Int vorige topic zweerden mensen dus bij kabeltjes.. Zijn die wireless dingen echt zo kut dan? Zoja.. dan wordt het een hele klus om dat kabeltje te leggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
omg, dat ziet er echt te bruut uit![]()
Trouwens vraagje. Stel ik wil een xbox360 (wat ik heel sterk overweeg) wil ik natuurlijk ook live. Probleem is dat mijn modem op zolder zit en mijn TV + xbox 1 verdieping lager in mijn kamer. Dan moet je natuurlijk ff een kabeltje aanleggen toch? Of is het beter om zo'n draadloos ding te hebben? Help me, ben echt een complete noep hierin
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef -Dries- het volgende:
ff nog me vraag herhalen:
[..]
Int vorige topic zweerden mensen dus bij kabeltjes.. Zijn die wireless dingen echt zo kut dan? Zoja.. dan wordt het een hele klus om dat kabeltje te leggen
Waaaaaaaay ahead of ya dudequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
30 minuten van Saint Row !
http://xboxyde.com/stream_2791_en.html
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:24 schreef MMaRsu het volgende:
Full demo video
http://www.gigagone.com/view/850/srdemo.wmv
de meeste mensen hadden sowieso al een kabeltje liggen voor live met de eerste xbox, en bovendien heb je geen last van een kabel als je em netjes legt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggen![]()
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de meeste mensen hadden sowieso al een kabeltje liggen voor live met de eerste xbox, en bovendien heb je geen last van een kabel als je em netjes legt.
tis iig een sneller proces dan dat je de 80 euro hebt terug verdient van een draadloos dingetjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleem
Precies.. Nou keb et wel es eerder gedaan (van beneden naar 1ste verdieping) met me TV kabeltje. Dus het moet wel lukken hoop ik. Nu mijn volgende vraag. Wat voor een kabel heb je nodig? Komt die standaard met t xbox pakket of moet je die zelf kopen? En als ie standaard met t xbox pakket komt; is hij dan lang genoeg?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleem
Cat 5 ethernet kabel (of gewoon een netwerkkabel), die van MS zelf is tekort en veels te duurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies.. Nou keb et wel es eerder gedaan (van beneden naar 1ste verdieping) met me TV kabeltje. Dus het moet wel lukken hoop ik. Nu mijn volgende vraag. Wat voor een kabel heb je nodig? Komt die standaard met t xbox pakket of moet je die zelf kopen? En als ie standaard met t xbox pakket komt; is hij dan lang genoeg?
Ja maar ik vond mijn versie mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waaaaaaaay ahead of ya dude
[..]
tevens tvp
Soms lukt het mij ook niet. Maar ik heb de 10 ranked games gespeeld dus tegenwoordig hoost ik zelf wel een player game.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Nu al zin in TW trouwens..
Meer mensen die geen server kunnen vinden met Prey
Ja zelf hosten, zat ik ook minuut te kijken naar mn scherm ->quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Soms lukt het mij ook niet. Maar ik heb de 10 ranked games gespeeld dus tegenwoordig hoost ik zelf wel een player game.
Vakantie en lekker weer enzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja zelf hosten, zat ik ook minuut te kijken naar mn scherm ->
Ging ik weer verder met de SP.
WAAROM BEN JIJ DAN NIET BUITEN HE?quote:
Ben het met je eens dat het duur is, maar dan heb je wel een goeie wireless adapter. Ik heb hem ook en ben er erg tevreden mee. Perfect ontvangst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggen![]()
ik ga nu naar buiten, mijn 360 is stukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ DAN NIET BUITEN HE?
HE?
Als ie tussen de 200 en 300 euro is misschienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Zeg, gaan er mensen in dit topic ook een PS3 kopen? Ben benieuwd..
Ik heb op dit moment echt totaal geen reden om een PS3 te kopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Uiteindelijk wel een keer, maar wat Twi al zegt, 600 is toch net ff wat teveel...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Zeer zeker, alleen niet dit jaar....... iets te veel geld. Ga wel de Wii halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Ik dacht dat je hem bij launch zou kopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel een keer, maar wat Twi al zegt, 600 is toch net ff wat teveel...
RS Vegas op Xbox live heeft mn mening veranderd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem bij launch zou kopen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RS Vegas op Xbox live heeft mn mening veranderd.
Nee. Er komt meer als genoeg op de 360 en handhelds uit. Ik haal er een Wii bij en dan vind ik het wel goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Er komt meer als genoeg op de 360 en handhelds uit. Ik haal er een Wii bij en dan vind ik het wel goed.
Die jongen heeft geen idee.quote:
Ik kan nu nog geen PS3 exclusive noemen die ik wil hebben eigenlijk. Assassin's Creed, RE5 verschijnen allebei ook op de 360.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die jongen heeft geen idee.Een groot deel van zijn favoriete games is ook op de PS2 verschenen (of gaat erop verschijnen) en dat zal ook zo zijn met de PS3.
Jazeker Gijs.......... die komt opzekers in zijn huisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen idee.Een groot deel van zijn favoriete games is ook op de PS2 verschenen (of gaat erop verschijnen) en dat zal ook zo zijn met de PS3.
Ik investeer het geld vooralsnog liever in een HDTV.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef Sjotime het volgende:
Jazeker Gijs.......... die komt opzekers in zijn huis![]()
Gijs.... kan me niet voorstellen dat jij games als de nieuwe God of War (PS3 versie die opzekers gaat komen), MGS, FF, en de vele aparte exclusive reeks (Bv Okami) die ze vaak uitbrengen laat liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan nu nog geen PS3 exclusive noemen die ik wil hebben eigenlijk. Assassin's Creed, RE5 verschijnen allebei ook op de 360.
quote:Geen Dead Rising in Duitsland
Nieuws | 18 juli 2006 - De zombiegame Dead Rising van Capcom mag niet verschijnen in het land van de braadworst en het bier. Zo heeft het 'Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle' besloten. Deze organisatie beslist welke leeftijdscategorie een game verschijnt. Men heeft echter besloten Dead Rising geen categorie mee te geven omdat het spel simpelweg te 'geweldadig' is.
Dit is overigens niet de eerste keer voor ontwikkelaar en uitgever Capcom dat hun game niet mag verschijnen in Duitsland. Eerder werden bepaalde Resident Evil-games al geweigerd. Verschenen ze wel, dan was het bloed in het spel rood of blauwgekleurd zodat het minder geweldadig zou overkomen. Capcom heeft nog niet gereageerd op de uitspraak van de organisatie.
Gewoon bij play bestellenquote:
600 euro voor een console met amper interessante exclusives?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Dat binnen blijven zitten in die hitte ookquote:
Nou nee.. veel te duur.. en mijn type games vind ik meer op de 360 dan op de PS.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Ja ik ook hoor,......... er gaan opzekers games op dat ding komen die ik moeeeeet hebben. Heb er alleen geen haast bij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik koop wel een PS3, maar niet voor 600 pegels.
Maar uiteindelijk moet ik er ook aan geloven. Ik koop dus een Wii om op die wijze te helpen met het saboteren van de markt zodat de PS3 flink faalt en dan in prijs daalt.
Hetgeen niet gaat gebeuren. Maar toch koop ik een Wii, zo ergens rond de launch.
M.. m. mag ik tegen die tijd een keer bij je komen spelen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor,......... er gaan opzekers games op dat ding komen die ik moeeeeet hebben. Heb er alleen geen haast bij.
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
M.. m. mag ik tegen die tijd een keer bij je komen spelen?
Doet me denken aan de dagen dat je met een NES onder je televisie in de woonkamer helemaal de bink was op de basisschool. Jemig, wat was iedereen jaloers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
M.. m. mag ik tegen die tijd een keer bij je komen spelen?
Opvoeding.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doet me denken aan de dagen dat je met een NES onder je televisie in de woonkamer helemaal de bink was op de basisschool. Jemig, wat was iedereen jaloers.
Maar tegenwoordig moet je als 7-jarige een florerende drugshandel, 5 meisjes, auto van de zaak en een wapen op zak hebben om nog een beetje respect te oogsten.
Tsja..quote:
Best kans vanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil de PS3 voor Metal gear 4, maar niet zo erg dat ik er 600 euro voor ga neer tellen
Mijn xbox 360 is net opgehaald door UPC, doen die lui snel zeg, gister gebeld, vandaag opgehaald
Whats next? 360 morgen weer terug?
ah dan ben ik niet thuisquote:
Ik heb mijn zinnen op iets anders gezetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:48 schreef NX het volgende:
Ik zou graag een:
- PSP
- PS3
- HDTV
- Nieuwe Laptop (van Alien)
en dergelijke willen, maar als student zijnde, kun je je dat niet veroorloven... en een PS3 kopen voor 600 euro, en dan ook nog de bericht, dat de release prijs misschien nog hoger wordt ...![]()
Ja daaaaaag... spaar liever voor een vette HDTV!
Welke gek (non xbox eigenaar(s)) gaat nou op een PS3 wachten/kopen met z'n prijs![]()
Yummie! Ziet er mooi uit, was dat? Sound systeem?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen op iets anders gezet [afbeelding]
Maar ja, net zo duur als een HDTV
Fo sjo homeboy!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Zit waarschijnlijk ook co-op in Saints Row Sjo
Audio systeem van Philips.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:58 schreef NX het volgende:
[..]
Yummie! Ziet er mooi uit, was dat? Sound systeem?
Get a life bamboocha boyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fo sjo homeboy!
no niggah will deal drugs on my turf bitches!
lets slap those ho's fo sjo!
Dat je offopic gaat, daar heb ik geen probleem meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Audio systeem van Philips.
40GB harde schijf
Draadloos streaming
geschikt voor MP3, WMA, PCM
Speelt CD, CD-R, CD-RW, MP3-CD, WMA-CD af
99 Nummers geheugen
Kan media opnemen tot 4x
FM Radio met 40 voorkeurszender
LCD, 128 x 96 dot-matrix, 60,7 mm x 52,3 mm
Wireless LAN (802.11g)
Need I say more?
Edit: ik ga wat offtopic merk ik
Nee want de PS2 viel me ook tegen kwa games.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Valt wel mee Dimmu was er wel en heintje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat binnen blijven zitten in die hitte ook![]()
Je bent de enige in mn friendslist die online is en aan het gamen...
Proestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fo sjo homeboy!
no niggah will deal drugs on my turf bitches!
lets slap those ho's fo sjo!
Plasma: Pioneer, Hitachi of Panasonic...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje praat HDTV?
Zeker, beste game mode ooitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Proest![]()
@ MMaRsu: Respectcoops heersen.... !
dan zit je nog op -28 of niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:29 schreef Retuobak het volgende:
Co-op > interesse +100
De enige echte die er toe doet:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje praat HDTV?
Dat ding is nog steeds gewoon een HD ready TV. Dat hij 1080p is verandert daar niks aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enige echte die er toe doet:
*klik*
Met TRUE HD! Dus geen crappy HD ready tv
goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 594 eureiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:10 schreef NX het volgende:
[..]
Dat je offopic gaat, daar heb ik geen probleem mee![]()
Het klinkt allemaal yummie, ik ga maar eens op de site van Philips kijken... Heeft geen Surrond Sound he, het is alleen een media systeem?
//EDIT
Staat geen prijs bij...![]()
Gijsje, klopt, in de video ziet de gameplay er zeer fucking goed... Ik ben van plan om het straks te kopen en kan niet wachten op de demoquote:
Sinds wanneer is 720P of 1080i geen true HD?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*klik*
Duuuuuuuuuuuuurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
*klik*
Tja als je voor waardeloze features wil betalen..... Ambilight om er 1 te noemen......quote:
Ja, ik koop eigenlijk altijd alle consoles.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Loop anders ff achter, Philips produceert de 9830 niet meer, alleen de 9731 van philips is nu nog Tru-HD. niet dat je daar iets aan hebt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*klik*
ja dat van Julius klopt, maar het toffe vond ik dat gelukkig Julius niet terugpraatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef NX het volgende:
[..]
Gijsje, klopt, in de video ziet de gameplay er zeer fucking goed... Ik ben van plan om het straks te kopen en kan niet wachten op de demo
Alleen, wat een fucking mongool, wat een demente idoot die de demo spel speelt en opgenomen heeft! Volgens mij heeft die kneus nog nooit GTA of iets in die richting gespeeld... Hij kan niet eens mikken en schieten, dat noem ik nou echt een prutser...![]()
Voor de rest zag het er prima uit, alleen 1 ding viel me op, en kan het niet eens bugje noemen.
Wanneer die kerel Julius ophaalt, van de kerk, dan komt hij eerst met een auto dat alleen 1 passagier kan meenemen (2 deurs auto), Julius blijft achter, de kerel die hij wel heeft meegenomen, begint ineens zogenaamd tegen Julius te lullen, das wel beetje stom...![]()
//EDIT
Type en zinsfouten voorbehouden, heel schnel geschreven![]()
Nee, die punten zijn weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Oke vraagje:
Stel je dit voor
* MrDoegewoon gaat om 23:00 nog ff gamen @ z'n Xbox 360 en besluit is live te gaan met Fifa, eerst een unranked match die ik met 0-2 verlies dan een ranked match, het is de 88e minuut en ik sta 2-1 voor, maaaar de hoer aan de andere kant stopt....
Heb ik nu wel of geen punten verdiend?
Zo nee, hoe kan ik die gast naaien
Zo ja, hoe kan ik die gast naaien
Weet btw niet eens tegen wie ik speelde
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, ik koop eigenlijk altijd alle consoles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |