de lobby was het leukste altijdquote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Flashbang gooit
*Zelf ook niets meer ziet
*Sterft
*Hey, jullie ook hier in de lobby?
Shit Friendly Fire stond dus aanquote:
Ik las damequote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef =HellFire= het volgende:
Tussen al dit wonderschoons van converstaties kan ik mededelen dat ik weer terug ben gekeerd van vakantie en een hele mooie game heb mogen ontvangen voor de debug, te weten: Snooker championship.
Tof mén.
laat die grenade launchers uitquote:
Een dame genaamd snookerquote:
Stiekem vind ik snooker best leuk.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Een dame genaamd snooker?
![]()
Geen idee nog of het leuk is, nog niet geprobeerd. Ik had alleen gehoopt op iets beters, hihi.
![]()
quote:
We zullen zien... eerst maar eens Prey spelen op m'n eigen 360...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stiekem vind ik snooker best leuk.
Wij mochten thuis nooit een snookertafel. Vader wilde die niet van zolder halen met Kerstmis....
Heb jij nog batterijen in je controllerquote:Op maandag 31 juli 2006 13:34 schreef Jasza het volgende:
Hoe krijg je die batterijen uit je controller, of gaat dat niet
Edit:
Al gelukt![]()
doe maar nietquote:Op maandag 31 juli 2006 13:38 schreef BMH het volgende:
Eigenlijk wil ik Splinter cell 4 wel op de 360 spelen.. Net als ik SC2 & 3 op de Xbox speelde... mhhh... We zien wel
Je kunt niet negeren dat wij samen ook veel leuke uurtjes hebben doorgebracht op livequote:
Ahh echte liefdequote:Op maandag 31 juli 2006 13:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt niet negeren dat wij samen ook veel leuke uurtjes hebben doorgebracht op live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |