Logisch nadenken. Unreal Championship is een Xbox only reeks. Nooit is er een UT op de Xbox gekomen. Gok dat UC3 net als UC2 melee combat zal hebben. Ook zal het meer richting snelle gameplay liggen zonder vehicles IMHO.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Denk het niet, maar mag ook wel.
Ga er wel vanuit dat UT2007 gewoon op de 360 verschijnt.
Sommige gamesites gaan er ook vanuit, maar we zullen zien.
Anders toch maar een ps3 aanschaffen.![]()
Belovende previews van Eurogamer e.dquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:37 schreef Niek. het volgende:
Saints Row, op gamerankings een 8,3 door reviews van 3 verschillende bronnen en 2 daarvan zijn officiele xbox tijdschriften (die lang niet altijd even objectief zijn) denk dat het spel uiteindelijk uitkomt op een gemiddelde van 7,8 of 7,7.
Heb al meerdere keren de demo gespeeld, vind hem echt geweldig, alle verwachtingen worden voor mij waargemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
Heb je de demo nog niet gespeeld?
Heh ok ^^quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb al meerdere keren de demo gespeeld, vind hem echt geweldig, alle verwachtingen worden voor mij waargemaakt.![]()
![]()
Duh, Strangehold is wat next gen Max Payne moet zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef Wessiej het volgende:
Strangehold ziet er toch wel tof uit, soort van Max Payne
Just Cause demo is over na ongeveer een half uurtje (veelste kort) TDU is over na een uur, dus als je beiden 1 keer speeld ben je anderhalf uur bezig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga denk ik niet zoveel demo's spelen als iedereen hier, kost me veel te veel tijd.
Is ook HDTV. 720p valt keurig in de categorie "Native HD resolutions".quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef BMH het volgende:
[..]
SED tv's zijn ook gewoon HDtv's... Eigenlijk echte HD tv's.. En niet "HD ready" 1080i bakken.
480 i is SD, 480p is ED.. 720p is HD mits de game boven de 30 FPS draait.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Is ook HDTV. 720p valt keurig in de categorie "Native HD resolutions".
1080 is natuurlijk wel het beste, maar HD is HD. 480p/i is ook een HD resolutie, dat moet jij weten.
Dan word 1080p een probleem, gezien dat sommige games al worstelen op 720p.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef BMH het volgende:
[..]
480 i is SD, 480p is ED.. 720p is HD mits de game boven de 30 FPS draait.
Ik zelf zie de HD-ready tv's eigenlijk als semi-HD-tv's.. Gewoon om het feit dat het een tussen stap is naar de "echte" 1080p tv's. Snel nog ff 3-4 jaar cashen op deze modellen en dan weer met een nieuwe hype komen: "true HD tv's".
Je hebt nu een state of the art HD-ready tv... Maar als straks blijkt dat blue ray/hd dvd op 1080p opereren heb je alweer een outdated ding. Daar komt nog bij dat normale DVD film geupscaled moeten worden (scalen geeft altijd kwaliteitsverlies)..
Als Xbox 360/ps3 tv is een HD-ready uitermate geschikt. Maar ik stap pas over als er 1080p tv's zijn. En natuurlijk mogen daar de letters LCD niet op staan
En de full games dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga denk ik niet zoveel demo's spelen als iedereen hier, kost me veel te veel tijd.
wanneer komt die uit?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef Wessiej het volgende:
Strangehold ziet er toch wel tof uit, soort van Max Payne
Ik stop liever anderhalf uur in een game die ik wel wil spelen. De enige keer dat ik een demo zou proberen is als ik twijfel over een game. Maar ja, bij twijfel moet je een game sowieso niet kopen eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Just Cause demo is over na ongeveer een half uurtje (veelste kort) TDU is over na een uur, dus als je beiden 1 keer speeld ben je anderhalf uur bezig.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:30 schreef Wessiej het volgende:
Dan ben je jorienvdherik.
TOLD YAAAAAAAAAAAAAAAquote:As well as news of securing FIFA and PES for a year, Microsoft's Leipzig conference brought with it a bit of release date clarity and a bit of release date confusion - with the HD-DVD drive now listed as "autumn" (or "fall" in American) and Forza Motorsport 2 swerving perillously close to 2007 with its new "this winter".
Die zijn er toch al, wel LCD idd maar tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Als Xbox 360/ps3 tv is een HD-ready uitermate geschikt. Maar ik stap pas over als er 1080p tv's zijn. En natuurlijk mogen daar de letters LCD niet op staan
quote:De nieuwe LCD-TV uit de X serie is geschikt voor HD en heeft een resolutie van 1920 x 1080 pixels, "Live Colour Creation" en "BRAVIA ENGINE" voor een beeldkwaliteit van hoog niveau
Volgens mij zat er geen MP optie bij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:05 schreef masterdave het volgende:
Ik zit toch te denken om Full Cause te kopen, zit er ook iets van multiplayer in of zo? Vind het namelijk wel een cool spel. Ik hou wel van dat arcade gelul, hoeft van mij niet realistisch te zijn.
Nog een console-exclusivequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef MMaRsu het volgende:
Kane & Lynch footage!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LT1QVvOBFBQ
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
40quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's toch niet zo'n walgelijke bak van meer dan 50 inch? Ben geen kamper.
10 weken niet roken voor jouquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk het niet, maar mag ook wel.
Ga er wel vanuit dat UT2007 gewoon op de 360 verschijnt.
Sommige gamesites gaan er ook vanuit, maar we zullen zien.
Anders toch maar een ps3 aanschaffen.![]()
Haal denk beide, brother in arms en cod 3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
CoD 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ik ook, was best vermakelijk, deed me enorm denken aan Mercenaries.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:05 schreef masterdave het volgende:
Ik zit toch te denken om Full Cause te kopen, zit er ook iets van multiplayer in of zo? Vind het namelijk wel een cool spel. Ik hou wel van dat arcade gelul, hoeft van mij niet realistisch te zijn.
Jeetje.... nog steeds dezelfde screens.... ze mogen wel eens wat nieuws laten zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Bioshock:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |