Dead Risingquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
Rest van mijn gamejaar begint donderdag!
Volgens IGN 12januari 2007, volgens gamefaqs Q1 2007. Zal dus in ieder geval begin 2007 worden.quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Weet iemand wanneer Mass Effect uit zal komen ?
Ik moet helemaal niks. Maar als je het dan doet, doe het dan tenminste zonder spelfoutenquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Niek. het volgende:
Dan open ik hem maar.... devv05 had het moeten doen maar die deed het niet. (TT lijkt me wel duidelijk he, met games als Just Cause/Gears of War/PES6/Rainbow Six)
Wauw, ziet er goed uitquote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Xbox 360
[afbeelding]
Als dit echt zo uit ziet op de PS3, dan ziet ie er toch nog stukken beter uit.
Het moet niet maar wordt wel gewaardeerd.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks. Maar als je het dan doet, doe het dan tenminste zonder spelfouten
Degene die PES 6 nog willen pre-orderen voor 49,98 euro kunnen dat nog tot vanavond 0.00 doen, kleine reminder
En misschien een handige tip, bij Free Record Shop krijg je op games altijd 10% korting met een ANWB pas. Iedereen kent wel iemand met zo'n ding en scheelt je toch al gauw 6/7 euro, nooit verkeerd.
Gek he als ze een bijna een jaar extra kunnen werken aan een gamequote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Xbox 360
[afbeelding]
Als dit echt zo uit ziet op de PS3, dan ziet ie er toch nog stukken beter uit.
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Gek he als ze een bijna een jaar extra kunnen werken aan een game.
Detail van spieren, zweet en uitdrukkingen vind ik gewoonweg beter. maar je hebt gelijk, deze screens zijn 10 x beter, maar nog niet zo mooi als die van de PS3, maar ik weet niet of dit de werkelijke ingame screens zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef devv05 het volgende:
Beetje scheve vergelijking zo van Fight Night 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn ook 360 screenies die er veel beter uitzien dan die hierboven... Ik zie in ieder geval niet veel verschil met de PS3 versie, en sowieso moet je nog maar afwachten hoe het er echt uit gaat zienMaar dat het een grafische topper is daar zal niemand aan twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |