quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:25 schreef Retuobak het volgende:
Toffe trailer hoor, alleen de personages zien er weer stupide uit zoals in alle Square-Enix games.
Maar kan evt. nog wel geinig zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanaf 1 augustusquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Wanneer kwam die demo van Saints Row nou?
Merde, najah, dan maar na de vakantiequote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vanaf 1 augustusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rallisport Challenge 3 is iig aangekondigd, dacht ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
Zijn er genoeg in ontwikkeling, nog even geduld dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
En Sega Rally, en Colin McRaequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rallisport Challenge 3 is iig aangekondigd, dacht ik.
Even geduld nog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, die is niet aangekondigd, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rallisport Challenge 3 is iig aangekondigd, dacht ik.
Even geduld nog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De originele versie is wel geschikt voor Live Arcade.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef Begieltie het volgende:
Volgens mij staat er ook een nieuw deel van Sega Rally in de planningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen Virtua Fighter 5quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De originele versie is wel geschikt voor Live Arcade.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sega is goed bezig. Virtua Tennis 3 en Sega Rally Evo. What's next?
grand raid offroad rally was iig al aangekondigdquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
Staat in de vrieskast weer geloof ik?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef quantas het volgende:
[..]
grand raid offroad rally was iig al aangekondigd
Ik wil Forza 2.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop