Waarom zat je niet op Live dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME
Haal ik net 2,816,190 in Geometry Wars, Gamedemon z'n score verbroken dus...zit ik niet op live.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME
Haal ik net 2,816,190 in Geometry Wars, Gamedemon z'n score verbroken dus...zit ik niet op live.
Verdomme, moet ik ook weers eens aan. Mijn score staat nog steeds op 1,300,000...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME
Ja ik, heerlijk, ff lekker kaarten s'avonds met een biertje en een sigaretje erbijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
nog meer mensen het poker gehaald? kan misschien vandaag ook nog, dan is het nog gratis
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik, heerlijk, ff lekker kaarten s'avonds met een biertje en een sigaretje erbij
Ik vind dat arcadige juist leuk. Simpele game, maar ik kan me er wel mee vermaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te arcade achtig voor me,.......... vind de controls raar, snap het spel niet, sfeer is te farcry GTA achtig etc. etc.... maar dit is uiteraard een persoonlijke mening.
Onze RPG smaak komt wel overeen toch?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik, heerlijk, ff lekker kaarten s'avonds met een biertje en een sigaretje erbij
Poker helemaal relaxed, controller in 1 hand houden, de andere hand je bier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan het eigenlijk ook met de afstandsbediening? (Die kleine die je er bij krijgt)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Poker helemaal relaxed, controller in 1 hand houden, de andere hand je bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |