nee die gaat echt niet meer terug.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat je ook doet... niet terug geven dat ding.![]()
Kut m;n vriendin stond nog ingelogdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:52 schreef Kilios het volgende:
Kan m'n oude scart kabel van de gewone XBOX op de XBOX 360 , of moet ik weer een nieuwe kopen daarvoor ?
http://www.insidegamer.nl/visionquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:54 schreef kepler het volgende:
Xboxwatte??
De Xbox Live Vision Kit bevat:quote:Bestel de Xbox Live Vision Kit voor ¤ 39.99!
(Dat is 20% korting op de adviesprijs van ¤ 49.99)
We houden er van onze leden te trakteren op iets speciaals. Vandaar dat we jullie een bijzondere aanbieding doen in verband met de Xbox Live Vision video camera Kit die begin oktober uit zal komen.
Via het bestelformulier hier onder kunnen jullie hem voor een spotprijs voorbestellen en krijgen jullie hem ook nog eens een paar dagen eerder in huis! Maar wees snel, de actie loopt tot 30 september.
De Xbox Live Vision video camera van Microsoft zal de Xbox Live Gold ervaring van hardcore- en casual gamers uitbreiden. Niet langer zul je alleen via geluid met je vrienden kunnen praten, maar via videochat zul je de uitdrukking op hun gezicht kunnen zien als je met ze praat.
Dat niet alleen, ook spellen zullen gebruik maken van de mogelijkheden van de Xbox Live Vision video camera. Importeer je gezicht in Rainbow Six: Vegas zodat je online herkend wordt, of zie hoe je vrienden reageren als je ze met een stapel kaarten opzadelt in de Xbox Live Arcade game Uno en natuurlijk in World Series of Poker: Tournament of Champions. In de toekomst zullen spelletjes zelfs bestuurd kunnen worden met de camera, zoals in het geval van de Live Arcade game Totem Ball.
Alsof dat niet genoeg is zul je met de camera plaatjes kunnen sturen naar anderen en een eigen gamerpicture kunnen maken voor mensen op je vriendenlijst. Nog niet genoeg? Dan kun je de Vision ook op de PC gebruiken.
zeg dan Xbox Cameraquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/vision
http://www.xbw.nl/visionactie/
[..]
De Xbox Live Vision Kit bevat:
* Xbox Live Vision Camera
* Xbox 360 Headset
* Xbox Live Arcade game - Uno
* Eén maand Xbox Live Gold proefperiode
Met Xbox Live Vision kun je:
* Fotoberichten versturen (Alleen Xbox Live Gold)
* Videochatten (Alleen Xbox Live Gold)
* Eigen gamerpicture maken
* Aankomende "bewegings-games" spelen
Specificaties:
* Ondersteunt VGA 640 x 480 video
* Beeldverversing van 30 frames per seconde
* Foto’s van 1.3 mega-pixels
* Werkt ook met je PC via USB 2.0
[afbeelding]
Terecht cijfer...... !quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Gamespot is het met me eens wat betreft N3:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/ninetyninenights/review.html?sid=6155689&tag=recent_updates;title;3
Kan me in alle kritiek goed vinden. De game wordt behoorlijk afgeserveerd.
Maar je hebt niet meer nodig dan 1,3 MP. De hoeveelheid megapixels maakt alleen uit als je de foto heel groot gaat uit printen. 1,3 MP is genoeg om een scherp beeld op je monitor te krijgen in 1080i, en al helemaal in 720p. (als het groter is dan 1,3 MP en het zou er in 1080i nog steeds het zelfde uit zien) Het gaat meer om de andere technische kanten van de cam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:32 schreef Morthill het volgende:
Ik zie dat iedereen N3 al volledig heeft doorgespeeld hier.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de specs van die camera nogal brak
Lenskwaliteit lijkt me wel interessant om te weten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar je hebt niet meer nodig dan 1,3 MP. De hoeveelheid megapixels maakt alleen uit als je de foto heel groot gaat uit printen. 1,3 MP is genoeg om een scherp beeld op je monitor te krijgen in 1080i, en al helemaal in 720p. (als het groter is dan 1,3 MP en het zou er in 1080i nog steeds het zelfde uit zien) Het gaat meer om de andere technische kanten van de cam.
Tsja..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/vision
http://www.xbw.nl/visionactie/
[..]
De Xbox Live Vision Kit bevat:
* Xbox Live Vision Camera
* Xbox 360 Headset
* Xbox Live Arcade game - Uno
* Eén maand Xbox Live Gold proefperiode
Met Xbox Live Vision kun je:
* Fotoberichten versturen (Alleen Xbox Live Gold)
* Videochatten (Alleen Xbox Live Gold)
* Eigen gamerpicture maken
* Aankomende "bewegings-games" spelen
Specificaties:
* Ondersteunt VGA 640 x 480 video
* Beeldverversing van 30 frames per seconde
* Foto’s van 1.3 mega-pixels
* Werkt ook met je PC via USB 2.0
[afbeelding]
Kijk, daar hebben we wel wat aan! Eindelijk weer een zinnige* post van je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar je hebt niet meer nodig dan 1,3 MP. De hoeveelheid megapixels maakt alleen uit als je de foto heel groot gaat uit printen. 1,3 MP is genoeg om een scherp beeld op je monitor te krijgen in 1080i, en al helemaal in 720p. (als het groter is dan 1,3 MP en het zou er in 1080i nog steeds het zelfde uit zien) Het gaat meer om de andere technische kanten van de cam.
Ja, het lijkt mij persoonlijk ook wel leuk om in games te videochatten. Bv. dat wanneer je iets zegt, je hoofd on screen komt. Zoals in space sims (Remember Wing Commander) ofzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Wel cool om foto berichten te versturen
Over een week zelf maar 1 kopen dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die gaat echt niet meer terug.
Speel het nu met mijn lcd tv op 1080i en heb een hele stapel games liggen.
Kleine 20. En no way dat die terug gaan
* ook_gek is verliefd
Of mijn hoofd importeren en op een Rainbow Six character plaatsen... DAN heb je pas wat om op te schietenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij persoonlijk ook wel leuk om in games te videochatten. Bv. dat wanneer je iets zegt, je hoofd on screen komt. Zoals in space sims (Remember Wing Commander) ofzo.
Hell yeah!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of mijn hoofd importeren en op een Rainbow Six character plaatsen... DAN heb je pas wat om op te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |