Zomfg... Wedden dat als ik me 360 heb hij binnen een week defect is (net als de xbox & de PSP (die ging na 2 sec dood).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef Retuobak het volgende:
Met al die defecten weet ik niet of de retail versie van de 360 wel zo goed is
Ben allang blij dat mijn 360 nog leeft
En nog steeds de apparatuur de schuld geven ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Zomfg... Wedden dat als ik me 360 heb hij binnen een week defect is (net als de xbox & de PSP (die ging na 2 sec dood).
Ik kan moeilijk mezelf de schuld geven als een PSP dood gaat als ik em aanzet of als me xbox controllers niet meer werken als ik me xbox opstartquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
En nog steeds de apparatuur de schuld geven ook, waarom heb ik dat soort problemen nooit gehad met mijn NES, SNES, PS1, PS2, NGC, Xbox, Xbox 360,GB, NDS,PSP?
quote:31 Arcadegames bekend voor arcadewoensdagen
Dinsdag 01 augustus 2006 - Iedere woensdag is het voortaan arcadewoensdag bij Microsoft. Dit houdt in dat er die dag iedere week een nieuwe arcadegame te downloaden zal zijn. Voorheen was het nog een kleine verrassing welke het zou worden, maar de komende maanden hoeven we ons niet meer af te vragen wat het wordt.
Het is een hele lijst, maar hieronder kun je alle arcadegames in alfabetische volgorde vinden die de komende tijd nog uit gaan komen:
• Alien Hominid
• Assault Heroes
• Castle Crashers
• Contra
• Cyberball
• Defender
• Dig Dug
• Diner Dash
• Heavy Weapon
• HoopWorld
• Lumines Live!
• Mad Tracks
• Mega Force
• Mini Golf
• Ms. Pac-Man
• Mutant Storm Empire
• Novadrome
• Paperboy
• Pinball FX
• Rally-X
• RoboBlitz
• Root Beer Tapper
• Scramble
• Small Arms
• Sonic the Hedgehog: High Speed
• Super Contra
• Texas Hold ‘Em
• Time Pilot
• Totem Ball
• Track & Field
• Ultimate Mortal Kombat 3
Er staan veel bekende en minder bekende tussen. Hoewel eerst door menigeen gedacht werd dat iedere woensdag een arcadegame releasen wat te hoog gegrepen was, blijkt nu dat het wel degelijk mogelijk is. Deze lijst is overigens nu betrouwbaar bevonden waar hij eerder als nep werd gezien.
quote:Unreal Tournament 2007 toch naar de Xbox 360?
Dinsdag 01 augustus 2006 - Komt Unreal Tournament 2007 nou wel, of niet uit voor de Xbox 360? Op de E3 van 2006 werd de game nog gewoon voor de PS3 en Xbox 360 aangekondigd, kort daarna werd het een PS3 exclusive en bestond er helemaal geen Xbox 360 versie. Vandaag lijkt daar toch verandering in te komen want het lijkt erop alsof UT2K7 toch op de Xbox 360 zal gaan verschijnen.
In een interview van Gamespot met een woordvoerder van Midway liet deze weten dat Unreal Tournament 2007 niet voor 2007 zal verschijenen. Daarnaast geet hij enkele hints dat een Xbox 360 versie wellicht toch in de planning staat. Bij de bekendmaking van de release werd genoemd: "Multiple Next-Generation Systems".
Gamespot vroeg daarna of er dus wellicht toch een Xbox 360 zou komen en hij antwoorde: "Nothing is yet confirmed ... [but] I would say that your assumption is relatively plausible." Het zou dus goed kunnen dat er toch een Xbox 360 versie van Unreal Tournament 2007 komt.
laat MMaRsu het niet horen dan krijg je spankie spankiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net 5 minuten de Saint's Row demo gespeeld en ik vind het echt hel slecht. De animaties zijn echt dramatisch.
Zometeen maar eens wat langer proberen, maar tot nu toe vind ik het niet veel soeps.
Bijna iedereen vindt de demo heel tof, op een paar mensen na.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch niet best?! Of vind iedereen het hier geweldig behalve GD?
Ik neem aan dat de mensen die hem niet tof vinden op het moment erg weinig postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik probeer het zometeen wel iets langer dan...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bijna iedereen vindt de demo heel tof, op een paar mensen na.
En hij is ook tof![]()
Hey hoi, ik heb nergens gezegd dat ik het geweldig vondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net een paar filmpjes bekeken, over bloederige spellen gesprokenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef davey579 het volgende:
Binnenkort Dead Rising demo![]()
bron: http://www.gamer.nl/doc/33798
dat is ook mijn groote vraag, lijkt me te gaan vervelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb net een paar filmpjes bekeken, over bloederige spellen gesproken
Vraag mij alleen wel af, hoe lang blijft het leuk om zombies af te maken? Verder doe je toch niets in het spel?
In de volledige versie krijg je ook meer sterren, tot het hele leger komt enz.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Saint's Row demo is wel aardig. Maar het afknallen van politie is eentonig. Ze worden niet sterker ofzo.
Als het maar sterker isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Geen leger wel fbi/cia
Das beter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In de volledige versie krijg je ook meer sterren, tot het hele leger komt enz.
Wel beetje jammer. De Blues Brothers effect heet wel iets.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Geen leger wel fbi/cia
Eerst probeer je te overleven. Daarna ga je uitverveling dingen uitproberen met de zombies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is ook mijn groote vraag, lijkt me te gaan vervelen
Ik moet wel zeggen dat het heel innovatief is. Sterren krijgen en dan de FBI achter je aan. Hoe verzinnen ze zulke dingen toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In de volledige versie krijg je ook meer sterren, tot het hele leger komt enz.
hmm medpacs bij shooters, hoe innovatief!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het heel innovatief is. Sterren krijgen en dan de FBI achter je aan. Hoe verzinnen ze zulke dingen toch?
100%. Dat wordt oefenen. Heb SFII nooit goed gekund, wordt toch eens tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:58 schreef Woutervn het volgende:
Streetfighter vandaag toch?
oftewel TVP
11 % van de overige 70 % ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
100%. Dat wordt oefenen. Heb SFII nooit goed gekund, wordt toch eens tijd.
Ik was gister in Brussel (gatverdamme wat een gore kutbende in België, ik denk dat ik me even moet ontsmetten straks), kom ik thuis om een uurtje of 11, dus ik denk: 'Nog ff wat van die SR demo downen voordat ik ga maffen zodat ik al wat procentjes binnen heb'.
Dus ik mik mijn 360 aan, en downloaden maar. Op 30% naar bed gegaan, druk hem zonet weer aan....Gaat 'ie verder op 11%? Wat is dat toch altijd voor een onzin met het resumen van downloads op de 360? Als ik 30% binnen heb, dan heb ik 30%. Klaar. Die wil ik de volgende dag ook weer zien. GVD.
20 min gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:01 schreef Atuniel het volgende:
SR tevepe
Wordt een must have voor mij.. zo leuk om te doen
Gister las ik iets dat het misschien toch weer op de 360 zou komen.. ik ga er wel vanuit eigenlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Had wel verwacht dat UT 2007 ook gewoon op de 360 kwam.
Wacht nog steeds op wanneer ik UC op de 360 kan spelen.![]()
We gaan opzekers deze week gamenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:54 schreef kepler het volgende:
jah ik zal de demo dadelijk ook even downloaden
Ben het even kwijt... GTR?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
SFII is online. Evenals een trailer voor GTR zag ik. Hoopte stiekem op een demo, maar ja, je kan niet alles willenOver content de laatste paar weken in elk geval niks te klagen met Marketplace.
SR heb ik gedownd en ff gespeeld. De demo beviel me wel, als ik in het achterhoofd houd dat er in de volledige versie veel extra's bijkomen. Het is overigens heel eenvoudig om in je eigen 'hood' wat stennis te schoppen, je gangleden zijn toch je beste maatjes en die knallen iedereen wel af.
Verder is chaos maken in deze game beter mogelijk dan in GTA. Daar houd ik wel van
Ik heb wel framedrops gezien maar ik heb me nog nooit gestoord aan dat soort dingen. Tenzij het een dia-voorstelling wordt en dat is geenszins het geval. Ik heb wel vertrouwen in deze game.
Geen dank.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef supadupagama het volgende:
Halo op Xbox 360 vraagje: Als ik een nieuwe 360 koop, staan de nodige patches voor Halo 1 & 2 dan al op de harde schijf? Of moet ik online gaan met Xbox Live Silver om die patches te downloaden zodat die spellen ook speelbaar zijn op de 360? Bedankt voor de hulp.
Geld nodig voor een 360 jongen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef BMH het volgende:
Need payment.. now!
Het geld brand in me zakken
quote:
Tis meer van: Ok, ik heb weer een DS gekocht, wat nu?.... Aangezien de PSP me geld niet waard is, en me PC nog goed werkt kom ik automatisch bij de 360, net als ik bij de xbox kwam de vorige generatie.quote:
Ik bedoelde natuurlijk 'alvast bedankt' voor degene die me ook echt helpt. Heeft Fok een jaarlijkse award voor meest nutteloze commentator? En ja dat is een retorische vraag want ik heb m'n antwoord al.quote:
Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef supadupagama het volgende:
Halo op Xbox 360 vraagje: Als ik een nieuwe 360 koop, staan de nodige patches voor Halo 1 & 2 dan al op de harde schijf? Of moet ik online gaan met Xbox Live Silver om die patches te downloaden zodat die spellen ook speelbaar zijn op de 360? Bedankt voor de hulp.
Ah ok bedankt. En ik koop ze eigenlijk om co-op met vrienden te spelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.
Anders SP doen, heb je ze niet nodig.
Ik heb de awards voor Meest irritante fokker gewonnen bij de gam awards.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef supadupagama het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'alvast bedankt' voor degene die me ook echt helpt. Heeft Fok een jaarlijkse award voor meest nutteloze commentator? En ja dat is een retorische vraag want ik heb m'n antwoord al.
Jij hebt gewoon mazzel dat Struikrover hier niet veel postquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb de awards voor Meest irritante fokker gewonnen bij de gam awards.
Ik denk dat hij de backward compatibility bedoelde.quote:Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.
Dan snap ik je vraag niet, want dan ga je zoiezo online...quote:Ah ok bedankt. En ik koop ze eigenlijk om co-op met vrienden te spelen
Voor SP heb je ook de emulator nodig, dus je moet 'm sowieso downloaden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.
Dat is waar.. was ik vergeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor SP heb je ook de emulator nodig, dus je moet 'm sowieso downloaden.
volgens mij staat tie emulator voor Halo er al gewoon opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor SP heb je ook de emulator nodig, dus je moet 'm sowieso downloaden.
Kun je nog lang wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:32 schreef Gajes het volgende:
SR demo gespeeld en niet bijster onder de indruk!
Had meer verwacht! Dan maar op pro evo wachten!
Maar wel met een ruime keuze aan wapensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef twi het volgende:
In de praktijk komt het er ook op neer dat je maar met een paar verschillende wapens en spells het spel zal doorlopen.
Nee, hoe kan anders die lijst steeds geupdate worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij staat tie emulator voor Halo er al gewoon op
Denk dat ik het nog wel even zal blijven doen, alleen ik wordt gek dat ik telkens te veel spullen heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef twi het volgende:
In de praktijk komt het er ook op neer dat je maar met een paar verschillende wapens en spells het spel zal doorlopen.
Ja door ieder geval niet de Engelse versie daar te releasenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox Live members can now download the highly anticipated Arcade title 'Street Fighter II Hyper Fighting' from the Marketplace. This arcade title is 800 points and is available in all Xbox Live regions except Hong Kong, Japan, Korea, Singapore or Taiwan.
Ze weten wel hoe ze die Japanners aan moeten trekken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox Live members can now download the highly anticipated Arcade title 'Street Fighter II Hyper Fighting' from the Marketplace. This arcade title is 800 points and is available in all Xbox Live regions except Hong Kong, Japan, Korea, Singapore or Taiwan.
Ze weten wel hoe ze die Japanners aan moeten trekken![]()
![]()
![]()
Mja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja door ieder geval niet de Engelse versie daar te releasen
vond het reclame filmpje toffer eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=12145&type=mov
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig, echt een insta buy samen met SR. Dit gaan leuke maanden wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je word in een zandbak gegooit en je kijkt maar wat je doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Atuniel het volgende:
Wil iemand nou eens uitleggen wat een sandbox game is
Is dat 'free roaming' ofzo?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Atuniel het volgende:
Wil iemand nou eens uitleggen wat een sandbox game is
Is dat 'free roaming' ofzo?
quote:A sandbox-style video game (or a video game with an optional sandbox mode) is a video game with an open-ended and non-linear style of gameplay, or a mode of gameplay within a game that is more often played in a goal-directed manner.
Free roaming dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je word in een zandbak gegooit en je kijkt maar wat je doet.
Zoals met GTA vrij rondrijden in een wereld, zonder verplichtingen enzo
Dead rising in een winkelcentrum gewoon doen waar je zin in hebt in een vrije omgeving
Een winkelcentrum is wel erg beperk om in te free-roamen. Oblivion zeker, GTA ook, maar als Dead Rising als als free roaming bestempeld word kun je iedere Non-rail game als Free Roaming game bestempelen.quote:
Idd, dat muziekje, echt werelds! Ik krijg er steeds meer zin in, echt een must-buy. Nog maar 5 weken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat muziekje eronder![]()
Serieus, wat een toffe game
Een grasmaaier ook
"waar trekken we de grens"-discussie. Vandaar mijn "whatever".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet je hoe groot dat winkelcentrum is dan?
En vergeet niet een winkelcentrum heeft meerdere verdiepingen.
Klein zou ik het niet noemen: Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Een winkelcentrum is wel erg beperk om in te free-roamen. Oblivion zeker, GTA ook, maar als Dead Rising als als free roaming bestempeld word kun je iedere Non-rail game als Free Roaming game bestempelen.
Maar whatever![]()
Ja hij telt de keren dat je steeds opnieuw moet beginnen bij elkaar op.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Klein zou ik het niet noemen: Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Klein zou ik het niet noemen: Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies.
Nee dat is de totale populatie van dat dorpje, dus je moet alle zombies uitmoordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ja hij telt de keren dat je steeds opnieuw moet beginnen bij elkaar op.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef Kremers het volgende:
Fuck, kijk ik net op play.com, Top Spin 2 voor 17.99Is ie uiteraard uitverkocht
Zie trouwens dat er ook een Tin Edition van Dead Rising uit komt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef Kremers het volgende:
Zie trouwens dat er ook een Tin Edition van Dead Rising uit komt.
Ponden oftwel 28 euroquote:our price >>>> £ <<<<<17.99 Delivered
availability: Sold Out
RRP: £49.99 You save: £32.00 (64%)
Da's klote, maar hoeveel hadden ze er dan, aangezien hij niet bij de 40 meest verkochte 360 items staatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef Kremers het volgende:
Ja duhquote:
Geen idee, ik heb hem ook helemaal niet zien staan bij de Summer Deals, tijdje geleden nog bekeken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Da's klote, maar hoeveel hadden ze er dan, aangezien hij niet bij de 40 meest verkochte 360 items staat![]()
hopen dat ze die co op goed uitwerken, zou een erg toffe game kunnen worden danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Tain het volgende:
Army of Two
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit soort games moet je ook met vrienden spelen enzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat Army of Two lijkt me eerlijk gezegd geen hol aan, een game die gebouwd is voor co-op...Als je al ziet hoeveel moeite het kost om 2 mensen te strikken voor een gemiddelde andere game dan lijkt me niet dat dat ooit van de grond gaat komen.
o god met jou erbij word het army of 1.2quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef Retuobak het volgende:
Army of Two wordt echt een must-have
Co-op
prutserquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Retuobak het volgende:
Zeg
Eerder 0.8
Ik mep je de hele tijd van achter neer men.
Je kunt de verhaal lijn volgen en missies doen, of gewoon je eigen gang gaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
beetje jammer die demo van SR, de besturing van die auto's is echt waardeloos. Besturing en physics van TDU is trouwens ook ECHT bagger...
de rest van SR was opzich best wel lache, ziet er netjes uit en genoeg humor in de game.
Heb me sinds vandaag pas eigenlijk geïnteresseerd in Dead Rising, maar wat de neuk is de bedoeling van da spel? zit er ook nog een fatsoenlijk verhaal in met wat leuke missies of is het echt de bedoeling dat je zoveel mogenlijk zombies afslacht!?
Mensen redden, Foto's maken, lol makenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Heb me sinds vandaag pas eigenlijk geïnteresseerd in Dead Rising, maar wat de neuk is de bedoeling van da spel? zit er ook nog een fatsoenlijk verhaal in met wat leuke missies of is het echt de bedoeling dat je zoveel mogenlijk zombies afslacht!?
quote:# Zombie Hunter: Defeat at least 1,000 zombies.
# Zombie Killer: Deafeat at least 10,000 zombies
# Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies.
# Self Defense: Defeat at least 1 psychopath.
# Peace Keeper: Defeat at least 5 psychopaths.
# Punisher: Defeat at least 10 psychopaths.
# Legendary Soldier: ???
# Hella Copter: ???
# Tour Guide: Escort 8 survivors at once.
# Frank the Pimp: Simultaneously escort 8 female survivors.
# Full Set: Collect all the portraits in the NOTEBOOK.
# Humanist: Get at least 10 survivors out of the mall.
# Life Saver: Get at least 20 survivors out of the mall.
# Saint: Get at least 50 survivors out of the mall.
# Strike!: Send at least 10 zombies flying with bowling balls.
# Costume Party: Place novelty masks on at least 10 zombies.
# Raining Zombies: Knock at least 30 zombies aside with a parasol.
# Gourmet: Eat all types of food available in the mall.
# Item Smasher: Break at least 100 items.
# Bullet Point: Fire at least 1,000 bullets.
# Perfect Gunner: Don't miss with a machine gun.
# Photojournalist: Score at least 1,500 PP from a single photo.
# The Artiste: Score at least 3,000 PP from a single photo.
# Group Photo: Get 50 Target Markers with the camera.
# Portraiture: Photograph at least 10 survivors.
# Census Taker: Photograph at least 50 survivors.
# Psycho Photo: Photograph at least 4 psychopaths.
# Psycho Collector: Photograph at least 10 psychopaths.
# PP Collector: Photograph all PP stickers.
# Snuff Shot B: ???
# Snuff Shot J: ???
# Transmissionary: Answer all calls from Otis.
# Indoorsman: Spend at least 24 hours indoors.
# Outdoorsman: Spend at least 24 hours outdoors.
# Freefall: Drop from a height of at least 16 feet (5 meters).
# Marathon Runner: Cover a distance of 26.2 miles (42.195 km).
# Carjacker: Steal the convicts' vehicle.
# Stunt Driver: Jump a car at least 33 feet (10 meters).
# Stunt Rider: Jump a motorcycle at least 33 feet (10 meters).
# Zombie Road: Walk over 33 (10 meets) on the back of zombies using the Zombie Ride.
# Karate Chop: Defeat at least 1,000 zombies barehanded.
# Sharp Dresser: Change into at least 20 different costumes.
# Clothes Horse: Change into all costumes available in the mall.
# Level Max: Reach Lv. 50.
# Unbreakable: Get the true ending without being knocked out.
# Overtime Mode: Unveil all CASES and be at the heliport at noon.
# ? Mode: Get the true ending.
# 3 Day Survivor: Survive for at least 72 hours.
# 5 Day Survivor: Survive for at least 5 days.
# 7 Day Survivor: Survive for at least 7 days.
wel redelijk concept danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kunt de verhaal lijn volgen en missies doen, of gewoon je eigen gang gaan![]()
Ik denk het welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:
Hellfire is te druk met gamen om ons te informeren hoe de preview versie van SR is?
Je hebt een x aantal uur om de helikopter te bereiken. Onderweg kom je allerlei personages tegen die je kunt helpen of kunt laten stikken. Zo creer je je eigen verhaal een beetje. Mis je de helikopter, dan ben je fuckedquote:
Nee, dan moet je eindeloos zombies slashen ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en als je je helicopter mist moet je overnieuw beginnen?!
Er is niet voor niets een 7 dagen overleef achievementquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je eindeloos zombies slashen ofzo
Ik weet ook niet precies, maar je kunt wel gewoon doorspelen.
Oktober ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:10 schreef Gajes het volgende:
Pro evo komt toch in oktober uit?
En vandaag Live Gold maar aangeschaft! Kijken of ik me kan meten met de beste ter aarde!
TNXquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic # 3
Moet je hier vragen
quote:# 5 Day Survivor: Survive for at least 5 days.
# 7 Day Survivor: Survive for at least 7 days.
Websitequote:Woensdag 02 augustus 2006 - Op de website JoinFear kun je een countdown zien, die nog ruim 14 dagen te gaan heeft. Wat dit betekent is niet duidelijk maar de teller stopt op 17 augustus om 13.00 uur precies. Gaat het hier om de release van de Xbox 360 versie, of de add-on voor PC versie. Wellicht een demo op 17 augustus ?
Op de site zie je "Combat is Coming", wat dit moet betekenen weten we niet. Je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je zo snel mogelijk weet wat de aankonding moet zijn. Check de site zelf maar eens, heb jij enig idee wat de aankondiging zou zijn?
Het schijtn dat als je eenmaal de 72 uur hebt volbracht je een modus vrijspeelt waarmee je ongelimiteerd door kunt spelen. Daarin zal je dan die achievements moeten halen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:30 schreef Woutervn het volgende:
[..]
ok dus hij duurt wel langer dan 3 dagen (ingame)
Xbox 360 verkoopt beterquote:Hardware 24 - 30 July
DSL - 176,853
PSP - 42,604
PS2 - 26,451
X360 - 2,246
GBASP - 2,229
GBM - 1,766
DS - 1,530
GC - 1,039
Xbox - 11
GBA - 9
Niemand beweerd ook dat je dat doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:31 schreef twi het volgende:
Ik blijf er inderdaad wakker om liggen dat er zo weinig Jappen zijn die een Xbox 360 kopen.
Jij bent boos.. Jij bent boooosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef twi het volgende:
Dan ben ik in elk geval blij dat je die compleet nutteloze en al jaren bekende informatie met ons deelt. Heb je nog screenshots van Perfect Dark Zero of PGR3 voor ons?
Als jij het vervelend vind dat ik cijfers post (die overigens positief zijn (stijging van bijna 100%) ben ik irritant? Ok, dan zij dat zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Je doet je Award eer aan, niets meer, niets minder
precies! daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:51 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag ff streetfighter trial gespeeld.
Wat een kut spel en dat heb ik vroeger nog wel zo veel gespeeld.
Denk maar niet dat ik de full game ga betalen.
Vind het eigenlijk allemaal wel onzin betalen voor die arcade games, als ze nou in een nieuw jasje zijn gestoken kan ik het begrijpen, maar je speelt het net als toen.
Idd sluit ik me helemaal bij aan, SF2 is vast wel ergens op een flash site gratis te spelen ook nogquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
precies! daar ben ik het helemaal mee eens
kijk bijvoorbeeld frogger, had er wat HD graphics ingestoken ofzo
ik koop die oude arcade games ook principieel niet
ik heb geen moeite om een geometry wars of cloning clyde of outpost kaloki X te kopen aangezien dat nieuwe mooie games zijn.
maar komop 10 euro voor street fighter 2, dezelfde versie waar ze allang op binnengelopen zijn een aantal jaar geleden gaat gewoon nergens over
Bij de Intertoys is Capcom Classics Collection te koop voor 6 euro. SF2 met nog 21 capcom classics . Is nog BC met de Xbox 360 ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd sluit ik me helemaal bij aan, SF2 is vast wel ergens op een flash site gratis te spelen ook nog
Als je friend invite kreeg heb je niet ranked gespeeld..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:08 schreef Jasza het volgende:
Bij Fifa world cup is die on-line ranking niet echt relaxed, ik heb net 4 potjes gespeeld tegen een maat on-line en ik sta daar nog steeds op 0 potjes
Hellfire was te druk met in Groningen hangen en vriendinlief naar huis te brengen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:
Hellfire is te druk met gamen om ons te informeren hoe de preview versie van SR is?
Wel objectief blijven hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb wel post gehad ja.
Smackdown vs. RAW 2007![]()
Ja of een game wat echt leuk is.. waar een hoog verslavingsgehalte aan zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:51 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag ff streetfighter trial gespeeld.
Wat een kut spel en dat heb ik vroeger nog wel zo veel gespeeld.
Denk maar niet dat ik de full game ga betalen.
Vind het eigenlijk allemaal wel onzin betalen voor die arcade games, als ze nou in een nieuw jasje zijn gestoken kan ik het begrijpen, maar je speelt het net als toen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja of een game wat echt leuk is.. waar een hoog verslavingsgehalte aan zit.
Ik. Ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Wie niet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:43 schreef twi het volgende:
Het enige wat ik meteen voor welke prijs dan ook zou downloaden is een emulator voor Midtown Madness 3. Waar blijft dat kutding?
Als je een leuke zus hebt dan mag je mijn zwager wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ja okee, voor elke redelijke prijs dan
Die staat bij mij ook weer in de kast voor met name Prince of Persia Two Thrones. Maar dan wel zo'n fatsoenlijke zwarte en niet die lelijke crystalquote:
Dat mannetje loopt toch totaal niet vloeiend?! Hij loopt echt alsof hij ernstig naar het toilet moetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de animaties juist geweldig. Vooral als je character stilstaat, dat die met je z'n gun gaat spelen en ff ammo checken enzo vind ik geinig
.
Wist je niet dat je character af en toe een plaspauze moet nemen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat mannetje loopt toch totaal niet vloeiend?! Hij loopt echt alsof hij ernstig naar het toilet moet.
Maar misschien is dat wel gangsta...
Zie geen niet vloeiende animatie terwijl hij loopt hoor, en serieus ik kijk echt welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat mannetje loopt toch totaal niet vloeiend?! Hij loopt echt alsof hij ernstig naar het toilet moet.
Nou dat heb ik dus juist met het character vam Dead Risingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij op 1 lijn zitten B.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus juist met het character vam Dead Rising
Die heeft lijkt wel een stel basic moves.. en het maakt niet uit wat hij gooit, hij gooit steeds op dezelfde manier... maar goed, daar heb ik de demo nog niet van gespeeld, kan wel veranderd zijn.
Nee joh, zijn pik hangt aan de ene kant in zn broek dus vandaar het gebrek aan evenwicht.quote:
Ja en ook geen breedbeeld ondersteuningquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef odebeijer het volgende:
SF2 demo is echt verrot.. en dan durven er ook nog bij te zetten: playable in HD... ja ja, tuurlijk.. Laat maar, als ik SF2 wil spelen, pak ik wel mijn oude sega mega drive met SF2...
En dan durven ze er nog 800 M$ voor te vragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef odebeijer het volgende:
SF2 demo is echt verrot.. en dan durven er ook nog bij te zetten: playable in HD... ja ja, tuurlijk.. Laat maar, als ik SF2 wil spelen, pak ik wel mijn oude sega mega drive met SF2...
ze hadden in de naam van mijn zus haar tieten gvd street fighter alfa 3 moeten poortenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef odebeijer het volgende:
Hoe is diequote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb wel post gehad ja.
Smackdown vs. RAW 2007![]()
Meh generic shooter nr 2731quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef gijsje79 het volgende:
Parabellum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Info
Ik betaal altijd met creditcard, maar ik denk dat je een code in moet voeren. En neem eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:29 schreef tslh het volgende:
ALs ik een 12 maanden Gold card bij Amazon haal voor nog geen $36 moet ik dan nog met dingen rekening houden? Zijn er nadelen aan het kopen van zo'n kaart in het buitenland?
http://www.amazon.com/gp/(...)2801-3866208?ie=UTF8
(mijn broer woont in de states dus shippen, etc. is geen probleem voor me)
My niggerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij op 1 lijn zitten B.
Tering coole ingame beelden zegquote:
Bij mij ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok... deze staat ook *gilstemmetje* ERG hoog op mn verlanglijstje.
Lijkt me echt zo'n goed spel en ik hoop eindelijk op een goede SP in een Rainbow Six game voor de consolesquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:53 schreef Retuobak het volgende:
RBSV staat bij mij bovenaan m'n 360 wishlist
Ik krijg sterk het idee dat ik mijn quality time gaming verdoe als ik het speel... achterin mijn hoofd een stemmetje "Potje Halo2 online is cooler" .. en dan zeg ik tegen mijzelf, "Daar heb je gelijk in" Pats uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:48 schreef Sjotime het volgende:
Vraag me af wat er bagger aan de SF2 game is.... het is gewoon dezelfde game die we jaaaren geleden gamedeDat moet je toch weten! Ik heb wel even genoten gisteren.... toch een van de eerste echte Arcade games die toen revolutionair waren.... tuurlijk is het minder dan toen, maar het zet wel de deur open voor meer en andere Arcade games.... wil bv MKIII ook
Dat heb ik dus ook!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar voor goodoldtimes een leuk spelletje... beetje duur alleen.. eigenlijk zou het (bijna) gratis behoren te zijn naar mijn idee.
Jaaa idd,... dat is waar.... het is meer nostalgie voor mij.... was natuurlijk nog nooit online geweest met een SF spel.... is echt cool... ben geownedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat ik mijn quality time gaming verdoe als ik het speel... achterin mijn hoofd een stemmetje "Potje Halo2 online is cooler" .. en dan zeg ik tegen mijzelf, "Daar heb je gelijk in" Pats uit![]()
Maar voor goodoldtimes een leuk spelletje... beetje duur alleen.. eigenlijk zou het (bijna) gratis behoren te zijn naar mijn idee.
Ja, toffe game he?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
Holy shit..... best onder de indruk van deze nieuwe 4 F.E.A.R. filmpjes
Vooral dat shotgun filmpje![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/826/826346/vids_1.html
ik vind DA1 tot nu toe beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef =HellFire= het volgende:
BG:DA2 heb ik ook echt megaveel gedaan. Goed spel, ziet er ook nog eens leuk uit.![]()
Voor mij ook terwijl ik de PC versie al gespeeld hebquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
F.E.A.R. is zwaar de moeite als je em nog niet op de PC hebt gespeeld.
Nee ken hem niet... maar die slowmo effects zijn erg coolquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
F.E.A.R. is zwaar de moeite als je em nog niet op de PC hebt gespeeld.
In dat shotgun filmpje zag ik idd een prachtige slowmo handgranaat ontploffing..... zoo heftigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef Martijn85 het volgende:
Die handgranaten in F.E.A.R.en de rest ook natuurlijk
Weet nog niet of ik hem voor PC (na upgrade) of Xbox ga halen
Precies, die bedoel ik, echt te vetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In dat shotgun filmpje zag ik idd een prachtige slowmo handgranaat ontploffing..... zoo heftig
fear is 1 van de weinige games waarbij ik slow mo cool vind, samen met max payne eigenlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee ken hem niet... maar die slowmo effects zijn erg cool
erm vanwaar diequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Eerste bundel, wel 392,- euro.
Ik speelde DA2 voordat ik DA1 deed dus ik vond dat er wat miste in deel één. Heel wat zelfs.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind DA1 tot nu toe beter.
Maar ik snap gewoon niet waarom devvs vrijwel geen co op games uitspelen, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die Co op leuk vind om te doen.
Jammer dat het PGR3 is en geen andere gamequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm vanwaar die?
392 euro, een premium Xbox 360 (kijk maar naar die HD die erin geplugt zit)
PGR3 , 3 maanden live en 1250 marketplace points, das een koopje
Ik zat even dom te denken en dacht dat de extra's erbij 92 euro kosten, maar ze zijn juist gratis, nvmquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm vanwaar die?
392 euro, een premium Xbox 360 (kijk maar naar die HD die erin geplugt zit)
PGR3 , 3 maanden live en 1250 marketplace points, das een koopje
Gewoon 440 dus in Nederland, al komt ie hier niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die bundel is VS en Canada only392 is de omgerekende prijs en dus niet van toepassing aangezien dat anders werkt ivm btw enzo
ah, zoals gewoonlijk 600 euro hier danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die bundel is VS en Canada only392 is de omgerekende prijs en dus niet van toepassing aangezien dat anders werkt ivm btw enzo
De schrikmomenten in Furr werken niet echt. Ze zijn daarvoor veel te cliché. Daar komt ook nog bij dat je ze voelt aankomen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Sjotime het volgende:
Net die F.E.A.R. developer interview gekeken....... heb een beetje het idee waar het om gaat.... close combat battles en harde... harde coole guns... Coole SP met paranormale fear momenten.... best creepy... loop je de trap af... zie je ineens een klein meisje staan te staren naar je als je je omdraait.... een seconde ofzo....
Multiplayer ziet er cool uit,... ben benieuwd
Na die demo wil niemand het spel meer hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Overigens krijgen wij hier een Saints Row bundel. Komt een week na de game zelf uit met Premium 360. Prijs is nog niet helemaal zeker, maar ik verwacht 439.
Insert <de retail versie is wel goed> replyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Na die demo wil niemand het spel meer hebben
Zelfs de IGN boards zijn razend over de demo![]()
Zit je dwars hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Na die demo wil niemand het spel meer hebben
Zelfs de IGN boards zijn razend over de demo![]()
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=81143quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Overigens krijgen wij hier een Saints Row bundel. Komt een week na de game zelf uit met Premium 360. Prijs is nog niet helemaal zeker, maar ik verwacht 439.
Vraag Hellfire maar over de framerate.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Insert <de retail versie is wel goed> reply
uhm waarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vraag Hellfire maar over de framerate.
Ik kan vandaag nog geen 360 halen omdat mijn salaris nog niet op me rekening staat. Waarschijnlijk heb ik er volgende week 1. Dus je moet nog even wachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Atuniel het volgende:
Waarom wachten op een pakket als je vandaag nog een 360 kan halen
Nee jij niet, ik had het tegen deGVR.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan vandaag nog geen 360 halen omdat mijn salaris nog niet op me rekening staat. Waarschijnlijk heb ik er volgende week 1. Dus je moet nog even wachten
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag nieuws over gears of war als het goed is
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:33 schreef Sjotime het volgende:
Heb nog steeds geen idee wat die BIG announcement zal zijn van GoW, maar als het dit is snap ik waarom ze er zo enthousiast over doen..... is de klap wat minder....Dat uitstellen ook altijd van die games
http://news.teamxbox.com/(...)he-Big-Announcement/
K'wil gewoon een goeie deal...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee jij niet, ik had het tegen deGVR.
tell me it ain't so, toch niet bagger he?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vraag Hellfire maar over de framerate.
Nou, ik weet nie wat het is, maar volgens mij zijn de textures zwaar downgraded. De framerate komt daardoor stukken minder onder de 30 fps, maar vooral het haar en textures op de muren zien er nu zwaar low-res uit...Ook mis ik de lichteffecten die demo wonderbaarlijk genoeg wel had!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef Woutervn het volgende:
[..]
tell me it ain't so, toch niet bagger he?
Framerate is gewoon normaal in de final geloof ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:50 schreef Woutervn het volgende:
[..]
tell me it ain't so, toch niet bagger he?
Zo krijg je ook een redelijke framerate jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou, ik weet nie wat het is, maar volgens mij zijn de textures zwaar downgraded. De framerate komt daardoor stukken minder onder de 30 fps, maar vooral het haar en textures op de muren zien er nu zwaar low-res uit...Ook mis ik de lichteffecten die demo wonderbaarlijk genoeg wel had!
Maar nee, framerate is NIET bagger.
Meen je dat nou? dus het ziet er gaat er uiteindelijk gaarder uitzien? Heb jij dan de retail versie? Ik vond die lichteffecten idd vet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou, ik weet nie wat het is, maar volgens mij zijn de textures zwaar downgraded. De framerate komt daardoor stukken minder onder de 30 fps, maar vooral het haar en textures op de muren zien er nu zwaar low-res uit...Ook mis ik de lichteffecten die demo wonderbaarlijk genoeg wel had!
Review build aka copy of QA master. Final build, dat wel. Ik zal straks nog ff de demo aanzwengelen om het te bekijken, maar ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:56 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Meen je dat nou? dus het ziet er gaat er uiteindelijk gaarder uitzien? Heb jij dan de retail versie? Ik vond die lichteffecten idd vet.
Dat klinkt kutquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tis gewoon een final build dus denk het niet...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Zal in de retail versie echt wel weer goed zijn. Waarom zouden ze in godsnaam expres de graphics verkloten. Het zag er juist zo mooi uit in de demo
Waarom wil iedereen toch een FPS van 60. SR is prima met 30 imoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik begrijp dus totaal niet waarom de 360 dat dus niet zou kunnen trekken. Is het dan dat de code gewoon gaar is. Of is de xbox gewoon bagger.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Review build aka copy of QA master. Final build, dat wel. Ik zal straks nog ff de demo aanzwengelen om het te bekijken, maar ik vrees het ergste.
Met gameplay en geluid zit het wel snor met SR, don't worry. Het is gewoon de graphics die toch een tandje lager zijn so it seems...
DVD snelheid denk ik, zal vast teveel tijd kosten om de high-res graphics in te laden waardoor je misschien haperingen kan krijgenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ik begrijp dus totaal niet waarom de 360 dat dus niet zou kunnen trekken. Is het dan dat de code gewoon gaar is. Of is de xbox gewoon bagger.
Zolang het een stabiele framerate van 30 isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch een FPS van 60. SR is prima met 30 imo
Misschien heb jij brakke ogenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch een FPS van 60. SR is prima met 30 imo
Maar hoe gaat dat dan met mass effect straks bijv.?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef Tain het volgende:
[..]
DVD snelheid denk ik, zal vast teveel tijd kosten om de high-res graphics in te laden waardoor je misschien haperingen kan krijgen
,misschien dat het alleen dan soepel looptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Zal in de retail versie echt wel weer goed zijn. Waarom zouden ze in godsnaam expres de graphics verkloten. Het zag er juist zo mooi uit in de demo
En wat dacht je van Dead Rising met al die characters. Ik hou het op slordig programmeren en het niet optimaal gebruiken van de Xbox 360. Is er uberhaupt al een game die van meer dan 1 core gebruik maakt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:13 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan met mass effect straks bijv.?
Dan heeft het spel geen stabiele framerate. Das gewoon sowieso niet handig. Een stabiele framerate van 30 FPS is echt goed. Ik zie geen verschil tussen 30 beelden op mijn netvlies per seconden of 60 hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Misschien heb jij brakke ogen, maar ik zie het DUIDELIJK. Het punt is mijn waarde Morthill, dat wanneer het ERG druk is, de framerate dusdanig inkakt met 30 frames, dat het onspeelbaar wordt.
Met 60 heb je gewoon een buffer.
Of denk ik nou scheel?
DISCLAIMER: Dit is trouwens nog NIET voorgekomen in Saints Row!
Het lijkt me wel dat er meer spellen zijn (al releases) die meer dan 1 core gebruiken. Anders levert Microsoft geen goede devkits aan de developers.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
En wat dacht je van Dead Rising met al die characters. Ik hou het op slordig programmeren en het niet optimaal gebruiken van de Xbox 360. Is er uberhaupt al een game die van meer dan 1 core gebruik maakt?
Volgens mij alleen Gears of War
Je ziet het wel, alleen zie je het pas wanneer je overstapt van 60 naar 30. Dan moeten je ogen weer even wennen. Maar als het aan mij ligt zijn alle games steady 30fps. Kan je met de overgebleven power nog wat leuke trucjes uithalen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan heeft het spel geen stabiele framerate. Das gewoon sowieso niet handig. Een stabiele framerate van 30 FPS is echt goed. Ik zie geen verschil tussen 30 beelden op mijn netvlies per seconden of 60 hoor.
Ook zo'n mooi voorbeeld van hoe je niet met een grote wereld om moet gaan. Elke 10 seconden framedrops en loading op je scherm is gewoon heel slordig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:34 schreef =HellFire= het volgende:
Oblivion toch ook?
Als je geen verschil ziet tussen 60 & 30 kun je ook geen framerate drops of spikes tussen de 30 & 60 waarnemen. Dit zie je weldegelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan heeft het spel geen stabiele framerate. Das gewoon sowieso niet handig. Een stabiele framerate van 30 FPS is echt goed. Ik zie geen verschil tussen 30 beelden op mijn netvlies per seconden of 60 hoor.
Noem ze maar op dan. Volgens mij nog geen 1. Alleen van Gears of War weet ik dat die meer dan 1 core gaat gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat er meer spellen zijn (al releases) die meer dan 1 core gebruiken. Anders levert Microsoft geen goede devkits aan de developers.
Mass Effect........... verdomme wat heb ik daar zin in. Blijft uiteindelijk een kwestie van programmeren.... we zien wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:13 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan met mass effect straks bijv.?
Of ze leren programmeren voor meerdere coresquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat er meer spellen zijn (al releases) die meer dan 1 core gebruiken. Anders levert Microsoft geen goede devkits aan de developers.
Oblivion heeft laadtijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:16 schreef Gamedemon het volgende:
Erm zover ik weet gaat mass effect alla kotor werken, gewoon laad tijden, dat lukt bij sandbox games dus niet, daar moet alles erin gestreamed worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |