idd, vind em best ok, leuk rammenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Nu bezig met Ninety Nine Nights en ondanks het slechte cijfer van IGN is het nog een best leuke game. Hersenloos in het rond meppen en zien hoe hordes orcen wegvliegen is best leuk, alleen jammer dat het zo makkelijk is. Blocken is nergens goed voor en van begin tot eind kun je aardig wegkomen door de hele tijd op X te rammen.
Het was 1 van de weinige games waar ik een PS3 voor zou willen hebben, ondanks dat er nog vrij weinig over bekend is. Nu is het gelukkig niet meer nodig om daarvoor een PS3 te halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Heintje het volgende:
Begin nou ook wel benieuwd te worden naar Assassin's Creed. Voor de PS3 had ik hem toch nooit gekocht.
Ondergetekende natuurlijk, zoals bijna ieder jaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaan er allemaal TW2007 halen eigenlijk? Ben we gehyped voor dit spel.
TW2004 was geweldigquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
Ondergetekende natuurlijk, zoals bijna ieder jaar.
Oopsquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:41 schreef Megalomaniac het volgende:
F I P O!
Was ook al bezig met het OP...Kremers had waarschijnlijk niet door dat ie moest openen.
Zoals ik al had vermeld: De 360 versie krijgt 12 courses.. De Xbox versie 21.. Waarom zou je de 360 versie kopen voor 20 euro meer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
TW2004 was geweldig
TW2005 heb ik gekocht maar weer ingeruild, menu-systeem was echt bagger.
TW2006 overgeslagen
Hopelijk weten ze nu weer het gevoel van 2004 bij me terug te brengen
Omdat ik een graphicshoer ben?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef BMH het volgende:
Waarom zou je de 360 versie kopen voor 20 euro meer?
Ik gok van niet! Volgens mij WessieJ en JvH volgens mij!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:05 schreef Niek. het volgende:
wie hadden ook alweer beweerd dat vandaag de pes6 demo uitkomt? kijken of het gebeurd![]()
En dan komen de missies waar je uren mee bezig betn omdat je dood gaat bij de bossquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Nu bezig met Ninety Nine Nights en ondanks het slechte cijfer van IGN is het nog een best leuke game. Hersenloos in het rond meppen en zien hoe hordes orcen wegvliegen is best leuk, alleen jammer dat het zo makkelijk is. Blocken is nergens goed voor en van begin tot eind kun je aardig wegkomen door de hele tijd op X te rammen.
Omdat 12 genoeg isquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals ik al had vermeld: De 360 versie krijgt 12 courses.. De Xbox versie 21.. Waarom zou je de 360 versie kopen voor 20 euro meer?
Uren? welnee... heb inmiddels 4 characters uitgespeeld en ben nu een uurtje of 6 bezig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dan komen de missies waar je uren mee bezig betn omdat je dood gaat bij de boss
31,27 euro op dit moment.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:40 schreef SToRM81 het volgende:
Goed nieuws voor degenen die Saints Row nog niet hebben. Volgens Play-Asia is ie regiovrij en daar kun je m bestellen voor ongeveer ¤34 incl. verzenden![]()
Is toch maar mooi bijna de helft goedkoper dan sommige winkels hier![]()
Linkje: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1ij3.html
Ik had het eigenlijk gehad zodra ik dood ging na 40 minuten hard werkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Uren? welnee... heb inmiddels 4 characters uitgespeeld en ben nu een uurtje of 6 bezig.
Met 2 characters heb ik een eerdere missie nog eens gespeeld om een leveltje hoger te zijn voor een boss in een latere missie maar dat is ook alles.
Tip voor de bosses: ga achter ze staan en blijf op x rammen. als ze opstaan kunnen ze niet verdedigen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |