Int vorige topic zweerden mensen dus bij kabeltjes.. Zijn die wireless dingen echt zo kut dan? Zoja.. dan wordt het een hele klus om dat kabeltje te leggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
omg, dat ziet er echt te bruut uit![]()
Trouwens vraagje. Stel ik wil een xbox360 (wat ik heel sterk overweeg) wil ik natuurlijk ook live. Probleem is dat mijn modem op zolder zit en mijn TV + xbox 1 verdieping lager in mijn kamer. Dan moet je natuurlijk ff een kabeltje aanleggen toch? Of is het beter om zo'n draadloos ding te hebben? Help me, ben echt een complete noep hierin
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef -Dries- het volgende:
ff nog me vraag herhalen:
[..]
Int vorige topic zweerden mensen dus bij kabeltjes.. Zijn die wireless dingen echt zo kut dan? Zoja.. dan wordt het een hele klus om dat kabeltje te leggen
Waaaaaaaay ahead of ya dudequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
30 minuten van Saint Row !
http://xboxyde.com/stream_2791_en.html
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:24 schreef MMaRsu het volgende:
Full demo video
http://www.gigagone.com/view/850/srdemo.wmv
de meeste mensen hadden sowieso al een kabeltje liggen voor live met de eerste xbox, en bovendien heb je geen last van een kabel als je em netjes legt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggen![]()
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de meeste mensen hadden sowieso al een kabeltje liggen voor live met de eerste xbox, en bovendien heb je geen last van een kabel als je em netjes legt.
tis iig een sneller proces dan dat je de 80 euro hebt terug verdient van een draadloos dingetjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleem
Precies.. Nou keb et wel es eerder gedaan (van beneden naar 1ste verdieping) met me TV kabeltje. Dus het moet wel lukken hoop ik. Nu mijn volgende vraag. Wat voor een kabel heb je nodig? Komt die standaard met t xbox pakket of moet je die zelf kopen? En als ie standaard met t xbox pakket komt; is hij dan lang genoeg?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleem
Cat 5 ethernet kabel (of gewoon een netwerkkabel), die van MS zelf is tekort en veels te duurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies.. Nou keb et wel es eerder gedaan (van beneden naar 1ste verdieping) met me TV kabeltje. Dus het moet wel lukken hoop ik. Nu mijn volgende vraag. Wat voor een kabel heb je nodig? Komt die standaard met t xbox pakket of moet je die zelf kopen? En als ie standaard met t xbox pakket komt; is hij dan lang genoeg?
Ja maar ik vond mijn versie mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waaaaaaaay ahead of ya dude
[..]
tevens tvp
Soms lukt het mij ook niet. Maar ik heb de 10 ranked games gespeeld dus tegenwoordig hoost ik zelf wel een player game.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Nu al zin in TW trouwens..
Meer mensen die geen server kunnen vinden met Prey
Ja zelf hosten, zat ik ook minuut te kijken naar mn scherm ->quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Soms lukt het mij ook niet. Maar ik heb de 10 ranked games gespeeld dus tegenwoordig hoost ik zelf wel een player game.
Vakantie en lekker weer enzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja zelf hosten, zat ik ook minuut te kijken naar mn scherm ->
Ging ik weer verder met de SP.
WAAROM BEN JIJ DAN NIET BUITEN HE?quote:
Ben het met je eens dat het duur is, maar dan heb je wel een goeie wireless adapter. Ik heb hem ook en ben er erg tevreden mee. Perfect ontvangst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggen![]()
ik ga nu naar buiten, mijn 360 is stukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ DAN NIET BUITEN HE?
HE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |