Int vorige topic zweerden mensen dus bij kabeltjes.. Zijn die wireless dingen echt zo kut dan? Zoja.. dan wordt het een hele klus om dat kabeltje te leggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
omg, dat ziet er echt te bruut uit![]()
Trouwens vraagje. Stel ik wil een xbox360 (wat ik heel sterk overweeg) wil ik natuurlijk ook live. Probleem is dat mijn modem op zolder zit en mijn TV + xbox 1 verdieping lager in mijn kamer. Dan moet je natuurlijk ff een kabeltje aanleggen toch? Of is het beter om zo'n draadloos ding te hebben? Help me, ben echt een complete noep hierin
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef -Dries- het volgende:
ff nog me vraag herhalen:
[..]
Int vorige topic zweerden mensen dus bij kabeltjes.. Zijn die wireless dingen echt zo kut dan? Zoja.. dan wordt het een hele klus om dat kabeltje te leggen
Waaaaaaaay ahead of ya dudequote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
30 minuten van Saint Row !
http://xboxyde.com/stream_2791_en.html
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:24 schreef MMaRsu het volgende:
Full demo video
http://www.gigagone.com/view/850/srdemo.wmv
de meeste mensen hadden sowieso al een kabeltje liggen voor live met de eerste xbox, en bovendien heb je geen last van een kabel als je em netjes legt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggen![]()
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de meeste mensen hadden sowieso al een kabeltje liggen voor live met de eerste xbox, en bovendien heb je geen last van een kabel als je em netjes legt.
tis iig een sneller proces dan dat je de 80 euro hebt terug verdient van een draadloos dingetjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleem
Precies.. Nou keb et wel es eerder gedaan (van beneden naar 1ste verdieping) met me TV kabeltje. Dus het moet wel lukken hoop ik. Nu mijn volgende vraag. Wat voor een kabel heb je nodig? Komt die standaard met t xbox pakket of moet je die zelf kopen? En als ie standaard met t xbox pakket komt; is hij dan lang genoeg?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
maar het hele proces van een kabel zo leggen dat je er geen last van hebt, dat is vaak een probleem
Cat 5 ethernet kabel (of gewoon een netwerkkabel), die van MS zelf is tekort en veels te duurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Precies.. Nou keb et wel es eerder gedaan (van beneden naar 1ste verdieping) met me TV kabeltje. Dus het moet wel lukken hoop ik. Nu mijn volgende vraag. Wat voor een kabel heb je nodig? Komt die standaard met t xbox pakket of moet je die zelf kopen? En als ie standaard met t xbox pakket komt; is hij dan lang genoeg?
Ja maar ik vond mijn versie mooierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waaaaaaaay ahead of ya dude
[..]
tevens tvp
Soms lukt het mij ook niet. Maar ik heb de 10 ranked games gespeeld dus tegenwoordig hoost ik zelf wel een player game.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Nu al zin in TW trouwens..
Meer mensen die geen server kunnen vinden met Prey
Ja zelf hosten, zat ik ook minuut te kijken naar mn scherm ->quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Soms lukt het mij ook niet. Maar ik heb de 10 ranked games gespeeld dus tegenwoordig hoost ik zelf wel een player game.
Vakantie en lekker weer enzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja zelf hosten, zat ik ook minuut te kijken naar mn scherm ->
Ging ik weer verder met de SP.
WAAROM BEN JIJ DAN NIET BUITEN HE?quote:
Ben het met je eens dat het duur is, maar dan heb je wel een goeie wireless adapter. Ik heb hem ook en ben er erg tevreden mee. Perfect ontvangst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
een WiFI adapter voor je 360 kost iets van 80 euro geloof ik, dus dan wil je wel een kabeltje leggen![]()
ik ga nu naar buiten, mijn 360 is stukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ DAN NIET BUITEN HE?
HE?
Als ie tussen de 200 en 300 euro is misschienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Zeg, gaan er mensen in dit topic ook een PS3 kopen? Ben benieuwd..
Ik heb op dit moment echt totaal geen reden om een PS3 te kopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Uiteindelijk wel een keer, maar wat Twi al zegt, 600 is toch net ff wat teveel...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Zeer zeker, alleen niet dit jaar....... iets te veel geld. Ga wel de Wii halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Ik dacht dat je hem bij launch zou kopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel een keer, maar wat Twi al zegt, 600 is toch net ff wat teveel...
RS Vegas op Xbox live heeft mn mening veranderd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem bij launch zou kopen
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RS Vegas op Xbox live heeft mn mening veranderd.
Nee. Er komt meer als genoeg op de 360 en handhelds uit. Ik haal er een Wii bij en dan vind ik het wel goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Er komt meer als genoeg op de 360 en handhelds uit. Ik haal er een Wii bij en dan vind ik het wel goed.
Die jongen heeft geen idee.quote:
Ik kan nu nog geen PS3 exclusive noemen die ik wil hebben eigenlijk. Assassin's Creed, RE5 verschijnen allebei ook op de 360.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die jongen heeft geen idee.Een groot deel van zijn favoriete games is ook op de PS2 verschenen (of gaat erop verschijnen) en dat zal ook zo zijn met de PS3.
Jazeker Gijs.......... die komt opzekers in zijn huisquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen idee.Een groot deel van zijn favoriete games is ook op de PS2 verschenen (of gaat erop verschijnen) en dat zal ook zo zijn met de PS3.
Ik investeer het geld vooralsnog liever in een HDTV.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef Sjotime het volgende:
Jazeker Gijs.......... die komt opzekers in zijn huis![]()
Gijs.... kan me niet voorstellen dat jij games als de nieuwe God of War (PS3 versie die opzekers gaat komen), MGS, FF, en de vele aparte exclusive reeks (Bv Okami) die ze vaak uitbrengen laat liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan nu nog geen PS3 exclusive noemen die ik wil hebben eigenlijk. Assassin's Creed, RE5 verschijnen allebei ook op de 360.
quote:Geen Dead Rising in Duitsland
Nieuws | 18 juli 2006 - De zombiegame Dead Rising van Capcom mag niet verschijnen in het land van de braadworst en het bier. Zo heeft het 'Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle' besloten. Deze organisatie beslist welke leeftijdscategorie een game verschijnt. Men heeft echter besloten Dead Rising geen categorie mee te geven omdat het spel simpelweg te 'geweldadig' is.
Dit is overigens niet de eerste keer voor ontwikkelaar en uitgever Capcom dat hun game niet mag verschijnen in Duitsland. Eerder werden bepaalde Resident Evil-games al geweigerd. Verschenen ze wel, dan was het bloed in het spel rood of blauwgekleurd zodat het minder geweldadig zou overkomen. Capcom heeft nog niet gereageerd op de uitspraak van de organisatie.
Gewoon bij play bestellenquote:
600 euro voor een console met amper interessante exclusives?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef -Dries- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |