Ja en ook geen breedbeeld ondersteuningquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef odebeijer het volgende:
SF2 demo is echt verrot.. en dan durven er ook nog bij te zetten: playable in HD... ja ja, tuurlijk.. Laat maar, als ik SF2 wil spelen, pak ik wel mijn oude sega mega drive met SF2...
En dan durven ze er nog 800 M$ voor te vragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef odebeijer het volgende:
SF2 demo is echt verrot.. en dan durven er ook nog bij te zetten: playable in HD... ja ja, tuurlijk.. Laat maar, als ik SF2 wil spelen, pak ik wel mijn oude sega mega drive met SF2...
ze hadden in de naam van mijn zus haar tieten gvd street fighter alfa 3 moeten poortenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:56 schreef odebeijer het volgende:
Hoe is diequote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb wel post gehad ja.
Smackdown vs. RAW 2007![]()
Meh generic shooter nr 2731quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef gijsje79 het volgende:
Parabellum
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Info
Ik betaal altijd met creditcard, maar ik denk dat je een code in moet voeren. En neem eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:29 schreef tslh het volgende:
ALs ik een 12 maanden Gold card bij Amazon haal voor nog geen $36 moet ik dan nog met dingen rekening houden? Zijn er nadelen aan het kopen van zo'n kaart in het buitenland?
http://www.amazon.com/gp/(...)2801-3866208?ie=UTF8
(mijn broer woont in de states dus shippen, etc. is geen probleem voor me)
My niggerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij op 1 lijn zitten B.
Tering coole ingame beelden zegquote:
Bij mij ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok... deze staat ook *gilstemmetje* ERG hoog op mn verlanglijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |