Ik speel nog dagelijks Froggerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eindelijk een arcade spel die echt leuk is om te spelen. Ik denk dat ik verslaafd aan het raken ben met pokeren.
gameplay is met kaarten nooit erg snel lijkt mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:34 schreef pmponer het volgende:
ik vind de gameplay bij poker wat traag verder heb je weinig aan tactieken omdat er eigenlijk niets op het spel staat dat is wel jammer.
gecondoleerd,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag FIFA World Cup 2006 binnen.
Ik ook, bleef spelen gewoon.. ook al was ik aan de verliezende handquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eindelijk een arcade spel die echt leuk is om te spelen. Ik denk dat ik verslaafd aan het raken ben met pokeren.
Zozo.. ja dat word het zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Plaatjes allemaal
Nog 2 maandjes en dan heb ik m`n HD tv, wordt smullen dan
Ze zijn nu echt niet duur meer hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zozo.. ja dat word het zeker.
Ik stond laatst bij de MM nog te kijken hoe mooi en scherp dat is met een 360
De mijne komt over 5 jaar.
Over 5 jaar ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zijn nu echt niet duur meer hoor
Ik heb nu een nieuw breedbeeld waar je 5 jaar geleden dik 1000 euro voor moest betalen.. loop gewoon een paar jaar achter op de overige consumenten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan bestaan ze niet meerDan heb je SED tv`s
SED tv's zijn ook gewoon HDtv's... Eigenlijk echte HD tv's.. En niet "HD ready" 1080i bakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan bestaan ze niet meerDan heb je SED tv`s
Ik ben echt zo blij dat ik de mijne voor een vriendelijk prijsje in de winkel zag. OK, 1080i ondersteuning heeft 'ie niet, maar mooi is het zeker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Plaatjes allemaal
Nog 2 maandjes en dan heb ik m`n HD tv, wordt smullen dan
Ik heb hem gepreorderedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
Splinter Cell
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond de xboxworld.nl aktie wel netjes ism gcshopquote:
Naar de winkelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:07 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm mijn Xbox 360 heeft het gisteren begeven, branden 3 rooie lampjes, hij doet het een kwartier goed dan loopt ie vast en als ik hem laat afkoelen doet hij het weer een kwartier. Ik neem dus aan dat er iets overhit, ik heb hem overigens al bijna een jaar.
Iemand enig iedee hoe lang ik zou moeten wachten wanneer ik deze terug breng naar de winkel?
linky aubquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de xboxworld.nl aktie wel netjes ism gcshop
2,50 goedkoper als bij andere winkels..quote:GC Shop Prijs: ¤ 54,50 +2 verzendkosten = 56,50
ZIjn ook al genoeg LCD`s Full HD hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef BMH het volgende:
[..]
SED tv's zijn ook gewoon HDtv's... Eigenlijk echte HD tv's.. En niet "HD ready" 1080i bakken.
Die kunnen 1080p ontvangen.. Maar of ze het ook kunnen weergeven is maar de vraag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ZIjn ook al genoeg LCD`s Full HD hoor
Klopt .mijne begaf het op kerstavond, 2 weken oudquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Naar de winkelJe moet de helpdesk toch gewoon bellen en dan staat er geloof ik een mannetje in een bruin pak met een bruine auto binnen een paar dagen voor je deur
Krijg er altijd wel gemengde gevoelens bij. Die nieuwe is volgens mij niet zo nieuw namelijk.... maar okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Klopt .mijne begaf het op kerstavond, 2 weken oudHeb op 2de kerstdag gebeld, dag later werd tie op gehaald. 2 dagen later had al een nieuwe
Wel al je saved games kwijt
Niiiiice! Enig idee wanneer deze komt? En wanneer RE5 komt? Ik wil eigenlijk snel aan de next -gen horrorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:52 schreef Tain het volgende:
Alone in the Dark 5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer shots
Ga trouwen....... kan niet enger....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk snel aan de next -gen horror
So true...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga trouwen....... kan niet enger....![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga trouwen....... kan niet enger....![]()
Hmm ik moet hem zonder hardeschijf e.d. opsturen via UPC naar hun, kan tot 10 dagen duren en de email met de gegevens krijg ik pas rond maandag. Daar gaat me dead rising...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Klopt .mijne begaf het op kerstavond, 2 weken oudHeb op 2de kerstdag gebeld, dag later werd tie op gehaald. 2 dagen later had al een nieuwe
Wel al je saved games kwijt
Same here, aanbieding van 579 euro voor een 27" LCD HD tv met 1080i. Serieus, ik startte N3 op en het was kwijlen geblazen. Die filmpjes waren zooooo mooiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat ik de mijne voor een vriendelijk prijsje in de winkel zag. OK, 1080i ondersteuning heeft 'ie niet, maar mooi is het zeker.
BTW: Op heb toch wek het idee dat Crackdown een hele aardige game is.
dat zeiden ze bij mij ook: woensdag opgehaald, vrijdag weer terugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm ik moet hem zonder hardeschijf e.d. opsturen via UPC naar hun, kan tot 10 dagen duren en de email met de gegevens krijg ik pas rond maandag. Daar gaat me dead rising...
Zuigt ie dit keer niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef Egamer het volgende:
Oh, Test Drive Unlimited demo is onlangs op Xbox Live verschenen.
Opsomming van de presentatie in Leipzigquote:· Xbox Live Vision camera for the Xbox 360 system. Consumers can chat via video, send photo messages, put their own face in a game, and customize their gamertag on the Xbox Live network. The camera will be available in the U.S. on Sept. 19 and in Europe on Oct. 6 in two packages:
– Xbox Live Vision. This package includes Xbox Live Vision camera, one-month Xbox Live Gold Membership, Xbox 360 Headset, and free* downloads of two full-version Xbox Live Arcade games: the popular “UNO®” card game and “TotemBall,” the new 3-D platform game from Freeverse and Strange Flavour Ltd. that is a mixture of platform skills and puzzles (estimated retail price (ERP) $39.99 U.S./ ¤49.99**).
– Xbox Live Video Chat Gold Kit. This package includes the Xbox Live Vision camera, a 12-month Xbox Live Gold Membership, an Xbox 360 Headset, free* downloads of three full-version Xbox Live Arcade games — the “UNO” card game, “TotemBall,” and the classic “Robotron™” action shooter — and 200 Microsoft Points (ERP $79.99 U.S./¤89.99**).
· Xbox 360 Wireless Racing Wheel. For true racing enthusiasts who demand unparalleled driving realism at home, this innovatively designed wheel combines form and function with the latest technology in wireless and force feedback. Consumers who purchase the wheel will also get a limited-edition force feedback version of “Project Gotham Racing® 3” while supplies last (ERP $149.99 U.S.**, available in November).
· Xbox 360 Wireless Headset. Providing the ultimate wireless experience, this headset integrates seamlessly with the Xbox 360 console to provide wireless voice chat capabilities, stylish design and superior voice quality over the Xbox Live network (ERP $59.99 U.S.**, available in November).
· Xbox 360 Wireless Gaming Receiver for Windows. By plugging the compact receiver into a Universal Serial Bus (USB) 2.0 port on a PC, gamers can use Xbox 360 wireless accessories on their Windows-based computer (ERP $19.99 U.S.**, available in late December).
· Xbox 360 Faceplates. Consumers can customize their consoles with one of three new special-edition faceplates featuring images from their favorite games, including the “Halo®” franchise, “Viva Piñata™” and “Forza Motorsport™ 2” (ERP $19.99 U.S.**, available in early November).
je kunt toch alwel texas hold 'em downloaden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:18 schreef Egamer het volgende:
Sssht, BMH, ik heb nog geen Gold. Volgende week pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |