Als het maar sterker isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Geen leger wel fbi/cia
Das beter.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In de volledige versie krijg je ook meer sterren, tot het hele leger komt enz.
Wel beetje jammer. De Blues Brothers effect heet wel iets.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Geen leger wel fbi/cia
Eerst probeer je te overleven. Daarna ga je uitverveling dingen uitproberen met de zombies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is ook mijn groote vraag, lijkt me te gaan vervelen
Ik moet wel zeggen dat het heel innovatief is. Sterren krijgen en dan de FBI achter je aan. Hoe verzinnen ze zulke dingen toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In de volledige versie krijg je ook meer sterren, tot het hele leger komt enz.
hmm medpacs bij shooters, hoe innovatief!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het heel innovatief is. Sterren krijgen en dan de FBI achter je aan. Hoe verzinnen ze zulke dingen toch?
100%. Dat wordt oefenen. Heb SFII nooit goed gekund, wordt toch eens tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:58 schreef Woutervn het volgende:
Streetfighter vandaag toch?
oftewel TVP
11 % van de overige 70 % ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
100%. Dat wordt oefenen. Heb SFII nooit goed gekund, wordt toch eens tijd.
Ik was gister in Brussel (gatverdamme wat een gore kutbende in België, ik denk dat ik me even moet ontsmetten straks), kom ik thuis om een uurtje of 11, dus ik denk: 'Nog ff wat van die SR demo downen voordat ik ga maffen zodat ik al wat procentjes binnen heb'.
Dus ik mik mijn 360 aan, en downloaden maar. Op 30% naar bed gegaan, druk hem zonet weer aan....Gaat 'ie verder op 11%? Wat is dat toch altijd voor een onzin met het resumen van downloads op de 360? Als ik 30% binnen heb, dan heb ik 30%. Klaar. Die wil ik de volgende dag ook weer zien. GVD.
20 min gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:01 schreef Atuniel het volgende:
SR tevepe
Wordt een must have voor mij.. zo leuk om te doen
Gister las ik iets dat het misschien toch weer op de 360 zou komen.. ik ga er wel vanuit eigenlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Had wel verwacht dat UT 2007 ook gewoon op de 360 kwam.
Wacht nog steeds op wanneer ik UC op de 360 kan spelen.![]()
We gaan opzekers deze week gamenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:54 schreef kepler het volgende:
jah ik zal de demo dadelijk ook even downloaden
Ben het even kwijt... GTR?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
SFII is online. Evenals een trailer voor GTR zag ik. Hoopte stiekem op een demo, maar ja, je kan niet alles willenOver content de laatste paar weken in elk geval niks te klagen met Marketplace.
SR heb ik gedownd en ff gespeeld. De demo beviel me wel, als ik in het achterhoofd houd dat er in de volledige versie veel extra's bijkomen. Het is overigens heel eenvoudig om in je eigen 'hood' wat stennis te schoppen, je gangleden zijn toch je beste maatjes en die knallen iedereen wel af.
Verder is chaos maken in deze game beter mogelijk dan in GTA. Daar houd ik wel van
Ik heb wel framedrops gezien maar ik heb me nog nooit gestoord aan dat soort dingen. Tenzij het een dia-voorstelling wordt en dat is geenszins het geval. Ik heb wel vertrouwen in deze game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |