Mwah, 2005 en met name 2004 waren wel topjaren wat betreft mei-juni-juli hoor. En 2003 had MM3, dus dat was ook helemaal top. Ik zou al blij zijn wanneer ze nu een patch zouden hebben voor MM3.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar gedurende de zomerperiode
ik heb het over de periode juli-augustus. Toevallig valt Juli nog redelijk mee dit jaar, maar de zomerperiode is de periode waarin altijd de minste games uitkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, 2005 en met name 2004 waren wel topjaren wat betreft mei-juni-juli hoor. En 2003 had MM3, dus dat was ook helemaal top. Ik zou al blij zijn wanneer ze nu een patch zouden hebben voor MM3.
de logica van developersquote:Op zondag 16 juli 2006 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
en is juist de periode waar je veel tijd heb
LotR:BfME2 is maar een ok RTS, veel te weinig strategiequote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef twi het volgende:
Nouja, normale mensen zitten nu buiten in de tuin in plaats van achter de PC/X360 natuurlijk. Ik begrijp het wel, en het komt ook meer door de tegenvaller die MotoGP heet. Anders heb je namelijk in MGP, Prey en LOTR:BFM2 gewoon best 3 aardige games. Maargoed, voorlopig grijp ik maar terug naar PES5
Kerst is ook best wel hels. Ik had het meer over de periode rond oktober/november en februari/maart. Dan is het buiten bijna altijd slecht weer en kun je je vrije tijd dus goed besteden met wat gamenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:30 schreef twi het volgende:
Tsja, ik heb meer vrije tijd dan in de hectische kerstperiode waarbij het in de "vrije tijd" doorgaans slepen van familie naar familie is.
Maargoed, ik ga GRAW maar een keer uitspelen, zit daar pas op 't punt dat je de president uit die parkeergarage moet zien te halen. Je kunt daar zeker niet eerdere checkpoints laden? Heb daar nog 2 man, beiden met rood health, bij me
Ik vindt van nietquote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt trouwens dat de vakantie alweer bijna over is![]()
Die van mij staat sedert een paar dagen in Duitsland omdat ie elke keer vastliep en ging koken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:20 schreef twi het volgende:
Wordt jouw Xbox 360 te warm dan? Ik vind dat soort dingen echt onzinproducten. Lijkt me inderdaad dat 'ie met 3 fans niet minder herrie zal maken dan de X360.
Maargoed, de meesten hier zullen met hitte geen problemen hebben. Ik blijf dat soort dingen een beetje geldklopperij vinden eigenlijk. Ik neem aan dat je Xbox 360 niet helemaal dichtgebouwd in een kast stond waar 'ie z'n lucht niet kwijt kan?quote:YO de mannen ! Ik heb deze koeler bestelt in amerika gewoon uit nieuwsgierigheid en heb hem al ontvangen. Kmoet zeggen dat hij wel iets meer lawaai maakt maar er is duidelijk een verschil met deze koeler ge moet er uw hand maar eens achter houden . Da ding steekt veel meer warme lucht naar buiten dan de standaard fans maar met een beetje extra geluid. Don't care als ie maar koel blijft.
Klopt, stond gewoon altijd vrij en pontificaal midden op de tafel waar de TV staat.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:27 schreef twi het volgende:
neem aan dat je Xbox 360 niet helemaal dichtgebouwd in een kast stond waar 'ie z'n lucht niet kwijt kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |