een latere release dan een gegokte release date noem ik geen vertraging eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:36 schreef Morthill het volgende:
Is GoW weer vertraagdAangezien hij op 2 oktober stond eventjes
Het gras is alwel gestreamt, de view distance van vegitatie is gewoon belabberd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Oblivion streamed dan ook wel ontzettend slecht, je ziet het gras gewoon een paar meter voor je tevoorschijnkomen
Dan is het helemaal slecht, maar het blijft Bethesda, die hebben sowieso moeite om goed te programmerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gras is alwel gestreamt, de view distance van vegitatie is gewoon belabberd.
Dan moet die datum niet op xbox.com worden gezetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef Tain het volgende:
[..]
een latere release dan een gegokte release date noem ik geen vertraging eigenlijk
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan moet die datum niet op xbox.com worden gezet
quote:Gears of War's Emergence Day Revealed
Guess what? Gears is coming in Q4.
by Luke Smith, 08/03/2006
Apparently, release dates of games already expected in Q4 being confirmed for Q4 is now considered a "big announcement." All of the Gears of War "big announcement" hub-bub can finally return to its hole, because Emergence Day has been announced. The date? November 12, just before the PS3 is expected to ship. As excpected, Gears of War will ship with two SKUs, a $59.99 regular edition and a $69.99 collector's edition.
In addition to the Collector's "tin" that the special edition of Gears will ship with, a "Destroyed Beauty" art book and a DVD looking at the making of Gears will be included.
We looked hard, there's not a single mention of the word "demo" in the press release. Sorry, ya'all -- we're disappointed, too.
Blue Dragonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Heb dit filmpje wel vaker gezien maar niet in deze kwaliteit..... verdomme zeg... indrukwekkend.
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=12137
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
Vraag: Kan ik mijn Xbox 1 RGB kabel in een 360 stoppen? (kep namelijk maar een SD tv in me kamer).
Ja, dat filmpje ziet er ook zo tof uitquote:
Das jammer.. Ik vind het namelijk wel handig dat Nintendo al 3 generaties dezelfde output heeft (1 rgb kabel voor snes, n64 & cube).quote:
Ja een week voor de mogelijke PS3 releasequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:56 schreef Wessiej het volgende:
12 November, mooie datum.
Collector's Edition is voor mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef Tain het volgende:
http://1up.com/do/newsStory?cId=3152622
[..]
Hell Yeahquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Heb dit filmpje wel vaker gezien maar niet in deze kwaliteit..... verdomme zeg... indrukwekkend.
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=12137
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |