Nou nee.. veel te duur.. en mijn type games vind ik meer op de 360 dan op de PS.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Zeg, gaan er mensen in dit topic ook een PS3 kopen? Ben benieuwd..
Ja ik ook hoor,......... er gaan opzekers games op dat ding komen die ik moeeeeet hebben. Heb er alleen geen haast bij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik koop wel een PS3, maar niet voor 600 pegels.
Maar uiteindelijk moet ik er ook aan geloven. Ik koop dus een Wii om op die wijze te helpen met het saboteren van de markt zodat de PS3 flink faalt en dan in prijs daalt.
Hetgeen niet gaat gebeuren. Maar toch koop ik een Wii, zo ergens rond de launch.
M.. m. mag ik tegen die tijd een keer bij je komen spelen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor,......... er gaan opzekers games op dat ding komen die ik moeeeeet hebben. Heb er alleen geen haast bij.
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
M.. m. mag ik tegen die tijd een keer bij je komen spelen?
Doet me denken aan de dagen dat je met een NES onder je televisie in de woonkamer helemaal de bink was op de basisschool. Jemig, wat was iedereen jaloers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
M.. m. mag ik tegen die tijd een keer bij je komen spelen?
Opvoeding.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doet me denken aan de dagen dat je met een NES onder je televisie in de woonkamer helemaal de bink was op de basisschool. Jemig, wat was iedereen jaloers.
Maar tegenwoordig moet je als 7-jarige een florerende drugshandel, 5 meisjes, auto van de zaak en een wapen op zak hebben om nog een beetje respect te oogsten.
Tsja..quote:
Best kans vanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil de PS3 voor Metal gear 4, maar niet zo erg dat ik er 600 euro voor ga neer tellen
Mijn xbox 360 is net opgehaald door UPC, doen die lui snel zeg, gister gebeld, vandaag opgehaald
Whats next? 360 morgen weer terug?
ah dan ben ik niet thuisquote:
Ik heb mijn zinnen op iets anders gezetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:48 schreef NX het volgende:
Ik zou graag een:
- PSP
- PS3
- HDTV
- Nieuwe Laptop (van Alien)
en dergelijke willen, maar als student zijnde, kun je je dat niet veroorloven... en een PS3 kopen voor 600 euro, en dan ook nog de bericht, dat de release prijs misschien nog hoger wordt ...![]()
Ja daaaaaag... spaar liever voor een vette HDTV!
Welke gek (non xbox eigenaar(s)) gaat nou op een PS3 wachten/kopen met z'n prijs![]()
Yummie! Ziet er mooi uit, was dat? Sound systeem?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen op iets anders gezet [afbeelding]
Maar ja, net zo duur als een HDTV
Fo sjo homeboy!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Zit waarschijnlijk ook co-op in Saints Row Sjo
Audio systeem van Philips.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:58 schreef NX het volgende:
[..]
Yummie! Ziet er mooi uit, was dat? Sound systeem?
Get a life bamboocha boyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fo sjo homeboy!
no niggah will deal drugs on my turf bitches!
lets slap those ho's fo sjo!
Dat je offopic gaat, daar heb ik geen probleem meequote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Audio systeem van Philips.
40GB harde schijf
Draadloos streaming
geschikt voor MP3, WMA, PCM
Speelt CD, CD-R, CD-RW, MP3-CD, WMA-CD af
99 Nummers geheugen
Kan media opnemen tot 4x
FM Radio met 40 voorkeurszender
LCD, 128 x 96 dot-matrix, 60,7 mm x 52,3 mm
Wireless LAN (802.11g)
Need I say more?
Edit: ik ga wat offtopic merk ik
Nee want de PS2 viel me ook tegen kwa games.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Valt wel mee Dimmu was er wel en heintje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat binnen blijven zitten in die hitte ook![]()
Je bent de enige in mn friendslist die online is en aan het gamen...
Proestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fo sjo homeboy!
no niggah will deal drugs on my turf bitches!
lets slap those ho's fo sjo!
Plasma: Pioneer, Hitachi of Panasonic...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje praat HDTV?
Zeker, beste game mode ooitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Proest![]()
@ MMaRsu: Respectcoops heersen.... !
dan zit je nog op -28 of niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:29 schreef Retuobak het volgende:
Co-op > interesse +100
De enige echte die er toe doet:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk een beetje praat HDTV?
Dat ding is nog steeds gewoon een HD ready TV. Dat hij 1080p is verandert daar niks aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enige echte die er toe doet:
*klik*
Met TRUE HD! Dus geen crappy HD ready tv
goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 594 eureiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:10 schreef NX het volgende:
[..]
Dat je offopic gaat, daar heb ik geen probleem mee![]()
Het klinkt allemaal yummie, ik ga maar eens op de site van Philips kijken... Heeft geen Surrond Sound he, het is alleen een media systeem?
//EDIT
Staat geen prijs bij...![]()
Gijsje, klopt, in de video ziet de gameplay er zeer fucking goed... Ik ben van plan om het straks te kopen en kan niet wachten op de demoquote:
Sinds wanneer is 720P of 1080i geen true HD?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*klik*
Duuuuuuuuuuuuurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
*klik*
Tja als je voor waardeloze features wil betalen..... Ambilight om er 1 te noemen......quote:
Ja, ik koop eigenlijk altijd alle consoles.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Loop anders ff achter, Philips produceert de 9830 niet meer, alleen de 9731 van philips is nu nog Tru-HD. niet dat je daar iets aan hebt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*klik*
ja dat van Julius klopt, maar het toffe vond ik dat gelukkig Julius niet terugpraatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef NX het volgende:
[..]
Gijsje, klopt, in de video ziet de gameplay er zeer fucking goed... Ik ben van plan om het straks te kopen en kan niet wachten op de demo
Alleen, wat een fucking mongool, wat een demente idoot die de demo spel speelt en opgenomen heeft! Volgens mij heeft die kneus nog nooit GTA of iets in die richting gespeeld... Hij kan niet eens mikken en schieten, dat noem ik nou echt een prutser...![]()
Voor de rest zag het er prima uit, alleen 1 ding viel me op, en kan het niet eens bugje noemen.
Wanneer die kerel Julius ophaalt, van de kerk, dan komt hij eerst met een auto dat alleen 1 passagier kan meenemen (2 deurs auto), Julius blijft achter, de kerel die hij wel heeft meegenomen, begint ineens zogenaamd tegen Julius te lullen, das wel beetje stom...![]()
//EDIT
Type en zinsfouten voorbehouden, heel schnel geschreven![]()
Nee, die punten zijn weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Oke vraagje:
Stel je dit voor
* MrDoegewoon gaat om 23:00 nog ff gamen @ z'n Xbox 360 en besluit is live te gaan met Fifa, eerst een unranked match die ik met 0-2 verlies dan een ranked match, het is de 88e minuut en ik sta 2-1 voor, maaaar de hoer aan de andere kant stopt....
Heb ik nu wel of geen punten verdiend?
Zo nee, hoe kan ik die gast naaien
Zo ja, hoe kan ik die gast naaien
Weet btw niet eens tegen wie ik speelde
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, ik koop eigenlijk altijd alle consoles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |