Mwah, 2005 en met name 2004 waren wel topjaren wat betreft mei-juni-juli hoor. En 2003 had MM3, dus dat was ook helemaal top. Ik zou al blij zijn wanneer ze nu een patch zouden hebben voor MM3.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar gedurende de zomerperiode
ik heb het over de periode juli-augustus. Toevallig valt Juli nog redelijk mee dit jaar, maar de zomerperiode is de periode waarin altijd de minste games uitkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, 2005 en met name 2004 waren wel topjaren wat betreft mei-juni-juli hoor. En 2003 had MM3, dus dat was ook helemaal top. Ik zou al blij zijn wanneer ze nu een patch zouden hebben voor MM3.
de logica van developersquote:Op zondag 16 juli 2006 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
en is juist de periode waar je veel tijd heb
LotR:BfME2 is maar een ok RTS, veel te weinig strategiequote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef twi het volgende:
Nouja, normale mensen zitten nu buiten in de tuin in plaats van achter de PC/X360 natuurlijk. Ik begrijp het wel, en het komt ook meer door de tegenvaller die MotoGP heet. Anders heb je namelijk in MGP, Prey en LOTR:BFM2 gewoon best 3 aardige games. Maargoed, voorlopig grijp ik maar terug naar PES5
Kerst is ook best wel hels. Ik had het meer over de periode rond oktober/november en februari/maart. Dan is het buiten bijna altijd slecht weer en kun je je vrije tijd dus goed besteden met wat gamenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:30 schreef twi het volgende:
Tsja, ik heb meer vrije tijd dan in de hectische kerstperiode waarbij het in de "vrije tijd" doorgaans slepen van familie naar familie is.
Maargoed, ik ga GRAW maar een keer uitspelen, zit daar pas op 't punt dat je de president uit die parkeergarage moet zien te halen. Je kunt daar zeker niet eerdere checkpoints laden? Heb daar nog 2 man, beiden met rood health, bij me
Ik vindt van nietquote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt trouwens dat de vakantie alweer bijna over is![]()
Die van mij staat sedert een paar dagen in Duitsland omdat ie elke keer vastliep en ging koken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:20 schreef twi het volgende:
Wordt jouw Xbox 360 te warm dan? Ik vind dat soort dingen echt onzinproducten. Lijkt me inderdaad dat 'ie met 3 fans niet minder herrie zal maken dan de X360.
Maargoed, de meesten hier zullen met hitte geen problemen hebben. Ik blijf dat soort dingen een beetje geldklopperij vinden eigenlijk. Ik neem aan dat je Xbox 360 niet helemaal dichtgebouwd in een kast stond waar 'ie z'n lucht niet kwijt kan?quote:YO de mannen ! Ik heb deze koeler bestelt in amerika gewoon uit nieuwsgierigheid en heb hem al ontvangen. Kmoet zeggen dat hij wel iets meer lawaai maakt maar er is duidelijk een verschil met deze koeler ge moet er uw hand maar eens achter houden . Da ding steekt veel meer warme lucht naar buiten dan de standaard fans maar met een beetje extra geluid. Don't care als ie maar koel blijft.
Klopt, stond gewoon altijd vrij en pontificaal midden op de tafel waar de TV staat.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:27 schreef twi het volgende:
neem aan dat je Xbox 360 niet helemaal dichtgebouwd in een kast stond waar 'ie z'n lucht niet kwijt kan?
Ik weet niet of ik verschil moet zien, maar beide spellen zien er leuk uitquote:Op zondag 16 juli 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dead Rising vorig jaar :
[afbeelding]
Nu :
[afbeelding]
Saints Row 2005 :
[afbeelding]
En nu :
[afbeelding]
Dat wilde ik altijd al in Gtaquote:Op zondag 16 juli 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij kan je wel naar veel gebouwen in saints row, ook bij winkels een mp3 speler kopen, zodat je lopend ook muziek kunt luisteren
Waaaaat, dat is cool gek. Ik neem ook aan dat je je eigen muziek kan spelen vanaf de HDD en/of je PC via Media Connect?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij kan je wel naar veel gebouwen in saints row, ook bij winkels een mp3 speler kopen, zodat je lopend ook muziek kunt luisteren
Helaas blijft het een GTA kloonquote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Een paar feiten:
- Geheel Customizeble players, je kan je hele poppetje, je gang, je auto's zo maken zoals je zelf wil.
- Meer als 150 muziek nummers, op 12 verschillende radiozenders. En geheel nieuw hierbij is dat de nieuwsberichten en reclameblokken zich aansluiten op de missie waar jij je in bevind.
- On foot kan je gewoon nog naar je eigen muziek luisteren, bij verschillende shops in de stad kan je een MP3-player kopen.
Probleem is dat ik GTA al sinds deel 3 zwaar achteruit vind gaan, om een slechte serie te gaan klonenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Niks mis mee, speel weer graag een spel op de xbox 360 waar je een hele stad onveilig kan maken. Schitterend vervoer door de hele stad per trein
Dat is het probleem idd. Bij SA wilde ik het nog proberen vanwege de setting, maar zulke games zijn niets voor mij in single player. Misschien dat het online nog wel aardig is als je driveby's kan organiseren en dan later een big mac kan gaan eten in die game. Dát lijkt me dan wel coolquote:
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Probleem is dat ik GTA al sinds deel 3 zwaar achteruit vind gaan, om een slechte serie te gaan klonen
ik vind de uitwerking niet meer van deze tijd. Het is allemaal extreem rechtoe rechtaan, de games zijn erg eenvoudig, na 1 keer uitspelen, als je dat al haalt, is er totaal geen lol meer aan. De games zijn vrijwel hetzelfde als deel 1 en 2, alleen dan nu in 3D. Totaal geen vernieuwing in de serie, het wordt mooier, groter, maar verder niks.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?
Waarom verbaasd het me niets dat jij, EA man, deze vraag stelt?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?
niemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:48 schreef Ash het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die de Monster Cable GameLink 360 Component Video A/V Cable hebben gekocht? en ook daadwerkelijk verschil zien met de standaard cable die er bij zit?
Zit volgens mij ook wel Rock in, 12 radiozenders en geen rock lijkt me echt domquote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het met die radiostations dan? Ik ben bang dat het alleen maar hiphop bagger is en geen fatsoenlijke muziek.
Uiteraard, maar dat betekend niet dat het geen leuke game kan zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef -Dries- het volgende:
Zal vast wel een goede game zijn die Saint's Row, maar ik zie het echt meer als een opwarmertje voor GTA 4 dat (hoop ik) alle concurrentie zal verpletteren en ons eraan zal herrineren dat één franchise de grondlegger is voor dit genre.
Exactly... nu is het aan het de makers van GTA 4 zich te overtreffen... we zullen het zien...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat betekend niet dat het geen leuke game kan zijn.
Beide werken niet...quote:Op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Online momenten van Saints Row
http://www.gameinformer.c(...)2006/srow/srow-3.wmv Deathmatch
http://www.gameinformer.c(...)2006/srow/srow-4.wmv Protect Tha Pimp
Ziet er leuk uit........ toch lijkt de MP me snel vervelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef NX het volgende:
[..]
Beide werken niet...
Link naar download/media overzicht:
http://www.gameinformer.c(...)3-BDC7-A83C04F98F3A}
Je zou gelijk hebben als er geen voertuigen waren... Ik denk dat die juist het allemaal hilarisch maken... Beetje rond scheuren en je tegenstanders vanuit een voertuig afschieten (jah deze keer NIET uit de metroquote:Op zondag 16 juli 2006 20:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit........ toch lijkt de MP me snel vervelen.
Je gaat voorbij aan het feit dat de variatie in missies veel groter is geworden, er humor en verhaal is toegevoegd aan de serie, er tientallen minigames in zitten, de settings veel afwisselender zijn, je mogelijkheden als vliegtuigen en boten hebt. Enne, na 1 keer saai? Ik ken zat mensen die de 3D GTA's allemaal meerdere malen hebben uitgespeeld. En daar ben ik er een van. Zeker VC en SA heb ik vaak helemaal uitgespeeld. GTA III denk ik 2 keer. SA en VC zeker 3 keer.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vind de uitwerking niet meer van deze tijd. Het is allemaal extreem rechtoe rechtaan, de games zijn erg eenvoudig, na 1 keer uitspelen, als je dat al haalt, is er totaal geen lol meer aan. De games zijn vrijwel hetzelfde als deel 1 en 2, alleen dan nu in 3D. Totaal geen vernieuwing in de serie, het wordt mooier, groter, maar verder niks.
Nou daar ben ik wel van overtuigd. Kijk maar naar de verbeteringen van GTA 3 naar Vice City en van Vice City naar San Andreas.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is ook maar afwachten wat GTA4 voor nieuws te bieden heeft behalve mooiere graphics.
Eens, wat was ik blij met de countryside in SA zeg.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat dat gangsta-gebeuren niet te nadrukkelijk aanwezig is, want dat vond ik bij SA ook niks.
Het is moeilijk kut te maken. De rudimentaire besturing bij GTA is ook nooit een belemmering geweest.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Heel dat Saint's Row valt of staat bij de besturing van de auto's. Als die kut is is het spel ook kut.
Ik hoop trouwens wel dat dat gangsta-gebeuren niet te nadrukkelijk aanwezig is, want dat vond ik bij SA ook niks.
Daarom heet het dan ook een mening Kabouterquote:Op zondag 16 juli 2006 20:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat de variatie in missies veel groter is geworden, er humor en verhaal is toegevoegd aan de serie, er tientallen minigames in zitten, de settings veel afwisselender zijn, je mogelijkheden als vliegtuigen en boten hebt. Enne, na 1 keer saai? Ik ken zat mensen die de 3D GTA's allemaal meerdere malen hebben uitgespeeld. En daar ben ik er een van. Zeker VC en SA heb ik vaak helemaal uitgespeeld. GTA III denk ik 2 keer. SA en VC zeker 3 keer.
En natuurlijk speelt het gewoon heerlijk en is de levensduur extreem.
Ja, maar jij hebt dan ook geen smaakquote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Morthill het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei, ik vind de game vervelend, saai en oninteressant om meer dan 1 keer te spelen.
Tsja, such is lifequote:
The Guild 2 lijkt mij ook geen reet aanquote:
Je hebt toch wel met geluid gespeeld en in een auto gereden?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit heb moeten lachen tijdens het spelen
Vet, kun je in auto's en is er dan geluidquote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel met geluid gespeeld en in een auto gereden?
Van de gast die een 50 cent game nog zou kunnen waarderenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
The Guild 2 lijkt mij ook geen reet aan
50 cent moet dood, leuk dat je iemand die hiphop waardeert weer over 1 kam scheertquote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Van de gast die een 50 cent game nog zou kunnen waarderen
2 mogelijkheden:quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
Kabouter wil je humor?
[afbeelding]
Ik vind dat grappig
Ach, hij is wel geinig gevonden ja, iig de aanbieding zelf. De naam van de toko is niet grappig.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
Kabouter wil je humor?
[afbeelding]
Ik vind dat grappig
Niet zomaar iemand, jou. Bij PaRoDiUzZ bijv. zou ik dat nooit doen. Maar 50 cent leek me nou echt zo'n idool voor jouquote:Op zondag 16 juli 2006 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
leuk dat je iemand die hiphop waardeert weer over 1 kam scheert
Beat your meat = aftrekken in het engels in principequote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
1: ik snap de grap niet
2: ik snap de grap maar snap niet wat er grappig aan is
Gadver nee dankje, ik luister meer naar de dingen waar hij ook naar luistert. En ik luister ook meer muziek dan hiphop.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, hij is wel geinig gevonden ja, iig de aanbieding zelf. De naam van de toko is niet grappig.
[..]
Niet zomaar iemand, jou. Bij PaRoDiUzZ bijv. zou ik dat nooit doen. Maar 50 cent leek me nou echt zo'n idool voor jou.
ok, nu brengt ie een glimlach op mijn gezichtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beat your meat = aftrekken in het engels in principe
R&B?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
En ik luister ook meer muziek dan hiphop.
hiphop is geen muziek?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gadver nee dankje, ik luister meer naar de dingen waar hij ook naar luistert. En ik luister ook meer muziek dan hiphop.
Een 43 oude zeikerd zijn is ook geen leven Tainquote:
En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een 43 oude zeikerd zijn is ook geen leven Tain
Mooi, luister dan meteen naar de radio-stations en als je dan nóg niet lacht is er iets mis met je.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vet, kun je in auto's en is er dan geluidDat wist ik helemaal niet, ik ga gelijk San Andreas installeren
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een vertekend beeld van hiphop
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gadver nee dankje, ik luister meer naar de dingen waar hij ook naar luistert. En ik luister ook meer muziek dan hiphop.
pada dum dum dum....and another one bites the dust.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
mijn 360 is overleden
Wou voice chat starten PATS black screen, opnieuw booten PATS rode ring of light![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
mijn 360 is overleden
Wou voice chat starten PATS black screen, opnieuw booten PATS rode ring of light![]()
HE-LE-MAAL mee eensquote:Op zondag 16 juli 2006 17:55 schreef NX het volgende:
Ik wil niet lullig doen, (ben trouwe fan van GTA, altijd al geweest...) maar zo te zien gaat Saints Row straks heel wat indruk maken en dat doet ie eigenlijk nu al..
Om steeds te horen dat het een GTA kloon is, rot toch een eind op!
Dan is elk spel wel een kloon van een ander of stukjes zijn dan weer gekopieerd, het is ook nooit goed he!![]()
Het staat in ieder geval op mijn wishlist!![]()
Just my 2 cents!
Ben al een eind onderweg (Chapter 18) en het spel duurt alles bij elkaar genomen niet erg lang. Echter kan ik me niet voorstellen dat iemand bij deze FPS een 12 uur durend verhaal wil. Het is gelukkig afwisselend genoeg dat je je niet gaat vervelen na Chapter 10, maar ik denk dat zo lang als dat het nu is ook wel een beetje de max is.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
Prey is trouwens erg praatHet regent wel achievments en dat geeft me erg sterk het gevoel dat het een kort spel is. Maar erg cool gemaakt en gedaan.. die zieke beelden en muziek.. I like it
Ja.. tis net een achtbaan dat spel.. leuke er aan vind ik dat je niet echt dood kan gaan.. dan ga je draken schieten (quote:Op maandag 17 juli 2006 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben al een eind onderweg (Chapter 18) en het spel duurt alles bij elkaar genomen niet erg lang. Echter kan ik me niet voorstellen dat iemand bij deze FPS een 12 uur durend verhaal wil. Het is gelukkig afwisselend genoeg dat je je niet gaat vervelen na Chapter 10, maar ik denk dat zo lang als dat het nu is ook wel een beetje de max is.
alleen maar gunstig voor mijn vakantiequote:
die van mij ookquote:Op maandag 17 juli 2006 05:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
pada dum dum dum....and another one bites the dust.
Vooralsnog leeft de mijne.....
Ach zie het zo... je gebruikt hem wel goed. Je hebt een console verslonden! Tevens is de garantie goed geloof ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alleen maar gunstig voor mijn vakantieals ik over 3 weken maar een nieuwe heb vind ik het best
Lekker Gijs..... zag Gijsje gisteren ook online komen met Prey... zelf zit ik diep in BfmE. Geweldig spel.....quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
Prey is trouwens erg praatHet regent wel achievments en dat geeft me erg sterk het gevoel dat het een kort spel is. Maar erg cool gemaakt en gedaan.. die zieke beelden en muziek.. I like it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |