Ik heb dan ook altijd geroepen dat ik pas een x360 ga halen als ie bij een telefoon zit, et voilaquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Behalve dan dat het al jaren gebeurt met de PS2 en Xbox
Je kan Oblivion ook via play-asia kopen, omgerekend kost ie daar 34,10 euro inclusief verzenden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:53 schreef Framed het volgende:
39,99 toch?
En ja denk dat ik Oblivion koop.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb inpricipe pgr3 te koop voor je is in zeer goede staat
Als je interesse hebt mail me dan ff pmponer at hotmail dot com
vind je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooo...begonnen met GRAW. Wel een onintuitieve besturing zeg...
geen palquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef knater het volgende:
[..]
Je kan Oblivion ook via play-asia kopen, omgerekend kost ie daar 34,10 euro inclusief verzenden.
hier dus
coolquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef devv05 het volgende:
GTA IV gaat op de Table Tennis engine draaien. Wat hier en daar al gedacht werd dus, Table Tennis was gewoon een techdemo
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef =HellFire= het volgende:
Yey, binnenkort Timeshift, Test Drive Unlimiited en Over G Fighters voor de (p)review.
.
We zullen t morgen/zaterdag weten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Voornamelijk eerst Over G, hoop dat het een soort Ace combat word.
Debug only, sorry.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:50 schreef twi het volgende:
Timeshift. Dan doe ik die twee anderen wel voor je
How about no, Scott?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Pakketpost gaat tot 10 kilo tegenwoordig voor 6,25
Zonde, ik speel het nog steeds.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef =HellFire= het volgende:
Kep trouwens FM2006 maar één keer aangeraakt.
speel het ook al lang niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:57 schreef =HellFire= het volgende:
Kep trouwens FM2006 maar één keer aangeraakt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:30 schreef =HellFire= het volgende:
al vond ik die E3-trailer driewerf ruk.
Onsamenhangend filmpje met slechte voicecast en idem [gekozen!] beelden. Werd er niet echt heel opgewonden van. Terwijl de previews wél lovend zijn.quote:
love football lijkt opquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Tain het volgende:
Tokyo ExtremeRacer Filmpje 164MB
Love Footbal Filmpje 30MB
Hello Core !quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd geroepen dat ik pas een x360 ga halen als ie bij een telefoon zit, et voila
Dat is best vervelend, zo'n die-hard. Dat houdt namelijk in dat binnen 2 weken alle servers bevolkt zijn door mensen die de afgelopen 2 weken non-stop die game hebben zitten spelen opdat ze maar ERGENS goed in zijn nadat ze in werk en school gefaald hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:32 schreef Bastard het volgende:
Prey is ook alleen voor de diehard bedoeld
Nee serieus, lijkt mij een bloedmooi en snel spel.. een goeie shooter is er nog niet op de 360 ook.
Ik hoop alleen dat ik niet teveel last van lag krijg.
Volgens mij zit je wat frustraties dwars, wil je er over praten?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is best vervelend, zo'n die-hard. Dat houdt namelijk in dat binnen 2 weken alle servers bevolkt zijn door mensen die de afgelopen 2 weken non-stop die game hebben zitten spelen opdat ze maar ERGENS goed in zijn nadat ze in werk en school gefaald hebben.
Bah, de vooruitzichten zijn vervelend.
GoW, SC:DA, Bioshock...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Prey ga ik ook niet halen...ben beetje klaar met die standaard 13-in-een-dozijn shooters....
Rainbow Six: Las Vegas, Brothers in Arms en Halo 3 kijk ik naar uit. Maar dan houdt het ook op.
Erg he dat er mensen beter zijn dan jouquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is best vervelend, zo'n die-hard. Dat houdt namelijk in dat binnen 2 weken alle servers bevolkt zijn door mensen die de afgelopen 2 weken non-stop die game hebben zitten spelen opdat ze maar ERGENS goed in zijn nadat ze in werk en school gefaald hebben.
Hetgeen inhoudt dat, tenzij je met Friends speelt je grandioos wordt afgeslacht zodra je de server joint door die lui en dat de enige manier om nog enigszins plezier te beleven aan de game inhoudt dat je ook 2 weken in quarantaine moet met enkel genoeg koffie en voedsel voor 2 weken, een televisie (met gamma flink opgedraaid) en een 360.
Bah, de vooruitzichten zijn vervelend.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Erg he dat er mensen beter zijn dan jou
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1885&cat=catalgquote:In de zomer van 2008 zal Bill Gates afscheid gaan nemen van zijn eigen opgerichte Microsoft.
De grootste multi miljonair die deze planeet maar al te goed kent zal zich gaan richten op wat hij het liefst doet, zich bezig houden met de 2 stichtingen die hij heeft.
Dus zal Windows Vista het laatste zijn waar Bill Gates aan gewerkt heeft, maar of we kunnen verwachten dat er nog een nieuwe xbox komt in zijn tijd dat hij nog heeft is maar afwachten?
Wat Bill Gates de komende 2 jaar nog gaat doen dat zal de tijd ons wel vertellen.
Wat er wel in die tijd gaat gebeuren is dat hij op zoek gaat naar een overname of opvolger voor Microsoft.
Welke rammeljosti heeft dit stukje geschreven?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1885&cat=catalg
Bij schietspellen is dat inderdaad verrot. Grootste reden waarom ik Unreal Championship na 5 minuten spelen direct weer weg heb gedaan. Join een game, word dood geschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Het is niet zo ernstig, maar mensen die astronomisch goed ergens in zijn vind ik wel vervelend. Die mensen spelen niet recreatief, en ik wel. En ik kan niet echt recreëren als ik voortudrend aan stukjes wordt geschoten, dan beleef ik meer plezier aan andere dingen
Dat zijn geen FPS-ersquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
GoW, SC:DA, Bioshock...
Inderdaad...maar dat heb ik al snel met online gamen. Ik heb gewoon niet de tijd om zo goed in een game te worden als sommige van die fanatiekelingen online.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:50 schreef twi het volgende:
Bij schietspellen is dat inderdaad verrot. Grootste reden waarom ik Unreal Championship na 5 minuten spelen direct weer weg heb gedaan. Join een game, word dood geschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten.
Nee, FPS games zijn meestal niks voor mij.
Dat gevoel heb ik met racen tegen jouwquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
Bij schietspellen is dat inderdaad verrot. Grootste reden waarom ik Unreal Championship na 5 minuten spelen direct weer weg heb gedaan. Join een game, word dood geschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten, wacht 15 seconden, spawn, word doodsgeschoten.
Nee, FPS games zijn meestal niks voor mij.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met racen tegen jouw
Zuiderparkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:58 schreef Wessiej het volgende:
Allemaal (nieuwe) Xbox 360 games voor 40 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |