jah en nu moet ik hem gaan downloaden met mijn 10 kb/s verbinding...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef Sjotime het volgende:
Ik tief hem er gewoon nog eens keihard inGeweldig man
..... holy shit... Mass Effect E3 clip / trailer![]()
Die setting.... die sfeer,... Voice-acting klonk serieus fantastisch en de graphics gaan echt nergens over
http://media.xbox360.ign.com/media/718/718963/vids_1.html
[afbeelding]
Ik heb wel een linkje naar de video die op de Marketplace staat...Low quality helaas, maar zal wel sneller gaan voor jou.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
filmpje werkt niet hier... iemand een mirror?
Een heel stuk Universum verkennen en op andere planeten komen lijkt me geweldig Gijs.... misschien hebben ze wel speciaal voor jouw een onontwikkelde planeet gemaakt die net de ijzertijd ontdekt heeft..... en als je goed zoekt vind je hier en daar ook vast nog wel een draak of een groot kasteel met een boze tovenaar jij eeuwige Final Fantasy hoerquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect lijkt me nou weer niet zo leukAl dat spacemarine gedoe trek ik slecht, doe mij maar draakjes en elfjes
Hahhhahhhahquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort ook zonder games van Bioware zit![]()
Ergens snap ik wat je bedoelt hoor, maar check die E3 demo, te geyl gewoon! KOTOR was ook fantastisch, met Mass Effect flikken ze het weer opnieuw.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect lijkt me nou weer niet zo leukAl dat spacemarine gedoe trek ik slecht, doe mij maar draakjes en elfjes
KotOR ooit gespeeld toevallig?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef taart het volgende:
Jammer dat de mooiste games mij geen reet boeien.
Er schijnen een hoop planeten in te zitten, ik mag er van uit gaan dat er wel behoorlijk wat vrijheid is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk zitten er ook een beetje Oblivion/Elite achtige gameplay in. Dus beetje rondklooien in het Universum ipv de main quest volgen.
Van wat voor soort spellen houd je dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef jpg97 het volgende:
Shit... ik vind de spellen een beetje tegenvallen tot nu toe
en de spellen die uitkomen zijn van die FPS'sen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |