Maar wel overwegend bewolkt. Verder meest droog en misschien in het westen een flets zonnetje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Earth's Defence Force ziet er wel aardig uit vind ik, tis tenminste niet zo donker als CoD of Bioshock.
Ik zal je eens iets donkers laten zien!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat Earth's Defence Force ziet er wel aardig uit vind ik, tis tenminste niet zo donker als CoD of Bioshock.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:45 schreef BroesWillems het volgende:
kun je bij een live silver abbo ook demo's downloaden?
Die komt voor zover ik weet ik ook naar de PS3 hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:17 schreef Panick het volgende:
[..]
Nog een console-exclusive.
Looking goooooooood..
PC & 360, (nog) geen PS3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die komt voor zover ik weet ik ook naar de PS3 hoor![]()
Neuh, is nog niet aangekondigd..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die komt voor zover ik weet ik ook naar de PS3 hoor![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:45 schreef BroesWillems het volgende:
kun je bij een live silver abbo ook demo's downloaden?
Ik denk ik quote mezelf nog es ffquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef MMaRsu het volgende:
Kane & Lynch footage!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LT1QVvOBFBQ
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zou anders het nut zijn van Live Silverquote:
Ziet er zeer relaxed uit. Hitman was ook al erg tof, alleen de AI mag wel iets beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk ik quote mezelf nog es ff
Van de makers van Hitman jonges!
Te arcade achtig voor me,.......... vind de controls raar, snap het spel niet, sfeer is te farcry GTA achtig etc. etc.... maar dit is uiteraard een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Normaal heb ik wel vertrouwen in je gamessmaak. Leg eens uit
Een gek die liever met een scheermesje naar zijn vijanden toe loopt en ze doormidden snijdt, en zijn broer, een hitman die liever alles rustig aan doet, en dat moet als duo werken, dat kan toch alleen een perfect spel wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ziet er zeer relaxed uit. Hitman was ook al erg tof, alleen de AI mag wel iets beter.
Ik heb hem op Hard uitgespeeld zonder echte moeitequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er hier Hitman veteranen trouwens.... mensen die Blood Money gespeeld hebben. Ben er zelf nu mee bezig... vind het geweldig maar wel pittig... het is mijn eerste Hitman game... ik zoek een site waar je tips vind over de gameplay maar geen walkthrough of cheats... puur waar ik een beetje op moet letten.
Dat vind ik het briljante aan dit spel.......... de vrijheid en de mogelijkheden. Ben nog een beetje aan het aftasten wat je wel en niet kan maken in het spel..... zit nu in level 2 eigenlijk.... de drugbaron uitschakelen......... wil het uiteraard zelf allemaal uitzoeken en uitvinden,... maar dacht dat iemand misschien tips heeft welke wapens je je bv op moet concentreren of of je je veel moet vermommen enzo....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem op Hard uitgespeeld zonder echte moeite.
Ik vond het echt een geniaal spel, speel ook al sinds deel 1, dit deel was duidelijk de beste.
Als je tips wilt bij levels moet je even zeggen welk level, ik ben bij elke bijna door gesneaked zodat niemand mij herkent, behalve bij het laatste level.
je kan tips kopen hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er hier Hitman veteranen trouwens.... mensen die Blood Money gespeeld hebben. Ben er zelf nu mee bezig... vind het geweldig maar wel pittig... het is mijn eerste Hitman game... ik zoek een site waar je tips vind over de gameplay maar geen walkthrough of cheats... puur waar ik een beetje op moet letten.
Ik zou in dit level al zeggen dat je niet moet schieten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik het briljante aan dit spel.......... de vrijheid en de mogelijkheden. Ben nog een beetje aan het aftasten wat je wel en niet kan maken in het spel..... zit nu in level 2 eigenlijk.... de drugbaron uitschakelen......... wil het uiteraard zelf allemaal uitzoeken en uitvinden,... maar dacht dat iemand misschien tips heeft welke wapens je je bv op moet concentreren of of je je veel moet vermommen enzo....![]()
Er werd een excursie gehouden in het cartel richting de drugskamers.... ben meegelopen
Ja dat klopt,............ ga ik ook maar eens doenquote:
Hitman is echt te tof gewoon, je kan die missies op zoveel manieren uitspelen. Ik had in dat level wat jij noemt gewoon een suit van zo'n in het drugslab gejat (geheime kamer, daar staat een bed en ligt een suit) en toen die gast in een hoekje doodgemaakt en in een kist gestopt. Die andere vent van zn balkon af geschoten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vind ik het briljante aan dit spel.......... de vrijheid en de mogelijkheden. Ben nog een beetje aan het aftasten wat je wel en niet kan maken in het spel..... zit nu in level 2 eigenlijk.... de drugbaron uitschakelen......... wil het uiteraard zelf allemaal uitzoeken en uitvinden,... maar dacht dat iemand misschien tips heeft welke wapens je je bv op moet concentreren of of je je veel moet vermommen enzo....![]()
Er werd een excursie gehouden in het cartel richting de drugskamers.... ben meegelopen
Volledig uitgespeeld, als je tips nodig hebt wat je moet doen in een bepaald level moet je het maar ff vragenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Je koopt hem voor me?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende week spelen we allemaal saints row
Ik vond de demo wel lachen en de tussenfilmpjes adembenemend mooi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm iemand enig idee of Ninety Nine Nights de moeite is? De demo vond ik erg leuk maar alle revieuws die ik erover gelezen heb zeggen dat het heel snel erg eentonig en saai wordt.
Dat heeft dan invloed op je rating neem ik aan toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die andere vent van zn balkon af geschoten.
Niet als ze hem niet vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heeft dan invloed op je rating neem ik aan toch?
Ook mijn eerste hitmanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Net een filmpje geupload van de game
Iets verder doorspoelen dan zie je vette beelden
http://www.youtube.com/watch?v=oifMjKtC26Y
schiet op stomme youtubequote:The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
The video you have requested is not available.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Net een filmpje geupload van de game
Iets verder doorspoelen dan zie je vette beelden
http://www.youtube.com/watch?v=oifMjKtC26Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |