Erm het enigste wat RS met GR gemeen heeft is het om hoekjes gluren in third person en third person schieten?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Counterstrike is van origine veel sneller. Ik vind dat Ubisoft van wat ik de laatste tijd van ze zie de series een beetje met elkaar verweven. Rainbow Six teveel laten neigen naar Counterstrike en de filmpjes van de komende vond ik weer wat lijken op Ghost Recon, welke dan weer een beetje van zijn oorspronkelijke pad is afgegaan.
Ik hou m'n hart vast wat betreft Splinter Cell met diens nieuwe opzet. Ik vind de serie tot nu toe geweldig en zou 'm in die opzet ook nog een deel of 2 a 3 door kunnen spelen. Maar nee, er moet weer meer actie en schieten in. Waarom?!?!
En dat is kut, want counterstrike is en blijft een normale FPS. Rainbow is altijd al een tactical game geweest en dat moet zo blijven.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dat is kut, want Counterstrike is de meest populaire online shooter allertijden?
Splinter Cell, Ghost Recon en Rainbow Six. Stuk voor stuk topseries. Maar ik snap idd dat Rainbow Six realistisch hoort te zijn. Laat ze maar lekker een aparte Counterstrike uitbrengen, daar heb ik ook wel interesse in.
Nouja, geen normale FPS. Een normale FPS daar versta ik standaard games als Prey en Perfect Dark Zero onder. Niet voor niks was de game zo razendpopulair.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
En dat is kut, want counterstrike is en blijft een normale FPS. Rainbow is altijd al een tactical game geweest en dat moet zo blijven.
je kan RS gewoon first person spelen hoor, alleen om het hoekje schieten doe je third person, bekijk de ingame beelden maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef twi het volgende:
RS is een tactical FPS, geen tactical TPS, Hans. En het Splinter Cell concept moeten ze ook gewoon met hun poten afblijven.
Klopt, de mijne staat nog op mn bureau.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:25 schreef twi het volgende:
Ja, tenzij je een KVM switch koopt (zo heet dat dacht ik).
Sommige beeldschermen hebben dubbele input maar mensen kijken nooit achterop. En als je een versterker gebruikt heb je ook met geluid geen problemen uiteraard.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:15 schreef Legendkiller het volgende:
Snel vraagje tussendoor: moet je de hele tijd wisselen met je VGA snoer? Dus geluidskabels en kabel naar beeldscherm de hele tijd wisselen als je werkt op PC / Xbox 360?
Dat lijkt mij helemaal niets, zeker niet op de Xbox zulke games speel ik liever op de pc.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
OMG!!!!![]()
Command & Conquer 3: Tiberium Wars ook op de Xbox360!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |