Dat zeker!! En nee, ik heb wel last van jaggies bij PGR, maar niet erder dan op een CRT monitor.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Tearing valt wel mee, framedrops zoals gezegd vooral in de regen. Maar gewoon veel te duur, met z'n 60 euro. Zelfs GCShop & Co hadden 'm niet goedkoper.
Het zal trouwens wel aan de instellingen van de HDTV hebben gelegen waarop ik eerder PGR3 heb gespeeld, maar ik heb me destijds dood geergerd aan alle witte randjes rondom de naden van de auto modellen. Vreselijk lelijk. En die zag ik op mijn monitor totaal niet, zag er allemaal veel vloeiender uit.
Hoe dan ook, voor 30 euro voor de kabel (+ gratis 19" CRT) is het een wereld van verschil van m'n oude 37cm TV'tje af
1280x720 kan je schudden (of 1280x1024, ondersteund de 360 ook). Ga voor 17" das meer dan prima.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga morgen denk ik ook gewoon zo vga kabel halen voor me pc monitor, ben benieuwd naar het effect heb deze monitor
een samsung syncmaster 151s
zou deze het ondersteunen, en zo ja is het ongeveer hd singaal
[afbeelding]
http://www.dixons.nl/De_o(...)=extendeddescription
http://hardware.kelkoo.nl/b/a/ps_3157745/114401.html
is dus 4:3 De 360 kan 1280x1024 aan op fullscreen. Ga voor 17", wacht desnoods even. Doe dit niet.............quote:1024 x 768 maximum resolution
wat wil je er mee zeggen ?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
1280x720 kan je schudden (of 1280x1024, ondersteund de 360 ook). Ga voor 17" das meer dan prima.
He, krijg er toch nu weer zin in ook hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
All Aboard! The Hypetrain!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twi, je mening over mijn climax verhaal? Paar posts boven je. Is goed discussie materiaalquote:Op maandag 19 juni 2006 21:21 schreef twi het volgende:
15" is inderdaad alleen leuk als je een 37cm TV'tje hebt en ruimtegebrek hebt. Maar je kunt die VGA kabel er prima op gebruiken, op 1024x768. Heb ik gisteren ook geprobeerd met een andere 15" TFT.
Ik heb trouwens vandaag de demo van eh. Rose Rock Dingus Gedoe X gedaan. Wat een belachelijk spel zeg
Pak die! 15" is het minimale wat je ipv een TV kan gebruiken. Niet echt een grote sprong voorwaarts.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
maar het werkt wel 15 inch ?.. want kan een 17 inch van me oom krijgen denk ik
Haha, je hebt wel gelijk, ik kan het niet ontkennen. Ze hebben het op een paar vlakken gewoon geprutst. Maar ik ben gewoon een vrij blinde fanboyquote:Op maandag 19 juni 2006 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Twi, je mening over mijn climax verhaal? Paar posts boven je. Is goed discussie materiaal.
maar ff om te testenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:24 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Pak die! 15" is het minimale wat je ipv een TV kan gebruiken. Niet echt een grote sprong voorwaarts.
Tchoe tchoe!!!! Kadeng, kadeng, kadeng....quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
All Aboard! The Hypetrain!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Persé MGP2006? Nee sorry, leuke krijger of 2e hands misschien? Maar ik ga niet 60 euro verkwisten aan deze titel, hoe graag ik hem ook wil. Ik heb alle MGP's gehad. In het verleden zelfs met oa Bastard jou en nog wat mensen gespeeld. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een gigantische fan van de MGP serie. Zo'n grote fan zelfs, dat ik deze oversla en niet met het gevoel kom te zitten dat het meeste van de glorie vergaan is.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, je hebt wel gelijk, ik kan het niet ontkennen. Ze hebben het op een paar vlakken gewoon geprutst. Maar ik ben gewoon een vrij blinde fanboyIk baal wel van die fouten hoor. Nog het meeste van de scoreboards, dat alleen de host mensen kan uitnodigen, dat je als host niet tussen GP en Extreme kan switchen. Nouja, ik noemde ze allemaal op.
Ik had de game al betaald toen ik achter al die zooi kwam, dus toen heb ik maar m'n vingers in m'n oren gedaan en als een gek "LALALALALALA" beginnen te schreeuwen.
Wanneer die patch de scoreboards en eventueel de mogelijkheid tot inviten fixed, hoor je mij verder niet veel meer klagen.
Feit blijft wel dat Climax gewoon meer hooi op de vork heeft genomen dan kan (of hoe zeg je dat) en dat de gamer daar de dupe van is. Erg slecht, maar ik kan het spel gewoon niet laten liggen. Kan het gewoon niet. Moet. Moet. Moet spelen.![]()
Het is zeker mooier, maar voor de prijs van een 15" TFT kan je een mooie 19"CRT (beeldbuis) monitor kopen, welke veel hogere resoluties aan kan.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar ff om te testenof zo monitor veel mooier is dan tv?
en is dat zo ?
waaromquote:Op maandag 19 juni 2006 21:34 schreef kepler het volgende:
ik ga mijn 360 maar eens inpakken
ik hoop dat tie veel plezier heeft bij mijn broertje voor vier maanden
Afgelopen Rainbow Six games gingen teveel richting Counter Strike........ Heb overigens wel goede hoopquote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six, ik wil! Die Tom Clancy games zijn echt vet
En dat is kut, want Counterstrike is de meest populaire online shooter allertijden?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Afgelopen Rainbow Six games gingen teveel richting Counter Strike........ Heb overigens wel goede hoop
vier maanden stage in Nieuw Zeelandquote:
Counterstrike is van origine veel sneller. Ik vind dat Ubisoft van wat ik de laatste tijd van ze zie de series een beetje met elkaar verweven. Rainbow Six teveel laten neigen naar Counterstrike en de filmpjes van de komende vond ik weer wat lijken op Ghost Recon, welke dan weer een beetje van zijn oorspronkelijke pad is afgegaan.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef devv05 het volgende:
En dat is kut, want Counterstrike is de meest populaire online shooter allertijden?
Erm het enigste wat RS met GR gemeen heeft is het om hoekjes gluren in third person en third person schieten?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Counterstrike is van origine veel sneller. Ik vind dat Ubisoft van wat ik de laatste tijd van ze zie de series een beetje met elkaar verweven. Rainbow Six teveel laten neigen naar Counterstrike en de filmpjes van de komende vond ik weer wat lijken op Ghost Recon, welke dan weer een beetje van zijn oorspronkelijke pad is afgegaan.
Ik hou m'n hart vast wat betreft Splinter Cell met diens nieuwe opzet. Ik vind de serie tot nu toe geweldig en zou 'm in die opzet ook nog een deel of 2 a 3 door kunnen spelen. Maar nee, er moet weer meer actie en schieten in. Waarom?!?!
En dat is kut, want counterstrike is en blijft een normale FPS. Rainbow is altijd al een tactical game geweest en dat moet zo blijven.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dat is kut, want Counterstrike is de meest populaire online shooter allertijden?
Splinter Cell, Ghost Recon en Rainbow Six. Stuk voor stuk topseries. Maar ik snap idd dat Rainbow Six realistisch hoort te zijn. Laat ze maar lekker een aparte Counterstrike uitbrengen, daar heb ik ook wel interesse in.
Nouja, geen normale FPS. Een normale FPS daar versta ik standaard games als Prey en Perfect Dark Zero onder. Niet voor niks was de game zo razendpopulair.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
En dat is kut, want counterstrike is en blijft een normale FPS. Rainbow is altijd al een tactical game geweest en dat moet zo blijven.
je kan RS gewoon first person spelen hoor, alleen om het hoekje schieten doe je third person, bekijk de ingame beelden maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef twi het volgende:
RS is een tactical FPS, geen tactical TPS, Hans. En het Splinter Cell concept moeten ze ook gewoon met hun poten afblijven.
Klopt, de mijne staat nog op mn bureau.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef twi het volgende:
Ja, tenzij je een KVM switch koopt (zo heet dat dacht ik).
Sommige beeldschermen hebben dubbele input maar mensen kijken nooit achterop. En als je een versterker gebruikt heb je ook met geluid geen problemen uiteraard.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:15 schreef Legendkiller het volgende:
Snel vraagje tussendoor: moet je de hele tijd wisselen met je VGA snoer? Dus geluidskabels en kabel naar beeldscherm de hele tijd wisselen als je werkt op PC / Xbox 360?
Dat lijkt mij helemaal niets, zeker niet op de Xbox zulke games speel ik liever op de pc.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
OMG!!!!![]()
Command & Conquer 3: Tiberium Wars ook op de Xbox360!
Als je geen PC hebt, is het zeker een leuk alternatief.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Dat lijkt mij helemaal niets, zeker niet op de Xbox zulke games speel ik liever op de pc.
Click en sleep spelletje is toch meer voor de pc?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
OMG!!!!![]()
Command & Conquer 3: Tiberium Wars ook op de Xbox360!
Inderdaad. Wel een spel waar ik nieuwe hardware voor koopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Click en sleep spelletje is toch meer voor de pc?
Weer eens wat anders als rondjes rijden toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:
Goh die hadden we nog niet gehoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders als rondjes rijden toch?
Wie weet bouwen ze wel muis support in? Voor een spel als C&C zal dat niet al te moeilijk zijn lijkt me...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien word het wel muis ala wiimote... kun je in de lucht muizen om dingen te slepenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:39 schreef twi het volgende:
Ja, en dan kan je op je knie muizen terwijl je op de bank zit
Leverd leuke filmpjes opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien word het wel muis ala wiimote... kun je in de lucht muizen om dingen te slepen
Een Minority Report muur, dat zou pas mooi zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien word het wel muis ala wiimote... kun je in de lucht muizen om dingen te slepen
quote:[Multi] Bad news for PS3 gamers as UK Xbox head confirms 360 online exclusivity
During an interview with Stuff magazine, Xbox UK kingpin Neil Thompson stated that the three biggest advantages the 360 could lord over the PS3 were "proven games experience - including an exclusive online-playable version of Grand Theft Auto next year - the online experience and all the extra multimedia stuff Xbox does." While initially nebulous, a brief word from Microsoft clarified that Thompson was simply reiterating Peter Moore's announcement at this year's E3 that the 360 version of GTA IV would be able to serve up exclusive episodic content over Xbox Live, not that GTA IV would be exclusive to the 360 alone. How the game shapes up on PS3 remains to be seen - and there's certainly a chance that PS3 owners could get something exclusive via Sony's own online network too, which would leave 360 gamers out in the cold. That's all speculation, but it sure would be a tricky business move by Rockstar.
Our sister site in the UK unearthed another GTA IV tidbit from an interview Rockstar held with MTV.com that indicated the graphics found in Rockstar Games Presents Table Tennis will be similar to those in the new GTA. "This is the graphics technology gamers are to expect from future Rockstar games, including the next GTA," a Rockstar representative was quoted saying while demonstrating the 360 Ping-Pong simulator.
So, if you've yet to check out Rockstar Games Presents Table Tennis, you now have an added incentive to do so. It's most likely a dry run for the technology that will power the next generation of Grand Theft Auto.
Dat denk ik ook. Ik neem er wel vergif op in dat beide versies sowieso online speelbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ze het verkeerd begrepen hebben. De 360 krijgt exclusieve online content bij mijn weten.
Dude, Premiumquote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:44 schreef gijsje79 het volgende:
Je vergeet een HD.
Lijkt me wel makkelijk.
Misschien dat ze hier bedoelen dat er als extra een online versie komt van de originele GTA? Er staat in het bericht ook GTA en niet GTA: IV.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:33 schreef Dr.Daggla het volgende:!!
Volgens dit artikel krijgt de X360 versie van GTA: IV exclusieve online-gameplay?
Zou het echt zijn of hebben die dodo's het misschien verkeerd geinterpreteerd?.
Of lees ik het verkeerd?
[..]
Hoezo vergezocht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:26 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Misschien dat ze hier bedoelen dat er als extra een online versie komt van de originele GTA? Er staat in het bericht ook GTA en niet GTA: IV.
Dat ze dat als leuke exclusieve extra bedoelen...![]()
Cool stuk is dat inderdaad .. speel je nu meteen op Hard dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
GRAW is trouwens best pittig. Gister voor het eerst vanuit een helikopter moeten schieten, en ik werd toch wel gepwned.
Zeg doe es rustigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef NX het volgende:
MOTO GP '06, WE TOLD YOU SO! FUCK GAME!
Lees maar de vorige deel... heb meerdere malen gezegd dat het een flut spel is, en ik ben niet de enige...
Daarom sla ik hem ook over.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef NX het volgende:
MOTO GP '06, WE TOLD YOU SO! FUCK GAME!
Lees maar de vorige deel... heb meerdere malen gezegd dat het een flut spel is, en ik ben niet de enige...
Yeps.. lekker shizzle op de bank onderuit op een groter scherm dan 19".quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom al die mensen nu ineens achter hun pc monitor zitten te gamen...
dan had ik die 400 euro liever in een PC update gestopt...
Dan ziet het er maar wat minder uit op mijn tv, console gamen doe je relaxt op een bank, niet op je bureaustoel
Neequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
Cool stuk is dat inderdaad .. speel je nu meteen op Hard dan?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
Even compleet offtopic, Fliepke deelt bier uit
Feliciteer hier Fliepke *O*
Heb laatst ff bij de BS in Apeldoorn staan tellen, maar liefst 7 verschillende games voor de 360....Ach ja, die lui promoten toch enkel de PS2...En gelukkig zit Nedgame een paar honderd meter verderop.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Wessiej het volgende:
Waar de fuck woon jij.
Als je alleen een BS in de buurt hebt lijkt mij dat echt erg.
Dorpjes.
Dat word een duur geintje dan.quote:Dinsdag 20 juni 2006 - Het bekende puzzelspelletje Lumines gaat binnenkort zijn intrede doen in de wereld van Xbox Live arcadegames. De game die bekend geworden is door de PSP zal echter meer kosten met zich meebrengen dan eerst gedacht werd.
Slecht nieuws voor de Lumines fans met een laag budget. De game, die na de PSP nu ook als arcadegame de Xbox Live Marketplace opkomt, zal een betalingssysteem gaat bevatten. Naast de al betaalde points voor het basispakket kan dit misschien een duur grapje worden. Het zal echter alleen bij de multiplayer zijn, dus mensen die alleen geïnteresseerd zijn in de singleplayer zitten nog goed. De downloadable content, zoals nieuwe skins en muziek, zullen helaas ook niet gratis zijn, maar dat konden we al verwachten.
Hoewel we nog geen officiële datum hebben, moeten we het spel deze zomer nog gaan verwachten.
In die blogcast van Major Nelson zat de afgelopen keer een gast die ging over XBLA en die bood zijn excuses aan. Hij zei wel dat de 'floodgates' open zouden gaan gedurende de zomer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind de ondersteuning van Xbox Live Arcade wel baggerslecht van M$. Er verschijnen veels te weinig games, en als er al een titel komt wordt het als melkkoe gebruikt.
Even off-topic: Ik zit veel minder op die service van Nintendo te wachten. Het enige dat games als Pac-Man leuk zal maken op Live Arcade zijn leaderboards, ik zou anders echt geen geld betalen voor ouwe meuk. Maar dat heeft Nintendo niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat Nintendo hier in elk geval van leert wanneer zijn met hun eigen backlog service komen.
Tsja, met alle respect, dat zijn dan wel dingen waar je van tevoren over na had moeten denken natuurlijk (netwerrkkabel, switch voor als je het scherm ook voor PC gebruikt, extra set speakers die je via een speciaal kabeltje aan moet sluiten). Het is niet een kwestie van zo'n ding kopen en gaan met die banaan. De beeldkwaliteit is echter gewoon veel mooier als op een SDTV, en aangezien ik zelf al die andere spullen al / nog had liggen was 1+1 toen 2. Denk je daar niet over na, dan is dat - sorry - best een beetje dom om het op z'n Maxima's te zeggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:08 schreef Wessiej het volgende:
VGA kabel gekocht, niet tevreden.
Veel balken, kan natuurlijk niet op live of moet kabel uit de pc trekken.
Computer beeldscherm is natuurlijk weg, alleen ietsje mooier.
Helaas.
//En merkte ook dat de rumble weg is in Table Tennis.
Ik zou nog wel eens wat oude PC games op mijn XBox willen spelen. Flashback, Speedball 2, Sensible Soccer, etc...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef twi het volgende:
Titels van destijds, waren destijds leuk. Tegenwoordig zit alleen de freak nog op zo'n ouwe console dergelijke games te spelen.
Klopt ook wel, maar ik had geen idee van de balken, daar erger ik mij het meest aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:08 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met alle respect, dat zijn dan wel dingen waar je van tevoren over na had moeten denken natuurlijk (netwerrkkabel, switch voor als je het scherm ook voor PC gebruikt, extra set speakers die je via een speciaal kabeltje aan moet sluiten). Het is niet een kwestie van zo'n ding kopen en gaan met die banaan. De beeldkwaliteit is echter gewoon veel mooier als op een SDTV, en aangezien ik zelf al die andere spullen al / nog had liggen was 1+1 toen 2. Denk je daar niet over na, dan is dat - sorry - best een beetje dom om het op z'n Maxima's te zeggen
Rumble weg in Table Tennis? Door die VGA kabel? Geen idee, ik heb de game niet meer, maar de rumble in andere games werkt prima en heeft niks met die kabel te maken natuurlijk.
Wees blij. Ik heb dus HD sinds kort wat uiteraard breedbeeld is en bij de Duitsers en de Britten is het beeld alles behalve mooi. Het is zo flets als de jurk van mijn oma...Echt vies om naar te kijken. Ben geen detailneuker maar dan kijk ik toch liever 4:3 bij de NOS. Beter commentaar ook, trouwens. Snap niet wat al die mensen toch hebben met dat gekreun van de Engelsen en dat semi-verbaasde en geëngageerde van de Duitsers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef twi het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen zo stoort aan die balken. Liever balken dan achterlijke uitgerekte beelden. Ja, full screen is natuurlijk altijd mooier, maar dan mag je de developer de schuld geven, dat ze zo lui zijn om 4:3 niet goed te ondersteunen.
PGR3 bijvoorbeeld heeft balken met mooi beeld bij 1024x768, maar ze zijn bij Bizarre schandelijk genoeg te lui geweest om het beeld letterboxed te maken bij 1280x1024, zodat je ook daar van dat misvormde beeld krijgt.
Wat mij betreft zijn alle games letterboxed, zodat eindelijk eens massaal al die lompe 4:3 televisies en monitoren de deur uit kunnen. Het is dat de monitor die ik heb opgehaald gratis (en prachtig) is, maar had natuurlijk veel liever breedbeeld gehad. Maar ja, die hele meute mensen die nog met die oude kut TV's zitten, daardoor is het WK nu bij de NOS ook niet in breedbeeld te zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |