Waarom zat je niet op Live dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME
Haal ik net 2,816,190 in Geometry Wars, Gamedemon z'n score verbroken dus...zit ik niet op live.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME
Haal ik net 2,816,190 in Geometry Wars, Gamedemon z'n score verbroken dus...zit ik niet op live.
Verdomme, moet ik ook weers eens aan. Mijn score staat nog steeds op 1,300,000...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
GODVERDOMME
Ja ik, heerlijk, ff lekker kaarten s'avonds met een biertje en een sigaretje erbijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
nog meer mensen het poker gehaald? kan misschien vandaag ook nog, dan is het nog gratis
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik, heerlijk, ff lekker kaarten s'avonds met een biertje en een sigaretje erbij
Ik vind dat arcadige juist leuk. Simpele game, maar ik kan me er wel mee vermaken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te arcade achtig voor me,.......... vind de controls raar, snap het spel niet, sfeer is te farcry GTA achtig etc. etc.... maar dit is uiteraard een persoonlijke mening.
Onze RPG smaak komt wel overeen toch?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik, heerlijk, ff lekker kaarten s'avonds met een biertje en een sigaretje erbij
Poker helemaal relaxed, controller in 1 hand houden, de andere hand je bier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan het eigenlijk ook met de afstandsbediening? (Die kleine die je er bij krijgt)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Poker helemaal relaxed, controller in 1 hand houden, de andere hand je bier.
Voorlopig niet neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Geen 3rd party online support?.
Begin 2007 pas, maar Red Steel wel bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Geen 3rd party online support?.
Begin 2007 hebben ze de library af volgens bericht op IGN, dus dan duurt het echt nog wel evenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Begin 2007 pas, maar Red Steel wel bijvoorbeeld..
Beetje vreemd typisch Nintendo weer he.
Waarschijnlijk willen ze eerst het hele netwerk testen met hun eigen gamesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Begin 2007 pas, maar Red Steel wel bijvoorbeeld..
Beetje vreemd typisch Nintendo weer he.
Ja ook wel te snappen, M$ heeft het al goed gedaan met Live enzo vorige generatie, minder moeilijk om vanuit daar verder te bouwen. Voor Nintendo is het idd moeilijker en slimmer imo om op safe te spelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze eerst het hele netwerk testen met hun eigen games... Stel het hele netwerk werkt niet goed terwijl 3rd party devvers moeite hebben gedaan om hun games online te krijgen.. Dan valt er een groot deel van de support weg..
Nintendo speelt het safe.. Ze hebben niet zo'n rijke achtergrond als M$ kwa online gaming.
Het netwerk lag er niet.. Alleen de modems en BBA's..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:18 schreef Niek. het volgende:
Nintendo had meer kennis moeten opdoen qua online met de gamecube, het netwerk lag er alleen hebben ze er nooit wat mee gedaan, erg zonde en vooral dom.
Dat netwerk heet internetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:18 schreef Niek. het volgende:
Nintendo had meer kennis moeten opdoen qua online met de gamecube, het netwerk lag er alleen hebben ze er nooit wat mee gedaan, erg zonde en vooral dom.
Live op de xbox was ook al God anders.. niks te maken met een rijke achtergrond, ze doen het gewoon .quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo speelt het safe.. Ze hebben niet zo'n rijke achtergrond als M$ kwa online gaming.
Met alleen internet kom je er nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat netwerk heet internetGeen eigen servers of wat dan ook
Rijke achtergrond = live. Heeft in deze zin niets te maken met geldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Live op de xbox was ook al God anders.. niks te maken met een rijke achtergrond, ze doen het gewoon .
Jawel.. De demo bevat gras... Verder helaas nog niets nieuws.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef Takemenow het volgende:
Is er nog geen nieuws over de PES 6 demo?!
Ok, klopt maar in principe was het aanwezig dus dom van ze om er echt helemaal niets mee te doen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Het netwerk lag er niet.. Alleen de modems en BBA's..
Ik heb het ook niet over geld... ik zeg alleen dat LIVE al vanaf 2003 staat als een huis..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Rijke achtergrond = live. Heeft in deze zin niets te maken met geld
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Met alleen internet kom je er nietJe hebt immers een systeem nodig dat de wii's/cube's met elkaar verbind.. zo stiekem... als het donker is..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
Geen eigen servers of wat dan ook
Live! had een grote beta test.. Dit konden ze doen omdat ze ook niet lanceerden met de service out of the boxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over geld... ik zeg alleen dat LIVE al vanaf 2003 staat als een huis..
Safe testen my ass.
Hoogste wat ik heb gehaald is onder de 10.000 vind het echt een bagger spelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
Godverdomme Geometry Wars kan me echt het bloed onder de nagels vandaan halen![]()
![]()
Net heb ik dus meer dan 2 miljoen gehaald, nu is het ineens zo fucking moeilijk dat ik niet eens bij de miljoen kom!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |