Eens.... sterker nog... de shit die deze gozer allemaal doet wist ik niet eens.... gozer is een compleet drankje aan het maken in een blender !quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef =HellFire= het volgende:
WAAROM vind iedereen Dead Rising saai? Het is toch logisch dat je alles moet pakken wat er is? Dat alles als wapen te gebruiken valt is juist NIET saai.
Dit is surival man!!!
Nou grote namen als Gears of War en Rainbox Six.... must haves voor me,.... (en andere games en consoles die ik niet in dit topic kan noemenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef Morthill het volgende:
Waarom wordt november duur? ik heb meer problemen met september en oktober eigenlijk
Zeker, ik vind die bloempotten op iemand zijn kop gooien hilarischquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens.... sterker nog... de shit die deze gozer allemaal doet wist ik niet eens.... gozer is een compleet drankje aan het maken in een blender !Samurai zwaard nog niet gezien.... spijkernail gun wapens gezien.... kokend hete pannen op gezichten plaatsen.... hilarisch...
![]()
En dan ben je nu nog maar een beetje aan het kuttenSpel is niet eens begonnen
Ik vind het briljant
http://'www.xboxyde.com/stream_2871_en.html
Er wordt denk ik nog zat uitgesteld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou grote namen als Gears of War en Rainbox Six.... must haves voor me,.... (en andere games en consoles die ik niet in dit topic kan noemen)
Best eng hoor... zulke grote games in 1 maand
Ik hoor bijna alleen maar enthousiaste mensen, dus hoe je er bij komt dat iedereen het saai vindt is mij een raadsel.quote:WAAROM vind iedereen Dead Rising saai? Het is toch logisch dat je alles moet pakken wat er is? Dat alles als wapen te gebruiken valt is juist NIET saai.
Dit is surival man!!!
September hebben we Dead Rising en Saints Rowquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou grote namen als Gears of War en Rainbox Six.... must haves voor me,.... (en andere games en consoles die ik niet in dit topic kan noemen)
Kennelijk hoor jij dan de goeie mensen praten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoor bijna alleen maar enthousiaste mensen, dus hoe je er bij komt dat iedereen het saai vindt is mij een raadsel.
Eind dit jaar....maandquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso word eind dit jaar een dure maand, Wii + Zelda + Saints Row + Rainbox Six + Gears of War + Dead Rising + nog meer games die ik nu vergeet.
Wij zullen een hoop dezelfde games kopen, alleen GoW laat ik wel schietenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Typo.quote:
Ik krijg geen games van 60 euro cadeau hoorquote:
Je krijgt wel lekkere pepernotenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Typo.
[..]
Ik krijg geen games van 60 euro cadeau hoor
Ik mag mee naar spanjequote:Op zondag 6 augustus 2006 16:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je krijgt wel lekkere pepernoten, maar daar kan je nog steeds niet die verdamte spellen mee kopen.
Oh? ik dacht dat de meeste spellen wel naar 3 cores waren gegaan inmiddelsquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Maar welke games gebruiken nu allemaal al meerdere cores dan? Want volgens mij is GoW pas de eerste game die dat gaat doen. Betekent in ieder geval veel goeds voor de toekomst wanneer de huidige games nog maar gebruik maken van 1 coreDe 360 zal nog in veeeeel meer in staat zijn dan wat we tot nu toe hebben gezien.
Nee nog lang niet, het is nu nog allemaal 1.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh? ik dacht dat de meeste spellen wel naar 3 cores waren gegaan inmiddels
Nou ik dus niet.... zie GoW echt als een Xbox icon voor 360. Heftig genre,... coole SP, extreme coop, ongekende graphics... nee Gijs. Dat is nu de reden waarom ik een 360 in de eerste plaats gekocht hebquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij zullen een hoop dezelfde games kopen, alleen GoW laat ik wel schieten
FF op de DS en Dead Risingquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
September wordt niet duur
post dat voortaan even tussen spoiler tagsquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FF op de DS en Dead Risingdus nee,.... niet echt duur
Maar zei iemand nou Dead Rising tin edition?Daar ben ik zo gevoelig voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |