Kap dan gelijk ff met de tvp'squote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:21 schreef Atuniel het volgende:
Geen tv's!
En kappen met die TT die beginnen met "waaaaar"
Tvp
Omdat de huidige topicmaker dat vergeten is en het niet in de wiki staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
als die topic 127 is... waarom staan dan 122 t/m 126 niet in de OP?
maar goed komen wel leuke dingen aan! Testdrive Unlimited, Saints Row, FiFa2K7 en Splinter Cell... Dat zijn de games die ik nog wil hebben iig!
Koop PD niet, zuig game alert.quote:Zit te twijfelen om Kameo en PD voor 30 per stuk te halen. Vond ze redelijk, maar misschien dat ik toch op SR wacht.
Je kan hem niet laten tracken door diegene bij je had gekocht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:50 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke wacht al sinds de 2e op zijn HD die met de post uit Duitsland moet aankomen
Ik denk dat hij kwijt is
Nee, want hij komt van het reparatie centrum af en daar vonden ze het een puik idee om hem niet terug te sturen met ups, maar met de postquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je kan hem niet laten tracken door diegene bij je had gekocht?
Is dat niet bij elk personage dat je kiest dan, dat je health na een uur weer helemaal vol is? Ik dacht van wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:22 schreef wc-eend het volgende:
Maarre.. ben nu de eerste gate in oblivion aan het sluitenik save trouwens echt vaak
nu al zo'n 400 saves, file blijft 2mb
enne ik heb gevonden dat je als je als warrior, erg laag zit in health.. dat je gewoon uurtje moet waiten.. dan is alles weer vol
Maarja.. Dead rising.. wachten.. nog half maandje
Spel is maar 3 of 4 tientjes... en het helemaal waardquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:16 schreef Megalomaniac het volgende:
TVP...
Mist z'n Live Gold Abonnement!
...en demo van Table Tennis =![]()
ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is dat niet bij elk personage dat je kiest dan, dat je health na een uur weer helemaal vol is? Ik dacht van wel.
Luie topicopeners sinds deel 122 dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
als die topic 127 is... waarom staan dan 122 t/m 126 niet in de OP?
Hey dit is wel mijn grootste bron van informatie omtrent de Xbox 360!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Luie topicopeners sinds deel 122 dusMaar wat boeit het? Tis niet alsof er echt info in deze topics staat, tis vooral gezellig ouwehoeren over de 360 met af en toe wat oninteressant TV en HD gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |