360 aansluiten op internet en recover gamertag doen vanuit het menu, zo moeilijk is het nietquote:
Het is geen MP demo, dus de demo is kut.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
Perfect Dark Zero is sinds vandaag als demo te krijgen op de Noord Amerikaanse Live servers, dus binnenkort maar is kijken hoe slecht het spel is
Bespaar je de moeite, het is echt de enige game die ik gewoon niet speel en nooit gespeeld heb eigenlijk voor de 360. Hij is zo vervelend, saai en rotte besturing.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:21 schreef Tain het volgende:
Perfect Dark Zero is sinds vandaag als demo te krijgen op de Noord Amerikaanse Live servers, dus binnenkort maar is kijken hoe slecht het spel is
ik wil hem toch wel zelf ook even proberen en ik verwacht er ook niks van, maar dan kan ik tenminste wel zeggen dat ik het spel geprobeerd hebquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, het is echt de enige game die ik gewoon niet speel en nooit gespeeld heb eigenlijk voor de 360. Hij is zo vervelend, saai en rotte besturing.
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is er nog niet genoeg van die elfjes-kneuzen-magie troep uitgebracht?
Neequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is er nog niet genoeg van die elfjes-kneuzen-magie troep uitgebracht?
Ik heb een tijd terug een Core gekochtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:37 schreef Evil_Jur het volgende:
HD is onmisbaar, als je een core editie koopt zul je binnen een paar weken toch wel ene losse HD kopen dus ben slim.
Het heeft ook wel andere voordelen dan online kunnen spelen, extra missies downloaden, patches met bugfixes, demos downloaden, etcquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een Core gekocht![]()
Is mijn eerste console ever (los van de Atari 2600 dan) dus vond het wel prima zo. Loop op dit moment stage en kom al tijd te kort om alles een beetje knap te spelen. Ik speel al erg vaak COD(2) multiplayer op de pc, Guild Wars op de pc en dan nu de XBOX360 er bij met oa Oblivion wat zo uitgebreid is. Als ik dan ook nog Live er bij zou hebben dan zou ik geen daglicht meer zien.
ownedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:00 schreef Bastard het volgende:
Kijk, dit word relaxed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo word het een nog coolere machine![]()
Demo's boeien mij niet zo heel veel, dat was op de pc ook al zo namelijk. Enige wat je inderdaad mist zijn aanvullingen op spellen (extra auto's zoals bij PGR3 of patches). Zeker als er een erg irritante bug in een spel zit is het lekker als je die kan verhelpen met een patch. Maar goed, tot zoverre mis ik nog niets, misschien in de toekomst maar eens aanschaffen. Ben al erg tevreden over de kwaliteit van de games zelf.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Het heeft ook wel andere voordelen dan online kunnen spelen, extra missies downloaden, patches met bugfixes, demos downloaden, etc
Gisteren in Amsterdam totaal geen moeite gehad om het spel in redelijk grote aantallen te vinden bij de winkelsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:54 schreef DaMSWer het volgende:
Puuu, nergens tafeltennis te krijgen hiero in dat klote dorpDat wordt wachten
![]()
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:00 schreef Bastard het volgende:
Kijk, dit word relaxed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo word het een nog coolere machine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |