Als jij het vervelend vind dat ik cijfers post (die overigens positief zijn (stijging van bijna 100%) ben ik irritant? Ok, dan zij dat zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:59 schreef twi het volgende:
Je doet je Award eer aan, niets meer, niets minder
precies! daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:51 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag ff streetfighter trial gespeeld.
Wat een kut spel en dat heb ik vroeger nog wel zo veel gespeeld.
Denk maar niet dat ik de full game ga betalen.
Vind het eigenlijk allemaal wel onzin betalen voor die arcade games, als ze nou in een nieuw jasje zijn gestoken kan ik het begrijpen, maar je speelt het net als toen.
Idd sluit ik me helemaal bij aan, SF2 is vast wel ergens op een flash site gratis te spelen ook nogquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
precies! daar ben ik het helemaal mee eens
kijk bijvoorbeeld frogger, had er wat HD graphics ingestoken ofzo
ik koop die oude arcade games ook principieel niet
ik heb geen moeite om een geometry wars of cloning clyde of outpost kaloki X te kopen aangezien dat nieuwe mooie games zijn.
maar komop 10 euro voor street fighter 2, dezelfde versie waar ze allang op binnengelopen zijn een aantal jaar geleden gaat gewoon nergens over
Bij de Intertoys is Capcom Classics Collection te koop voor 6 euro. SF2 met nog 21 capcom classics . Is nog BC met de Xbox 360 ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd sluit ik me helemaal bij aan, SF2 is vast wel ergens op een flash site gratis te spelen ook nog
Als je friend invite kreeg heb je niet ranked gespeeld..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:08 schreef Jasza het volgende:
Bij Fifa world cup is die on-line ranking niet echt relaxed, ik heb net 4 potjes gespeeld tegen een maat on-line en ik sta daar nog steeds op 0 potjes
Hellfire was te druk met in Groningen hangen en vriendinlief naar huis te brengen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:
Hellfire is te druk met gamen om ons te informeren hoe de preview versie van SR is?
Wel objectief blijven hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb wel post gehad ja.
Smackdown vs. RAW 2007![]()
Ja of een game wat echt leuk is.. waar een hoog verslavingsgehalte aan zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:51 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag ff streetfighter trial gespeeld.
Wat een kut spel en dat heb ik vroeger nog wel zo veel gespeeld.
Denk maar niet dat ik de full game ga betalen.
Vind het eigenlijk allemaal wel onzin betalen voor die arcade games, als ze nou in een nieuw jasje zijn gestoken kan ik het begrijpen, maar je speelt het net als toen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja of een game wat echt leuk is.. waar een hoog verslavingsgehalte aan zit.
Ik. Ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Wie niet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:43 schreef twi het volgende:
Het enige wat ik meteen voor welke prijs dan ook zou downloaden is een emulator voor Midtown Madness 3. Waar blijft dat kutding?
Als je een leuke zus hebt dan mag je mijn zwager wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ja okee, voor elke redelijke prijs dan
Die staat bij mij ook weer in de kast voor met name Prince of Persia Two Thrones. Maar dan wel zo'n fatsoenlijke zwarte en niet die lelijke crystalquote:
Dat mannetje loopt toch totaal niet vloeiend?! Hij loopt echt alsof hij ernstig naar het toilet moetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de animaties juist geweldig. Vooral als je character stilstaat, dat die met je z'n gun gaat spelen en ff ammo checken enzo vind ik geinig
.
Wist je niet dat je character af en toe een plaspauze moet nemen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat mannetje loopt toch totaal niet vloeiend?! Hij loopt echt alsof hij ernstig naar het toilet moet.
Maar misschien is dat wel gangsta...
Zie geen niet vloeiende animatie terwijl hij loopt hoor, en serieus ik kijk echt welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat mannetje loopt toch totaal niet vloeiend?! Hij loopt echt alsof hij ernstig naar het toilet moet.
Nou dat heb ik dus juist met het character vam Dead Risingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij op 1 lijn zitten B.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus juist met het character vam Dead Rising
Die heeft lijkt wel een stel basic moves.. en het maakt niet uit wat hij gooit, hij gooit steeds op dezelfde manier... maar goed, daar heb ik de demo nog niet van gespeeld, kan wel veranderd zijn.
Nee joh, zijn pik hangt aan de ene kant in zn broek dus vandaar het gebrek aan evenwicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |