofzo en moet nog beginnen aan de mainquest
Gisteren eerst GR:aw weer opgepakt, wil ik eerst op hard uitspelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
38 uur... wanneer ga je nou eens beginnen met het spel dan Gijs?
ja moet ik ook mee opnieuw beginnen.. besturing zit niet lekker meer in mn vingers en zit op een hard stukje dat ik niet verder kom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren eerst GR:aw weer opgepakt, wil ik eerst op hard uitspelen
Ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja moet ik ook mee opnieuw beginnen.. besturing zit niet lekker meer in mn vingers en zit op een hard stukje dat ik niet verder kom.
Oh ik zit bij de ontplofte ambassade.. en of die ambassadeur loopt de kogelregen in.. of ik word afgeschotenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Die 3 tankbestuurders moet ik naar een plek toe brengen. Maar ze gaan steeds midden in de kogelregen staan..
Ja, de AI in die game is heerlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Die 3 tankbestuurders moet ik naar een plek toe brengen. Maar ze gaan steeds midden in de kogelregen staan..
Jammer ... ik wil graag online spelen, maar te gelijkertijd niemand anders in huis lastig vallen met de game-geluiden.quote:
Ik heb inpricipe pgr3 te koop voor je is in zeer goede staatquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Ghost Recon/PGR3 it is...
nee das niet helemaal waar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, topIk heb een keer een avondje RS3 op de PC gedaan met Gamedemon en toen gingen ze altijd gelijk dood. Zo nep was dat
Jammer alleen dat GR:AW wel een SP heeft die van begin tot het eind boeiend is, en niet zoals burnout dat je gewoon het gevoel hebt dat je het even doet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:22 schreef NX het volgende:
tvp...
Ik vind het jammer van sommige spellen dat je na uitspelen niet iets anders kunt doen der behalve dan hetzelfde shit steeds opnieuw en opnieuw spelen...
Kijk BURNOUT, die heeft heel veel speeltijd, veel meer als GR:AW, en GR:AW is al heel veel (en een geweldig game)...
Ik zoek een soortgelijk spel (lange speeltijd, variatie, etc...), Hitman ben ik altijd fan van geweest, is Hitman iets?
Daar ben ik gisteren voorbij gekomen. Moet nu die storingenzenders slopen. Heb nu 4 achievements op hard moet er nog 7quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik zit bij de ontplofte ambassade.. en of die ambassadeur loopt de kogelregen in.. of ik word afgeschoten
ik heb em helemaal uitgespeeld op Hard en ik moet zeggen dat ik de game er beter op vind worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren voorbij gekomen. Moet nu die storingenzenders slopen. Heb nu 4 achievements op hard moet er nog 7
mooi eindelijk eens fatsoenlijk spulquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Deze is toch wel interessant?
[afbeelding]
Zijn er alternatieven?
Nu nog een dealer in Nederland vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi eindelijk eens fatsoenlijk spul
Ok, daar heb je wel gelijk in, na een tijdje wordt Burnout ook te eentonig, maar blijft leuk, vooral wanneer je het met meerdere vrienden speelt (records verbreken enzo... mannetjesgedragquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jammer alleen dat GR:AW wel een SP heeft die van begin tot het eind boeiend is, en niet zoals burnout dat je gewoon het gevoel hebt dat je het even doet.
De single player van burnout is te eenvoudig en te 1 tonig om het super te noemen.
Dan game ik liever 8 uur lang waarbij ik van het begin tot het eind geniet, dan 30 uur waarbij ik zoiets heb van : Waar doe ik het voor?
De MP is wel lachuh van burnout trouwens, moeten we weer een keer doen gijsje, even 1, 2tjes maken enzo
Yep.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:34 schreef MMaRsu het volgende:
Spelen er nog mensen van Fok Fight Night Round 3? Ik wil die eigenlijk gaan kopen
3 tientjes...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:38 schreef Bastard het volgende:
Table tennis of Oblivion.. tis wel een wereld van verschil zeg maar.
Als je Oblivion cool vond op de pc dan zou ik hem op de 360 kopen.. draait zoiezo als een tierelier vergeleken met de pc.
Table tennis is ook super, ziet er praat uit, speelt verslavend, en is te koop voor slechts 4 tientjes.
Schaamteloze plug wellicht: premium zit dus bij een mobiel, KPN abo via www.gsm-shop.nl Ik ga er morgen een halen iig, vandaag waren ze gewoon dichtquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:59 schreef Choices het volgende:
LMAO
Gratis XBOX 360 CORe, bij aanschaf van een mobieltje
edit: oeps dit is the link
** tip voor OP!
Iemand nog een mobieltje nodig, echt, mensen blijkbaar moet MS deze dingen kwijt
Behalve dan dat het al jaren gebeurt met de PS2 en Xboxquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:59 schreef Choices het volgende:
LMAO
Gratis XBOX 360 CORe, bij aanschaf van een mobieltje
edit: oeps dit is the link
** tip voor OP!
Iemand nog een mobieltje nodig, echt, mensen blijkbaar moet MS deze dingen kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |