Ik speel nog dagelijks Froggerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eindelijk een arcade spel die echt leuk is om te spelen. Ik denk dat ik verslaafd aan het raken ben met pokeren.
gameplay is met kaarten nooit erg snel lijkt mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:34 schreef pmponer het volgende:
ik vind de gameplay bij poker wat traag verder heb je weinig aan tactieken omdat er eigenlijk niets op het spel staat dat is wel jammer.
gecondoleerd,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag FIFA World Cup 2006 binnen.
Ik ook, bleef spelen gewoon.. ook al was ik aan de verliezende handquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eindelijk een arcade spel die echt leuk is om te spelen. Ik denk dat ik verslaafd aan het raken ben met pokeren.
Zozo.. ja dat word het zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Plaatjes allemaal
Nog 2 maandjes en dan heb ik m`n HD tv, wordt smullen dan
Ze zijn nu echt niet duur meer hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zozo.. ja dat word het zeker.
Ik stond laatst bij de MM nog te kijken hoe mooi en scherp dat is met een 360
De mijne komt over 5 jaar.
Over 5 jaar ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zijn nu echt niet duur meer hoor
Ik heb nu een nieuw breedbeeld waar je 5 jaar geleden dik 1000 euro voor moest betalen.. loop gewoon een paar jaar achter op de overige consumenten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan bestaan ze niet meerDan heb je SED tv`s
SED tv's zijn ook gewoon HDtv's... Eigenlijk echte HD tv's.. En niet "HD ready" 1080i bakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan bestaan ze niet meerDan heb je SED tv`s
Ik ben echt zo blij dat ik de mijne voor een vriendelijk prijsje in de winkel zag. OK, 1080i ondersteuning heeft 'ie niet, maar mooi is het zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Plaatjes allemaal
Nog 2 maandjes en dan heb ik m`n HD tv, wordt smullen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |