Ik heb hem aan m'n TFT gehangen (1280x1024)quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu me 360 m.b.v. de VGA kabel aan me 21"monitor gezet.1300x768 (o.i.d.).. Alleen jammer dat de refreshrate niet hoger dan 60hz kan... 60hz op een CRT is niet hip.
Zorg dat je een gang helemaal uitroeit en dan krijg je hun huisquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, bij dat krot dat ze een 'crib' noemen.
(waar is mijn vercetti-style mansion?)
Die op dezelfde dag als PES6 komtquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Het wachten is op splinter cell
Het wachten is op de 360 saints row packquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Het wachten is op splinter cell
is die er niet al?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het wachten is op de 360 saints row pack
Ikke nog 28 dagenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Nog maar 83 dagen tot ik mijn HDTV heb
Die is er al! Bij Dixons met 10% korting.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het wachten is op de 360 saints row pack
Ja ik weet dat die er isquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Die is er al! Bij Dixons met 10% korting.
369 werd het in totaal dan (premium met SR)
Wat is even?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ik weet dat die er is
Maar5 ik moet nog even afwachten![]()
Test Drive: Unlimted.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
Heb je demo van Test drive unlimited al geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
Ik heb echt EXACT hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Ik vind um echt te gek! Juist door die frustratie die er voor zorgt dat je blijft spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over Dead Rising tot nu toe.
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |