quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:43 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik neem terug dat 720p er beter uitziet dan 1080i![]()
Heb hem nu weer op 1080i staan hij is toch echt een heel stuk scherper. Het was alleen even spelen met contrast enzo want 1080i zag er wat fletser uit. Nu niet meer
Hmm moet ik ook maar eens proberen. Gaat niks door verloren toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef Ipho het volgende:
Systeemcashé gister gewist alle spellen lopen nu naar mijn idee veel beter.
GoW was voor 50 euro te pre-orderen bij Nedgame.. Helaas kon je dat maar 1 weekje doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:43 schreef devv05 het volgende:
Ik heb GoW even ge-preordered bij FRS maar daar trappen ze vast niet in he?Is ie ergens anders goedkoop te krijgen?
[..]Ben het met je eens, 1080i geeft het beste resultaat
Het spel gaat goede reviews krijgen, op de E3 was iedereen al harstikke enthousiastquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef BMH het volgende:
[..]
GoW was voor 50 euro te pre-orderen bij Nedgame.. Helaas kon je dat maar 1 weekje doen.. Ik ga pas betalen als het spel goede reviews krijgt
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef BMH het volgende:
Hoe delete ik me cach?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staan
nope.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |