Lijkt me echt zo'n goed spel en ik hoop eindelijk op een goede SP in een Rainbow Six game voor de consolesquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:53 schreef Retuobak het volgende:
RBSV staat bij mij bovenaan m'n 360 wishlist
Ik krijg sterk het idee dat ik mijn quality time gaming verdoe als ik het speel... achterin mijn hoofd een stemmetje "Potje Halo2 online is cooler" .. en dan zeg ik tegen mijzelf, "Daar heb je gelijk in" Pats uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:48 schreef Sjotime het volgende:
Vraag me af wat er bagger aan de SF2 game is.... het is gewoon dezelfde game die we jaaaren geleden gamedeDat moet je toch weten! Ik heb wel even genoten gisteren.... toch een van de eerste echte Arcade games die toen revolutionair waren.... tuurlijk is het minder dan toen, maar het zet wel de deur open voor meer en andere Arcade games.... wil bv MKIII ook
Dat heb ik dus ook!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar voor goodoldtimes een leuk spelletje... beetje duur alleen.. eigenlijk zou het (bijna) gratis behoren te zijn naar mijn idee.
Jaaa idd,... dat is waar.... het is meer nostalgie voor mij.... was natuurlijk nog nooit online geweest met een SF spel.... is echt cool... ben geownedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat ik mijn quality time gaming verdoe als ik het speel... achterin mijn hoofd een stemmetje "Potje Halo2 online is cooler" .. en dan zeg ik tegen mijzelf, "Daar heb je gelijk in" Pats uit![]()
Maar voor goodoldtimes een leuk spelletje... beetje duur alleen.. eigenlijk zou het (bijna) gratis behoren te zijn naar mijn idee.
Ja, toffe game he?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
Holy shit..... best onder de indruk van deze nieuwe 4 F.E.A.R. filmpjes
Vooral dat shotgun filmpje![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/826/826346/vids_1.html
ik vind DA1 tot nu toe beter.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef =HellFire= het volgende:
BG:DA2 heb ik ook echt megaveel gedaan. Goed spel, ziet er ook nog eens leuk uit.![]()
Voor mij ook terwijl ik de PC versie al gespeeld hebquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
F.E.A.R. is zwaar de moeite als je em nog niet op de PC hebt gespeeld.
Nee ken hem niet... maar die slowmo effects zijn erg coolquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:24 schreef =HellFire= het volgende:
F.E.A.R. is zwaar de moeite als je em nog niet op de PC hebt gespeeld.
In dat shotgun filmpje zag ik idd een prachtige slowmo handgranaat ontploffing..... zoo heftigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef Martijn85 het volgende:
Die handgranaten in F.E.A.R.en de rest ook natuurlijk
Weet nog niet of ik hem voor PC (na upgrade) of Xbox ga halen
Precies, die bedoel ik, echt te vetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
In dat shotgun filmpje zag ik idd een prachtige slowmo handgranaat ontploffing..... zoo heftig
fear is 1 van de weinige games waarbij ik slow mo cool vind, samen met max payne eigenlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee ken hem niet... maar die slowmo effects zijn erg cool
erm vanwaar diequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Eerste bundel, wel 392,- euro.
Ik speelde DA2 voordat ik DA1 deed dus ik vond dat er wat miste in deel één. Heel wat zelfs.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind DA1 tot nu toe beter.
Maar ik snap gewoon niet waarom devvs vrijwel geen co op games uitspelen, ik weet zeker dat ik niet de enige ben die Co op leuk vind om te doen.
Jammer dat het PGR3 is en geen andere gamequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm vanwaar die?
392 euro, een premium Xbox 360 (kijk maar naar die HD die erin geplugt zit)
PGR3 , 3 maanden live en 1250 marketplace points, das een koopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |