Geen dank.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef supadupagama het volgende:
Halo op Xbox 360 vraagje: Als ik een nieuwe 360 koop, staan de nodige patches voor Halo 1 & 2 dan al op de harde schijf? Of moet ik online gaan met Xbox Live Silver om die patches te downloaden zodat die spellen ook speelbaar zijn op de 360? Bedankt voor de hulp.
Geld nodig voor een 360 jongen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef BMH het volgende:
Need payment.. now!
Het geld brand in me zakken
quote:
Tis meer van: Ok, ik heb weer een DS gekocht, wat nu?.... Aangezien de PSP me geld niet waard is, en me PC nog goed werkt kom ik automatisch bij de 360, net als ik bij de xbox kwam de vorige generatie.quote:
Ik bedoelde natuurlijk 'alvast bedankt' voor degene die me ook echt helpt. Heeft Fok een jaarlijkse award voor meest nutteloze commentator? En ja dat is een retorische vraag want ik heb m'n antwoord al.quote:
Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef supadupagama het volgende:
Halo op Xbox 360 vraagje: Als ik een nieuwe 360 koop, staan de nodige patches voor Halo 1 & 2 dan al op de harde schijf? Of moet ik online gaan met Xbox Live Silver om die patches te downloaden zodat die spellen ook speelbaar zijn op de 360? Bedankt voor de hulp.
Ah ok bedankt. En ik koop ze eigenlijk om co-op met vrienden te spelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.
Anders SP doen, heb je ze niet nodig.
Ik heb de awards voor Meest irritante fokker gewonnen bij de gam awards.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef supadupagama het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'alvast bedankt' voor degene die me ook echt helpt. Heeft Fok een jaarlijkse award voor meest nutteloze commentator? En ja dat is een retorische vraag want ik heb m'n antwoord al.
Jij hebt gewoon mazzel dat Struikrover hier niet veel postquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb de awards voor Meest irritante fokker gewonnen bij de gam awards.
Ik denk dat hij de backward compatibility bedoelde.quote:Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.
Dan snap ik je vraag niet, want dan ga je zoiezo online...quote:Ah ok bedankt. En ik koop ze eigenlijk om co-op met vrienden te spelen
Voor SP heb je ook de emulator nodig, dus je moet 'm sowieso downloaden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze moet downloaden ja.. maar goed ze zijn voor online spelen bedoeld, als je dat gaat doen krijg je vanzelf de vraag om te downloaden.
Dat is waar.. was ik vergeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor SP heb je ook de emulator nodig, dus je moet 'm sowieso downloaden.
volgens mij staat tie emulator voor Halo er al gewoon opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor SP heb je ook de emulator nodig, dus je moet 'm sowieso downloaden.
Kun je nog lang wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:32 schreef Gajes het volgende:
SR demo gespeeld en niet bijster onder de indruk!
Had meer verwacht! Dan maar op pro evo wachten!
Maar wel met een ruime keuze aan wapensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef twi het volgende:
In de praktijk komt het er ook op neer dat je maar met een paar verschillende wapens en spells het spel zal doorlopen.
Nee, hoe kan anders die lijst steeds geupdate worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij staat tie emulator voor Halo er al gewoon op
Denk dat ik het nog wel even zal blijven doen, alleen ik wordt gek dat ik telkens te veel spullen heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef twi het volgende:
In de praktijk komt het er ook op neer dat je maar met een paar verschillende wapens en spells het spel zal doorlopen.
Ja door ieder geval niet de Engelse versie daar te releasenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox Live members can now download the highly anticipated Arcade title 'Street Fighter II Hyper Fighting' from the Marketplace. This arcade title is 800 points and is available in all Xbox Live regions except Hong Kong, Japan, Korea, Singapore or Taiwan.
Ze weten wel hoe ze die Japanners aan moeten trekken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox Live members can now download the highly anticipated Arcade title 'Street Fighter II Hyper Fighting' from the Marketplace. This arcade title is 800 points and is available in all Xbox Live regions except Hong Kong, Japan, Korea, Singapore or Taiwan.
Ze weten wel hoe ze die Japanners aan moeten trekken![]()
![]()
![]()
Mja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja door ieder geval niet de Engelse versie daar te releasen
vond het reclame filmpje toffer eigenlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=12145&type=mov
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig, echt een insta buy samen met SR. Dit gaan leuke maanden wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je word in een zandbak gegooit en je kijkt maar wat je doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Atuniel het volgende:
Wil iemand nou eens uitleggen wat een sandbox game is
Is dat 'free roaming' ofzo?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef Atuniel het volgende:
Wil iemand nou eens uitleggen wat een sandbox game is
Is dat 'free roaming' ofzo?
quote:A sandbox-style video game (or a video game with an optional sandbox mode) is a video game with an open-ended and non-linear style of gameplay, or a mode of gameplay within a game that is more often played in a goal-directed manner.
Free roaming dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je word in een zandbak gegooit en je kijkt maar wat je doet.
Zoals met GTA vrij rondrijden in een wereld, zonder verplichtingen enzo
Dead rising in een winkelcentrum gewoon doen waar je zin in hebt in een vrije omgeving
Een winkelcentrum is wel erg beperk om in te free-roamen. Oblivion zeker, GTA ook, maar als Dead Rising als als free roaming bestempeld word kun je iedere Non-rail game als Free Roaming game bestempelen.quote:
Idd, dat muziekje, echt werelds! Ik krijg er steeds meer zin in, echt een must-buy. Nog maar 5 weken...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat muziekje eronder![]()
Serieus, wat een toffe game
Een grasmaaier ook
"waar trekken we de grens"-discussie. Vandaar mijn "whatever".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet je hoe groot dat winkelcentrum is dan?
En vergeet niet een winkelcentrum heeft meerdere verdiepingen.
Klein zou ik het niet noemen: Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Een winkelcentrum is wel erg beperk om in te free-roamen. Oblivion zeker, GTA ook, maar als Dead Rising als als free roaming bestempeld word kun je iedere Non-rail game als Free Roaming game bestempelen.
Maar whatever![]()
Ja hij telt de keren dat je steeds opnieuw moet beginnen bij elkaar op.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Klein zou ik het niet noemen: Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Klein zou ik het niet noemen: Zombie Genocider: Defeat at least 53,594 zombies.
Nee dat is de totale populatie van dat dorpje, dus je moet alle zombies uitmoordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ja hij telt de keren dat je steeds opnieuw moet beginnen bij elkaar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |