quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp
Volgende week Saints Row waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
![]()
ga je hem ergens kopen/ophalen of online besteld (waar dan)?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:24 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp
Vanmiddag Saints Row waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
weet ook niet meer wat k moet geloven!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:46 schreef devv05 het volgende:
En over 2 dagen de PES 6 demo, toch?
Ietsjes verder spelen... mijn eerste mening was hetzelfde als die van jou, maar na TOCH nog even verder gespeeld te hebben veranderde mijn mening, vooral de helicopter gebruiken en die snelle speedboat... coooooolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:35 schreef Gajes het volgende:
Heb gisteren Just Cause demo gedaan en vond er echt geen reet aan! Op zich wel grappige dingen er in verwerkt, maar niet echt veel diepgang!
Ik dacht 3quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:46 schreef devv05 het volgende:
En over 2 dagen de PES 6 demo, toch?
Ja, je denkt toch niet dat ik met dit regenachtige weer op een homoparkeerplaats ga staan. Kom op zeg!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef donald_dick het volgende:
wat een gay TT
en wat wil je daar mee zeggen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Voor als iemand het nog wil weten. De SanDisk USB Stick 1GB is compatible met de xbox360. Werkend bevonden en getest in een labaratorium.
Kijk dat is lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Armageddon het volgende:
Voor als iemand het nog wil weten. De SanDisk USB Stick 1GB is compatible met de xbox360. Werkend bevonden en getest in een labaratorium.
Nee man, voor foto's en muziek transfer.. tevens backup voor je savegames! Kan nog wel eens gebeuren dat de 360 terug moetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en wat wil je daar mee zeggen..
dat je het nu wel voor elkaar hebt gekregen om je xbox om te bouwen?
Wat Atuniel zegt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee man, voor foto's en muziek transfer.. tevens backup voor je savegames! Kan nog wel eens gebeuren dat de 360 terug moet
dat is mooi....en hoeveel moet zo'n SanDisk USB Stick 1GB kosten? en zijn er meerdere usb stick die op de xbox 360 werken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee man, voor foto's en muziek transfer.. tevens backup voor je savegames! Kan nog wel eens gebeuren dat de 360 terug moet
41 eurootjes bij Direqt.nlquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
dat is mooi....en hoeveel moet zo'n SanDisk USB Stick 1GB kosten? en zijn er meerdere usb stick die o pde xbox 360 werken?
41 euro? dat valt best mee toch? maja Werkend bevonden en getest in een labaratoriumquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
41 eurootjes bij Direqt.nl
Of er andere werken weet ik niet. Ik heb deze getest.
En wie zegt dat dat werkt koeiehol?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef BMH het volgende:
1 GB SD kost +- 25 euro. SD kaart reader kost ook geen reet. Ik zou dus die nemen
Jawel hoor. Insteken en volproppen maar. Niets moeilijks aan. Jij hebt trouwens zeker nooit Jiskefet gekeken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
41 euro? dat valt best me toch? maja Werkend bevonden en getest in een labaratorium![]()
moet je dan speciale dingen doen om het werkend te krijgen?
ik neem van niet en dat je usb stick gewoon ff in je xbox 360 steekt en meteen kan overzetten (zoals normaal bij een pc).
Ik probeer het nu wel ffquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat werkt koeiehol?
niet gekeken hoezo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Insteken en volproppen maar. Niets moeilijks aan. Jij hebt trouwens zeker nooit Jiskefet gekeken?
Hij zit een SD kaart reader met SD kaart als een portable device.. Media is er wel gewoon van te laden, maar je kunt het geen data naar toe schrijven.quote:
okquote:
Welke winkel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
He jongens ik wou ff zeggen...
IK GA FF SAINTS ROW SPELEN![]()
![]()
Wellicht wil Arma even een test starten in zn lab.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef 1-0-Ed het volgende:
T'is niet mogelijk om te schrijven NAAR de USB poorten van de Xbox360, je kunt er alleen van lezen... dus savegames e.d. -> negative...
Dat gaat ik eens even testen nog.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef 1-0-Ed het volgende:
T'is niet mogelijk om te schrijven NAAR de USB poorten van de Xbox360, je kunt er alleen van lezen... dus savegames e.d. -> negative...
laat de uitslag even weten, wel graag met referenties en een extra test om het zeker te wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat gaat ik eens even testen nog.
Bij Dimension Plus heb ik em gehaaldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke winkel?
Laat weten hoe ie is he
Ouwe rukkert, ik wil hem ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij Dimension Plus heb ik em gehaald. Ik heb tot nu toe alleen nog de demo missies gedaan, insurance fraud en ff door de stad gereden en dope kleren gekocht
.
Hij is veel vetter dan Gta. Speelt veel lekkerder, alles gaat lekker vloeiend. Kleren passen is nu leuk ipv bij San Andreas dat je 10 minuten bezig was als je een leuke outfit wilde hebben door die kut laadtijden.
Ik vermaak me er prima mee, ga zo weer ff gamen
6 dagen != weekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Fliepke het volgende:
Zal ik nog wat leuks vertellen. Ik belde donderdag toch met de helpdesk en over een week zou die hd er wel zijn. Het is nu woensdag en hij is er nog steeds niet. Tof he....
Ik zeg niks, anders verwijder je mn post.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Fliepke het volgende:
Zal ik nog wat leuks vertellen. Ik belde donderdag toch met de helpdesk en over een week zou die hd er wel zijn. Het is nu woensdag en hij is er nog steeds niet. Tof he....
Ja geloof jij dat die dan morgen er opeens wel is.quote:
nee maar je klaagt nu een dag te vroegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja geloof jij dat die dan morgen er opeens wel is.
Nee, ik bereid jullie voor op een telefoontje naar ms waar ik weer een post over maak met een beetje pechquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:05 schreef Tain het volgende:
[..]
nee maar je klaagt nu een dag te vroeg![]()
Ik moest je zin zes keer lezen. Doet eens duidelijker tiepen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, ik bereid jullie voor op een telefoontje naar ms waar ik weer een post over maak met een beetje pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |