Ik heb hem aan m'n TFT gehangen (1280x1024)quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu me 360 m.b.v. de VGA kabel aan me 21"monitor gezet.1300x768 (o.i.d.).. Alleen jammer dat de refreshrate niet hoger dan 60hz kan... 60hz op een CRT is niet hip.
Zorg dat je een gang helemaal uitroeit en dan krijg je hun huisquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, bij dat krot dat ze een 'crib' noemen.
(waar is mijn vercetti-style mansion?)
Die op dezelfde dag als PES6 komtquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Het wachten is op splinter cell
Het wachten is op de 360 saints row packquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Het wachten is op splinter cell
is die er niet al?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het wachten is op de 360 saints row pack
Ikke nog 28 dagenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Nog maar 83 dagen tot ik mijn HDTV heb
Die is er al! Bij Dixons met 10% korting.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het wachten is op de 360 saints row pack
Ja ik weet dat die er isquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Die is er al! Bij Dixons met 10% korting.
369 werd het in totaal dan (premium met SR)
Wat is even?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ik weet dat die er is
Maar5 ik moet nog even afwachten![]()
Test Drive: Unlimted.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
Heb je demo van Test drive unlimited al geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
Ik heb echt EXACT hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Ik vind um echt te gek! Juist door die frustratie die er voor zorgt dat je blijft spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over Dead Rising tot nu toe.
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Op 1Up spreken ze van "the best shittiest game you'll ever play".quote:
Volgende of over 3 weken ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat is even?
X360 wint trouwens (in mijn omgeving) ONWIJS aan populariteit. Zelfs de hardcore Sonybots in mn omgeving beginnen met bosjes de X360 aan te schaffen.
"This is Waiting".
Het goedkoopste is om hem nu te halen met het Saints Row pack voor 369 euro bij Dixonsquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:16 schreef Evertjan het volgende:
ik twijfel zo om een 360 te kopen. Mischien met GoW maar
Ik word spontaan gestressed van al die drukte op mn scherm. Doe mij maar lekker Stratego of Risk via Xbox Live.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBLA GOTY: http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13002
Van de makers van Alien Hominid
Wel wéér een game die oorspronkelijk voor de Cube gepland stond, net als Kameo
Dat zou best weleens aan de opslagruimte van een DVD kunnen liggen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:36 schreef Wessiej het volgende:
EA
In Tiger woods zitten bij de 360 versie 12 banen, bij de current gen 21.
Bij Fifa 07 voot de 360 zitten 157 teams, current gen 500.
Oblivion past makkelijk op een DVD maar Tiger Woods nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat zou best weleens aan de opslagruimte van een DVD kunnen liggen...
EA heeft van elke grasspriet een aparte afbeeldingquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oblivion past makkelijk op een DVD maar Tiger Woods niet
Tuurlijk...
Binnenkort toch maar even mijn XNA skills verbeterenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Eerste screenshot nieuwe dashboard update (komt pas eind dit jaar ofzo)
Ik hoop dat ik een loterij win waar ze 25x een Sony Bravia LCD TV verlotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Nog maar 83 dagen tot ik mijn HDTV heb
WTF dat ziet er toch best netjes uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
3 nieuwe screenshots van Virtua Tennis 3,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer komt die uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
3 nieuwe screenshots van Virtua Tennis 3,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Eerste screenshot nieuwe dashboard update (komt pas eind dit jaar ofzo)
november dusquote:The September XDK has been released and with it developers got a first look at what to except in the fall 2006 dashboard update for the Xbox 360 that will be released in November 2006 to the public.
Some of the new dashboard features shown below:
* The "Launchpad" to boot game demos and homebrew games with the final version of XNA Game Studio Express (will require a $99/year XNA Creators Club subscription)
* New Xbox LIVE Arcade interface
* New Marketplace interface
* New memory management for your storage
This is certainly not a complete changelog, but it should give you an idea of some of the things you can expect in the upcoming fall build.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |