quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp
Volgende week Saints Row waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
![]()
ga je hem ergens kopen/ophalen of online besteld (waar dan)?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp
Vanmiddag Saints Row waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
weet ook niet meer wat k moet geloven!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:46 schreef devv05 het volgende:
En over 2 dagen de PES 6 demo, toch?
Ietsjes verder spelen... mijn eerste mening was hetzelfde als die van jou, maar na TOCH nog even verder gespeeld te hebben veranderde mijn mening, vooral de helicopter gebruiken en die snelle speedboat... coooooolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:35 schreef Gajes het volgende:
Heb gisteren Just Cause demo gedaan en vond er echt geen reet aan! Op zich wel grappige dingen er in verwerkt, maar niet echt veel diepgang!
Ik dacht 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:46 schreef devv05 het volgende:
En over 2 dagen de PES 6 demo, toch?
Ja, je denkt toch niet dat ik met dit regenachtige weer op een homoparkeerplaats ga staan. Kom op zeg!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef donald_dick het volgende:
wat een gay TT
en wat wil je daar mee zeggen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Voor als iemand het nog wil weten. De SanDisk USB Stick 1GB is compatible met de xbox360. Werkend bevonden en getest in een labaratorium.
Kijk dat is lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Voor als iemand het nog wil weten. De SanDisk USB Stick 1GB is compatible met de xbox360. Werkend bevonden en getest in een labaratorium.
Nee man, voor foto's en muziek transfer.. tevens backup voor je savegames! Kan nog wel eens gebeuren dat de 360 terug moetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en wat wil je daar mee zeggen..
dat je het nu wel voor elkaar hebt gekregen om je xbox om te bouwen?
Wat Atuniel zegt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee man, voor foto's en muziek transfer.. tevens backup voor je savegames! Kan nog wel eens gebeuren dat de 360 terug moet
dat is mooi....en hoeveel moet zo'n SanDisk USB Stick 1GB kosten? en zijn er meerdere usb stick die op de xbox 360 werken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee man, voor foto's en muziek transfer.. tevens backup voor je savegames! Kan nog wel eens gebeuren dat de 360 terug moet
41 eurootjes bij Direqt.nlquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
dat is mooi....en hoeveel moet zo'n SanDisk USB Stick 1GB kosten? en zijn er meerdere usb stick die o pde xbox 360 werken?
41 euro? dat valt best mee toch? maja Werkend bevonden en getest in een labaratoriumquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
41 eurootjes bij Direqt.nl
Of er andere werken weet ik niet. Ik heb deze getest.
En wie zegt dat dat werkt koeiehol?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef BMH het volgende:
1 GB SD kost +- 25 euro. SD kaart reader kost ook geen reet. Ik zou dus die nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |