Ik heb hem aan m'n TFT gehangen (1280x1024)quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:57 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu me 360 m.b.v. de VGA kabel aan me 21"monitor gezet.1300x768 (o.i.d.).. Alleen jammer dat de refreshrate niet hoger dan 60hz kan... 60hz op een CRT is niet hip.
Zorg dat je een gang helemaal uitroeit en dan krijg je hun huisquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, bij dat krot dat ze een 'crib' noemen.
(waar is mijn vercetti-style mansion?)
Die op dezelfde dag als PES6 komtquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Het wachten is op splinter cell
Het wachten is op de 360 saints row packquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:32 schreef Gamedemon het volgende:
Het wachten is op splinter cell
is die er niet al?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het wachten is op de 360 saints row pack
Ikke nog 28 dagenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Nog maar 83 dagen tot ik mijn HDTV heb
Die is er al! Bij Dixons met 10% korting.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het wachten is op de 360 saints row pack
Ja ik weet dat die er isquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:57 schreef Panick het volgende:
[..]
Die is er al! Bij Dixons met 10% korting.
369 werd het in totaal dan (premium met SR)
Wat is even?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja ik weet dat die er is
Maar5 ik moet nog even afwachten![]()
Test Drive: Unlimted.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
Heb je demo van Test drive unlimited al geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
Ik heb echt EXACT hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Ik vind um echt te gek! Juist door die frustratie die er voor zorgt dat je blijft spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:48 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje gemengde gevoelens over Dead Rising tot nu toe.
Aan de ene hand is de game soms ontzettend frustrend, maar aan de andere hand kan ik niet stoppen met gamen.
Op 1Up spreken ze van "the best shittiest game you'll ever play".quote:
Volgende of over 3 weken ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat is even?
X360 wint trouwens (in mijn omgeving) ONWIJS aan populariteit. Zelfs de hardcore Sonybots in mn omgeving beginnen met bosjes de X360 aan te schaffen.
"This is Waiting".
Het goedkoopste is om hem nu te halen met het Saints Row pack voor 369 euro bij Dixonsquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:16 schreef Evertjan het volgende:
ik twijfel zo om een 360 te kopen. Mischien met GoW maar
Ik word spontaan gestressed van al die drukte op mn scherm. Doe mij maar lekker Stratego of Risk via Xbox Live.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
XBLA GOTY: http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=13002
Van de makers van Alien Hominid
Wel wéér een game die oorspronkelijk voor de Cube gepland stond, net als Kameo
Dat zou best weleens aan de opslagruimte van een DVD kunnen liggen...quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:36 schreef Wessiej het volgende:
EA
In Tiger woods zitten bij de 360 versie 12 banen, bij de current gen 21.
Bij Fifa 07 voot de 360 zitten 157 teams, current gen 500.
Oblivion past makkelijk op een DVD maar Tiger Woods nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat zou best weleens aan de opslagruimte van een DVD kunnen liggen...
EA heeft van elke grasspriet een aparte afbeeldingquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oblivion past makkelijk op een DVD maar Tiger Woods niet
Tuurlijk...
Binnenkort toch maar even mijn XNA skills verbeterenquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Eerste screenshot nieuwe dashboard update (komt pas eind dit jaar ofzo)
Ik hoop dat ik een loterij win waar ze 25x een Sony Bravia LCD TV verlotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Nog maar 83 dagen tot ik mijn HDTV heb
WTF dat ziet er toch best netjes uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
3 nieuwe screenshots van Virtua Tennis 3,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer komt die uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
3 nieuwe screenshots van Virtua Tennis 3,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
november dusquote:The September XDK has been released and with it developers got a first look at what to except in the fall 2006 dashboard update for the Xbox 360 that will be released in November 2006 to the public.
Some of the new dashboard features shown below:
* The "Launchpad" to boot game demos and homebrew games with the final version of XNA Game Studio Express (will require a $99/year XNA Creators Club subscription)
* New Xbox LIVE Arcade interface
* New Marketplace interface
* New memory management for your storage
This is certainly not a complete changelog, but it should give you an idea of some of the things you can expect in the upcoming fall build.
Monopoly, stratego, riskquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik word spontaan gestressed van al die drukte op mn scherm. Doe mij maar lekker Stratego of Risk via Xbox Live.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef koentje.k het volgende:
Hier nog 36 screenshots van Virtua Tennis 3: http://www.xboxyde.com/news_3443_en.html
Colonisten van Catan komt er iig aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Monopoly, stratego, risk!
Dat zijn idd de toffere games die ik graag op XBLA zou zien.
Carcassonne en Alhambra niet te vergetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Colonisten van Catan komt er iig aan
volgens veel mensen is dit een hoax, maar dat weten we dus niet zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Een medestudent van mij had een echte Mahjong box met ivoren stenen. Dat is meer geilheid dan Katja Schuurman die naakt de Gouden Gids op je bedrand voorleest....Of het is gewoon übergeeky.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef Panick het volgende:
Carcassonne ook?.
Damn.
Nu Mahjong nog.
moto gp 06quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef kepler het volgende:
[..]
in het geval van hem Archivement hoer
lollercopterquote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef kepler het volgende:
[..]
in het geval van hem Archivement hoer
Welke concurrenten? Sony is niet aanwezig & Nintendo slaat een andere weg in.quote:Op zondag 10 september 2006 12:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahah, Xbox zit echt alles weg te kapen bij de concurrenten
[afbeelding]
VROOM!
Eeuh..quote:Op zondag 10 september 2006 12:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke concurrenten? Sony is niet aanwezig & Nintendo slaat een andere weg in.
welke kabel gebruik je?quote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb nu al 2 dagen de 360..alleen heb een klein probleempje...
De kleuren van de demo spellen zijn heel vaag...Bij top spin is Federer groen, bij Fifa is Ronaldinho blauw..en de shirtjes zijn groen ipv geel...
Weet iemand wat de oorzaak hiervan is?
p.s. Call of duty 2 (volledige spel) heeft wel de 'normale' kleuren
Wel de component kabels in de component aansluiting?quote:Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De bijgeleverde van de xbox...in combinatie met een HDTV...![]()
Voor zover ik weet wel...vind het wel raarrquote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Wel de component kabels in de component aansluiting?
Ik ga die demo ook ff downloadenquote:Op zondag 10 september 2006 14:36 schreef BMH het volgende:
De Splinter cell multiplayer demo komt tijdens X06.. Dus waarom zou ik een nieuwe game kopen
Demo een maandje spelen en voila het volledige spel ligt in de winkel.. Hopelijk speel ik die net als de vorige delen voor 8+ maanden online
Ik vond hem wel cool, maar koop hem pas na februari ofzo ( na al die gamedrukte ) en als die goedkoop is. Game is serieus geen 60 euro waardquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:
Wie vond de demo van Just Cause ook cool?![]()
Eerst SR afwerken.. maar Just Cause komt ook een keer hier.
ikquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:
Waarom niet waardquote:Op zondag 10 september 2006 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond hem wel cool, maar koop hem pas na februari ofzo ( na al die gamedrukte ) en als die goedkoop is. Game is serieus geen 60 euro waard
Lezen is moeilijk..quote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarom niet waard
Ik vind dat free roaming wel cool.. je kan doen wat je wil... en dat eiland is groootttAls je in de demo op de map kijkt zie je wat je allemaal nog hebt straks, gaat serieus nergens over.
Ok, dat schieten is een beetje jammer, al schiet ik in de bossen links, schiet ik nog die kerel die voor me staat mol bij wijze van spreken.
Maar ik wacht ook nog ff tot ergens die maand denk ik.
Lezen is blijkbaar idd moeilijk want ik heb het over Just Cause, Dead Rising is allang in mijn bezitquote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk..
Hij bedoeld Dead Rising
Niet, hij bedoelt Just Causequote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk..
Hij bedoeld Dead Rising
Stil nou es snotaapquote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk..
Hij bedoeld Dead Rising
Vind het schieten juist wel lekker werkenquote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarom niet waard
Ik vind dat free roaming wel cool.. je kan doen wat je wil... en dat eiland is groootttAls je in de demo op de map kijkt zie je wat je allemaal nog hebt straks, gaat serieus nergens over.
Ok, dat schieten is een beetje jammer, al schiet ik in de bossen links, schiet ik nog die kerel die voor me staat mol bij wijze van spreken.
Maar ik wacht ook nog ff tot ergens die maand denk ik.
Als je niet kan gamen is het schieten lekker jaquote:Op zondag 10 september 2006 15:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind het schieten juist wel lekker werken![]()
die komen niet. Blizzard is toch alelen maar bezig met diablo 3 en WoWquote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met het gerucht dat Starcraft Ghost voor de 360 en PS3 zou komen?
Dat zijn current gen shots, dus voor de vorige xbox..quote:
Ik vond de demo cool, maar ik las op GAF (net zoals MMaRsu) dat de missies allemaal heel erg op elkaar lijken, en dan hoeft het voor mij niet zo voor 50 euro. Dan wacht ik wel fijn tot ie budget is.quote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:
wauwquote:Op zondag 10 september 2006 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is next gen Linc
Schieten werkt gewoon met lock-on en dan maar op die knop rammen..... komt dus weinig richten bij kijken en vind dat in zo'n game wel lekker werken.quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je niet kan gamen is het schieten lekker ja. Komop zeg zoals Atuniel al zegt, zelfs schiet je driekwart rechts van het poppetje waar je op mikt, raak je nog
Ja man die kogels vliegen met een boog naar hun targetquote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je niet kan gamen is het schieten lekker ja. Komop zeg zoals Atuniel al zegt, zelfs schiet je driekwart rechts van het poppetje waar je op mikt, raak je nog
SC4 voor de 360 en PC word gemaakt door Ubisoft Shanghai. Montreal maakt de current gen versies.quote:Op zondag 10 september 2006 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe goed deze SC wordt, aangezien half Ubisoft Montreal nu bij EA werkt aan Army of Two...
Het past gewoon bij het spel, alles is over-the-top lekker knallen, granaat gooien, die voordat hij neerkomt kapot schieten, heerlijk gewoon, compleet onrealistisch maar het past helemaal in die game.quote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja man die kogels vliegen met een boog naar hun target
Maar he he, dat maakt het wel makkelijker..en dus leuker. Beetje doorschieten, beetje granaatjes gooien... het mistaat niet in het spel denk ik
Ah maar ik zou zeggen hou iig een oogje op Army of Two, ookal weet ik dat je EA games haat, de helft van het Ubi montreal team werkt er dus aanquote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
SC4 voor de 360 en PC word gemaakt door Ubisoft Shanghai. Montreal maakt de current gen versies.
Ja ik zeg klaarquote:Op zondag 10 september 2006 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is next gen Linc
Ik haat niet alle EA games. Ik haat de manier waarop EA werkt.quote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah maar ik zou zeggen hou iig een oogje op Army of Two, ookal weet ik dat je EA games haat, de helft van het Ubi montreal team werkt er dus aan
quote:Op zondag 10 september 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik haat niet alle EA games. Ik haat de manier waarop EA werkt.
Waar ??quote:Op zondag 10 september 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War Collector's Edition (Xbox 360) ¤54,99
Ik moest hem wel bestllen!
serieus... erg droogquote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Tja, daar haal ik hem standaard, dus zag deze, maar iedereen vraagt altijd waar dus tja.
GTA is altijd al multiplatform geweest, Assassin's Creed was volgens mij al eerder op de 360 aangekondigd (op X05) en Kameo is van Rare en is volgens mij opgekocht door MSquote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh..
GTAIV, Assassin Creed? Niet meer PS3 exclusive.
Castle Crashers, Kameo? Niet meer voor Nintendo.
En hoe zit het eigenlijk met het gerucht dat Starcraft Ghost voor de 360 en PS3 zou komen?
Ten eerste GTA III, Vice City en San Andreas kwamen eerst op de PS later pas op de xbox en PC. Assassin Creed is pas recent geleden aangekondigd voor 360 (daarvoor zou het een "exclusive" blijven voor de PS3). Kameo stond gepland voor Nintendo totdat ome Bill zijn uursalaris gebruikte om Rare om te kopen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
GTA is altijd al multiplatform geweest, Assassin's Creed was volgens mij al eerder op de 360 aangekondigd (op X05) en Kameo is van Rare en is volgens mij opgekocht door MS
Als er een goede is denk ik er aan om er een te kopen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Zijpie het volgende:
hebben jullie een extra koelings apparaat aangeschaft om de 360 koel te houden??
zit niet te wachten op nog een oververhitte 360 namelijk
Ik heb 'm voor de zekerheid in mn koelkast gezet.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Zijpie het volgende:
hebben jullie een extra koelings apparaat aangeschaft om de 360 koel te houden??
Volgens mij heeft niemand dat hierquote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Zijpie het volgende:
Is ook totaal niet nodigquote:Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dat hier
Resolutie in xbox ff naar 1024x768 zetten en PGR3 ziet er weer geweldig uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb hem aan m'n TFT gehangen (1280x1024)
Ziet er over het algemeen aardig wat beter uit, alleen in PGR3 ziet het er kut uit.
Als je tft scherm maar 1 VGA poort heeft moet je idd gaan omwisselen..quote:Op zondag 10 september 2006 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe gaat dat dan je 360 op je TFT aansluiten
Moet je dan steeds je kabeltjes gaan wisselen ofzo?
Dus als je weer wilt pc'en alles weer op je pc aansluiten en als je je xbox op je tft wilt aansluiten andersom
Of kan het ook op een andere manier?
Saints Row/Dead Rising/TDU de meest recente, afhankelijk waar je van houdt. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg oudere must-haves.quote:Op maandag 11 september 2006 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb kadobonnen gehad van het weekend. Ga straks naar de winkel voor een 360 game. Iemand aanraders?
Lees wat reviews en oordeel zelf zou ik zeggen. Geen enkele game is perfect, maar de minpunten staan in de meeste reviews ook wel genoemd en dan moet je zelf kijken of je daar veel waarde aan hecht.quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Armageddon het volgende:
SR heb ik al. Denk dat ik voor Dead Rising ga dan. Maar ik zie hier en daar dat ie tegenvalt?
Wat ziet dat er ontzettend nep uit op de onderste foto...quote:
Daarom heb ik de link erbij geplaatst..quote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vond het ook al een behoorlijk groot Photoshop gehalte hebben...
60 dollar is 68 euro volgens de laatste berekeningen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Forza 2 gaat slechts 60 dollar / 47 euro kosten
En Blue Dragon is af, ben erg benieuwd naar deze RPG. Verschijnt nog dit jaar.
Ik heb gister mn eerste game daar besteld, een Aziatische Tomb Raider Legend. Die is volgens de lijst regiovrij en dus te spelen op een PAL 360.quote:Op maandag 11 september 2006 12:31 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het bestellen van regio vrije games via Play Asia? Zo ja, wat voor versie krijg je dan? Neem zelf aan een Engelstalige versie met ook een Engelse handleiding?
De prijzen zijn namelijk wel heel erg aantrekkelijk.
Daar zit ik ook voor te kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gister mn eerste game daar besteld, een Aziatische Tomb Raider Legend. Die is volgens de lijst regiovrij en dus te spelen op een PAL 360.
Volgens mij moet jij je rekenmachine eens nakijken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BMH het volgende:
[..]
60 dollar is 68 euro volgens de laatste berekeningen.
Blue Dragon af??? Waarom brengen ze hem dan niet al nu uit?quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Forza 2 gaat slechts 60 dollar / 47 euro kosten
Branden, inpakken, shippen en marketingtechnische redenen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Blue Dragon af??? Waarom brengen ze hem dan niet al nu uit?
Jawel BMH.quote:
Maar dan krijg je wel gewoon van die zwarte balkjes en is het niet gestretched.quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Retuobak het volgende:
Mijn scherm heeft een DVI poort en 2 VGA poorten, dus ik switch gewoon
enne VirusInside, dan game ik niet meer in de native reso van m'n monitor, haalt weinig uit dus :/
Klopt, die gaat dan automatisch voor een maand in.quote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik vanavond voor ‘t eerst een XBL Silver account aanmaak he, dan kan ik toch gelijk een maand gratis van Gold genieten ?
Of heb ik daar codes oid voor nodig ? (kan me nml niet herinneren dat er een XBL code bij mijn 360 zat)
Heb je hier toevallig een bron bij? Alvast bedankt.quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jawel BMH.
En nou weer ontopic
<3 Dead Rising <3
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendoquote:Op maandag 11 september 2006 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast...
http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
60USD is 47 euro
Jammer genoeg beperkt dit soort omreken methodes zich niet alleen tot consoles en spellenquote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendo(bij een pal release).
Word je nou nooit moe van het M$ grapje?quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendo(bij een pal release).
Behalve die dragrace, hadden ze er dan net zo goed direct in kunnen stoppen. Verder ben ik zo opgewonden als een tienermeisje die een meet&greet met Brad Pitt heeft gewonnen (*sopsop*) over dit spel.quote:
Waar slaat dat nu weer op? Ga eerst ff na waar je op gaat reageren want niemand had het over Microsoft, een grap of uitmelken.quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Word je nou nooit moe van het M$ grapje?
Alsof $ony en Nint¤ndo dingen niet tot in den treure uitmelken,.
Die is nu al te krijgen, zag hem bij de Bart Smit liggen toen ik voor Test Drive Unlimited aan het kijken was.quote:Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Niek. het volgende:
De releases deze maand,
LEGO® Star Wars® II: The Original Trilogy 13 September
Timesplitters. Nee, heeft er niets mee te maken. (hoewel de makers van Timesplitters wel bezig zijn met een 360 game)quote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm, nhl is misschien leuk, heb 06.
time shift, is dat van time shift splitters?
Als de 360 in Rijswijk nu ook een stuk goedkoper is kun je proberen het verschil terug te krijgen.. Het is natuurlijk belachelijk dat je de ene dag veel meer betaald dan de andere.quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Theebag het volgende:
Bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum is het Premium Paket 369 en het Saints Row pakket 379.
Ik weet het zeker want zaterdag had ik in de MM te Rijswijk nog 429 betaald. Gelukkig hebben ze nog die laagste prijs garantie...
Ja ik ben ook direct naar Rijswijk gegaan en ze hebben zonder problemen het verschil terug betaald. Hij kost daar trouwens nog steeds 429 en de Premium 377.quote:Op maandag 11 september 2006 19:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Als de 360 in Rijswijk nu ook een stuk goedkoper is kun je proberen het verschil terug te krijgen.. Het is natuurlijk belachelijk dat je de ene dag veel meer betaald dan de andere.
goede keusquote:Op maandag 11 september 2006 19:39 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik ga denk ik ook voor de 360![]()
Niks mis mee. De marketingtruc hierachter is dat je een rivaliserende console met een rivaliserend next-gen DVD format koopt voor minder dan een PS3. Eigenlijk heel logisch dat ze dit doen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef NX het volgende:
Microsoft gaat HD-DVD-drive bundelen met Xbox 360
Dit snap ik nou weer niet, in het eerste instantie zouden ze duidelijk van "nee, we gaan geen nieuwe bundels maken/leveren, we kiezen voor een los kastje" en nu komen ze toch weer met een nieuwe bundel, hoe fucked is dit?
Ik zou voor de Saints Row bundel gaan, 369 euro bij de dixons ( als die 10% korting nog geldt ).quote:Op maandag 11 september 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik denk dat ik hem morgen ga halen
Weet alleen nog niet echt met wel spel, of ik haal die bundel met saints row of ik ga voor een los spel.
Is die zo kort dan?quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef DaMSWer het volgende:
Zoooo, voor de 2de maal enchanted arms uitgespeeld. Nu alle teksten en filmpjes geskipt. Eindelijk een game die ik uit kon spelen, tot 2x toe dus ook nogEn dat allemaal omdat me profile corrupt was
misschien kunnen mensen die al een xbox 360 hebben gekocht korting krijgenquote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef NX het volgende:
Microsoft gaat HD-DVD-drive bundelen met Xbox 360
Dit snap ik nou weer niet, in het eerste instantie zouden ze duidelijk van "nee, we gaan geen nieuwe bundels maken/leveren, we kiezen voor een los kastje" en nu komen ze toch weer met een nieuwe bundel, hoe fucked is dit?
Heb je daar een speciale klantenkaart oid voor nodig of niet? Op de site vindt ik er niks over namelijk. Zou wel een goeie deal zijn..quote:Op maandag 11 september 2006 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou voor de Saints Row bundel gaan, 369 euro bij de dixons ( als die 10% korting nog geldt ).
Alsof er ook mensen zonder xbox360 zijn die die HD-DVD gaan kopenquote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien kunnen mensen die al een xbox 360 hebben gekocht korting krijgen
Maar je zit wel vast aan die kaart, ben toch een beetje huiverig voor dit soort praktijken. Jammer dat er nu nog geen echte goede acties voor de rest zijn, alhoewel het saints row pakket full priced ook niet echt een hele slechte deal is.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef MMaRsu het volgende:
Een visa actie? Ik dacht dat gewoon alles 10% korting was. Maar ik weet het niet precies
.
Ah idd via Primeline. Tja als je het geld wegzet zodat je het over 3 maand nog steeds hebt is het geen probleem en kost het je niks extra's
Hmm ja maar je hoeft verder niks met die kaart afaik. Ik heb zelf gewerkt bij de Dynabyte en er zit echt geen nadeel aan om die kaart in je bezit te hebben. Laat het je anders ff duidelijk uitleggen door een Dixons medewerkerquote:Op maandag 11 september 2006 21:45 schreef Un4 het volgende:
[..]
Maar je zit wel vast aan die kaart, ben toch een beetje huiverig voor dit soort praktijken. Jammer dat er nu nog geen echte goede acties voor de rest zijn, alhoewel het saints row pakket full priced ook niet echt een hele slechte deal is.
Uiteraard en zo hoort het ook, ze mogen je ook korting geven als jij de correcte adresgegevens op kunt noemenquote:Op maandag 11 september 2006 22:10 schreef Armageddon het volgende:
ik was vandaag bij de dynabyt in den haag trouwens. Had mijn klantenkaart niet bij me maar die medewerker was zo vriendelijk om een nieuwe aan te maken.
Is waarschijnlijk een Dynabyte klantenkaart, hiermee krijg je dus 10% korting op software en 4% op verbruiksartikelenquote:Op maandag 11 september 2006 22:07 schreef nietteveranderen het volgende:
Bij dynabyte kreeg ik zonder het te weten opeens zo een kaartje opgestuurd. Ik moest mijn gegevens geven maar ik dacht dat dat voor garantie was (was bij mycom ook zo)
Eerder remmen?quote:Op maandag 11 september 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Toch maar test drive unlimited gekocht. honderden zombies bashen is niet echt iets voor mij.Hoe kom je in godsnaam met TDU door een haarspeldbocht?
iets meer dan 42uur toen ik alle filmpjes keek en tekstjes luisterde/lasquote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Is die zo kort dan?
Ik wil die laatste 3 achievements nog halen in N3 voordat ik Dead Rising binnenkrijg deze week.
De vraag der vragenquote:Op maandag 11 september 2006 22:45 schreef nietteveranderen het volgende:
wat is beter 720p of 1080i ?
Ik heb me er wel mee vermaaktquote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef Wessiej het volgende:
Leuk spel dan dat Enchanted Arms?
Lol... hier was toch al eens eerder spraken van? Zou wat zijn als het echt waar is...quote:PS3 BIG Rumour: Second Hand Games Not Working Online PS3
There's another nasty little rumour floating around that second hand PS3 titles will NOT be playable on the respective online service. Only the original owner of the game would reportedly be allowed to use it online.
Mijn scherm is max 1080i native. Dus hij scaled het niet.quote:Op maandag 11 september 2006 22:49 schreef BMH het volgende:
[..]
De vraag der vragen
Ga eerst eens na wat je scherm kan weergeven.. Mijn 480p plasma kan ook wel een 1080i signaal ontvangen, maar die scaled hij down naar 480p.. Misschien is jouw scherm max 720p..
Er dan nog verschilt het per scherm.. Probeer ze gewoon beide en zoek de verschillen.
Uitproberen dusquote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Mijn scherm is max 1080i native. Dus hij scaled het niet.
staat dat er dan?quote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof er ook mensen zonder xbox360 zijn die die HD-DVD gaan kopen.
720pquote:Op maandag 11 september 2006 22:47 schreef Wessiej het volgende:
1080i
welk scherm heb je dan?quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Mijn scherm is max 1080i native. Dus hij scaled het niet.
quote:Op maandag 11 september 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Toch maar test drive unlimited gekocht. honderden zombies bashen is niet echt iets voor mij.Hoe kom je in godsnaam met TDU door een haarspeldbocht?
Remmen is voor mietjes. Ik ben NFSMW gewend.quote:Op maandag 11 september 2006 23:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Cool spel he.
Gewoon wat eerder remmen.
Snoer je mond...quote:Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef BMH het volgende:
Nog 1 ding: Resolutie is echt niet alles.. Contrast bijvoorbeeld is veel belanglijker.
Turn before the corner (gecontroleerde slide). (of druk op X)quote:Op maandag 11 september 2006 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Remmen is voor mietjes. Ik ben NFSMW gewend.
Je moet je tv laten afstellen door pro's.. Kost je een paar honderd euro, maar je krijgt perfect beeldquote:Op maandag 11 september 2006 23:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Snoer je mond...
Ben 6 uur bezig geweest met afstellen van mijn tv, was het hele gebeuren vergeten....nachtmerries......
Timeshift is verschoven naar 2007.quote:Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Niek. het volgende:
De releases deze maand, het viel mij op dat just cause voor 29september staat, een weekje later dus.
LEGO® Star Wars® II: The Original Trilogy 13 September
Xbox Live Arcade Unplugged Volume 1 15 September
The Godfather™: The Game 15 September
LMA Manager 2007 22 September
NHL® 07 22 September
Just Cause™ 29 September
Time Shift 29 September
Samurai Warriors 2 30 September
Ehh wat is er zo verschillend dan? Qua contrast enzo? Voorbeelden?quote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet je tv laten afstellen door pro's.. Kost je een paar honderd euro, maar je krijgt perfect beeldAlle kleuren worden goed gezet waardoor het beeld een stuk beter tot zijn recht komt
een paar honderd euroquote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet je tv laten afstellen door pro's.. Kost je een paar honderd euro, maar je krijgt perfect beeldAlle kleuren worden goed gezet waardoor het beeld een stuk beter tot zijn recht komt
Wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:57 schreef Retarded het volgende:
Heb er zelf een cursus naar gedaan (afstellen van tv's) en het is neit zo makkelijk als je in eerste instantie zou denken. Ik kom niet veel zelfafgestelde tv's tegen die optimaal zijn ingesteld. Ikzelf kan het ook niet voor de volle 100%, maar ik zie wel het verschil tussen nu en toen
Media Markt amsterdam lagen er een stuk of 50, bij FRS enzo niet gezienquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:52 schreef masterdave het volgende:
Is dead rising nou moeilijk te krijgen of niet?
Kolonisten als het goed is dit jaar nogquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:02 schreef Gajes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer Kolonisten van Catan komt?
En mischien de demo van PES 6?
Of een verwijzing waar ik dat kan vinden?
damn, lekker verhaal, dus me samsung is nog helemaal niet goed afgesteld waarschijnlijk, pffff...waar kan je zo iemand vandaan toveren?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:01 schreef Tumble het volgende:
gewoon in je menu afstellen kan iedereen maar wat hij bedoelt met afstellen is calibreren dat kun je als gewone gebruiker niet... dat doe je in het service menu van je televisie en je hebt een sensor nodig die de kleurtemperatuur meet die plak je op je beeldbuis om zo de perfecte hoeveelheid groen blauw en rood in je beeld afgeregeld te kunnen krijgen.. http://www.hifi.nl/allesover.php?id=1597 daar word je een heel stuk wijzer van. geloof me dat gaat een heel stuk verder dan even je contrast en helderheid instellen. ik heb het bij mij laten doen en die man was een goed uur bezig .
jij hebt dus wel die samsung crt gekocht. ik heb er toch vanaf gezien na veel klachten over het toestel (ook goeie verhalen gehoord overigens).quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:02 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Een samsung, slimline, geen LCD gewoon een CRT, maar wel met HD en ook 1080i
Op fok!games staat een hele coole preview van dit spel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:27 schreef Atuniel het volgende:
Ziet er geweldig uit zeg!
27 en 28 september in Barcafuckinlona. I'm there.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is trouwens de X06? Ook ergens deze maand toch?
Ken die hele site nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op fok!games staat een hele coole preview van dit spel!
Het is veel meer dan een standaard FPS.
Ik las het ook jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:40 schreef =HellFire= het volgende:
Hey MMaRsu, weggekickt bij Dynabyte?
http://www.neogaf.comquote:
Overhittingsprobleem is inderdaad alleen in Amerika, ken niemand in Europa met dat probleem. Het 3-rings-of-death komt bij sommigen wel voor, maar goed niet anders als bij elke andere console in het verleden. Gelukkig is de service van Microsoft erg goed, 90% heeft binnen 5 werkdagen een gloednieuwe Xbox 360 in huis staan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef Ashavan het volgende:
Goede dag.
Nu zit ik een beetje rond te neuzen om zodoende voldoende informatie te bezitten tot dit apparaat. Het schijnt dat de oververhittings problemen hoofdzakelijk in Amerika waren, maar in hoeverre is het ook hier van toepassing? Vervolgens heb ik gehoord van de "Three rings of Death" wat inhoudt dat het systeem nog wel eens vastloopt, crashed en het gewoon niet meer wil doen. Vraag me af hoe vaak zoiets nu voorkomt en wat de service van MS is om een te repareren/vervangen.
Met sport en racen zit je sowiezo goed op de 360, o.a. met de PES/FIFA excusive. Hieronder een lijst van RPG's die tot nu toe uit zijn of binnen aanzienlijke tijd zullen verschijnen:quote:Zelf interreseerd het online gamen en de multimedia aspecten niet, maar de games daar en tegen wel. Als er niet genoeg zijn die me aanspreken dan houdt het op. De meeste aangekondigde titels zoals Assasin's Creed zijn ook op de PC speelbaar, net zoals de reeds beschikbare Oblivion. Mijn soort games zijn sport, racen en RPG's. Maar welke goede RPG's zijn er eigenlijk? Zoveel heb ik nog niet gezien en de paar die ik zag waren nog niet echt overdonderend zoals een Kameo en N3.
Graag gedaanquote:Bedankt voor de moeite.
A) Je linkt naar een gele kikkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is dan wel weer mooi aan games als TU, het opzoeken van grenzen. Hier gebruiken mensen de Enzo als springschans.
http://img96.imageshack.us/img96/8718/untitled10rw3.jpg
Spelen op een gewone TV is zeker niet lelijk, ook hierop zal het verschil met de gewone Xbox al heel erg groot zijn. Wel is het zo dat met een HDTV alles er nog eens immens beter uitziet. Maar dat neemt niet weg dat het op een gewone breedbeeld ook al een grote vooruitgang is!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:46 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hallo, ik ben nog een gewone xbox bezitter, nu de spellen zo goedkoop zijn heb ik de console na lange tijd weer eens opgeppakt, speel nu the warriors.
Maar ben nu wel toe aan de next gen, nu is mijn vraag: weet iemand hier iets over een prijsdaling of ackties bv met spel die eraan komen?
Verder vraag ik me af of die verhalen van dat het beeld lelijk zou zijn zonder HD tv, waar zijn.
wat is jullie ervaring hiermee?
Ik game nu op een Daewoo breedbeeld.
Alvast bedankt!![]()
Ik heb mn eigen tv weer terug, niet dat het heel boeiend is verder, maar 37 cm ligt iig weer achter mequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
Capcom komt niet met een SD fix voor Roy's 37 cm tv
[afbeelding]
(op mijn SD-tv ziet het er iig niet zo uit.. De text is blurry, maar niet zoooo slecht met een RGB kabel).
Ik heb ook totaal geen probleem.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
(op mijn SD-tv ziet het er iig niet zo uit.. De text is blurry, maar niet zoooo slecht met een RGB kabel).
Oke succesquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:03 schreef Ashavan het volgende:
Bedankt voor de moeite Devv. Zal eens wat google op die titels. Zelf ben ik geen fan van Fable aangezien deel 1 al een zielig aftreksel was van wat belooft was. Dat wat toendertijd geleverd was vond kon me niet echt overtuigen.
Elveon zag er interresant uit. Eens kijken wat de rest is.
Ik ben tot dusver helemaal tevreden met deze tv, enige nadeeltje is dat ie aardig kan brommen, maar dat hoor ik alleen als ik tv kijk als het om me heen heeel stil is en het geluid niet hard aanstaat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:21 schreef bluebit het volgende:
[..]
jij hebt dus wel die samsung crt gekocht. ik heb er toch vanaf gezien na veel klachten over het toestel (ook goeie verhalen gehoord overigens).
zelf heb ik gekozen voor de philips, die weliswaar het beeld downscaled maar in vergelijkingstest met die samsung soms zelfs beter uit de bus kwam.
beetje off-topic allemaal maar goed.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef nietteveranderen het volgende:
ik heb er eentje gekocht
Alleen hoe krijg ik me faceplate eraf ?
Ik heb het saint row pakket gekocht, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
GefeliciteerdEn voor welke game ben je gegaan? Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden
Faceplate weet ik niet, ik heb lekker de originele er nog op.
Ik denk dat geen enkel spel leesbaar is op die tv.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ik speel ook op 1080i maar vind het totaal niet hinderlijk. Bij GTA op de vorige generatie had ik er veel meer last van, nu is het slechts heel incidenteel dat de framerate niet helemaal lekker loopt. DoA 4 loopt wel heerlijk soepel iigquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:16 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Ik heb het saint row pakket gekocht, ziet er goed uitAlleen framerate vind ik wat jammerlijk, zometeen even op 720p spelen ipv 1080i even kijken naar het verschil
Heb doa4 erbij gehaald maar die heb ik nog niet gespeeld.
Ik heb staan twijfelen in de winkel net, eerst het thuisfront maar eens informeren dan zien we wel weer verder..quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef nietteveranderen het volgende:
ik heb er eentje gekocht
Alleen hoe krijg ik me faceplate eraf ?
Het is inderdaad niet niks, maar je krijgt er wel jarenlang plezier voor terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik heb staan twijfelen in de winkel net, eerst het thuisfront maar eens informeren dan zien we wel weer verder..
Het Saints Row pack met een VGA kabel loopt al snel richting de 500 euro. Dat geef ik niet iedere dag uit..
Lolquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef Max-Westerman het volgende:
En hij zei dat ik beter me geld kon sparen omdat hij alleen klachten kreeg over xbox'en die niet meer werkte enzo, Dus ik kon beter me geld sparen voor de ps3 zei die volgens mij(sony fanboy denk ik)
Die komt er dus wel een keer... lekker ditquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:20 schreef Tain het volgende:
Just Cause
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Serieus.. er is al een GAM poster met die icon..quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef VAgeNERATION het volgende:
Bedankt Devv05, kga er maar eens goed over na denken saint row lijkt me echt tof en just cause word ook echt tof denk ik, dus zo'n pack lijkt me een goede optie.
Het bangste ben ik dat het weer erg veel tijd gaat vreten, Bye Bye social life![]()
![]()
Die komt voorlopig nog niet uit dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef Guerra het volgende:
Gears of War aanbieding
Hehe gewoon bestellen, dan kan je hem nog altijd annuleren.![]()
Project Gotham Racing 3 is trouwens 29,99 E bij Bart Smit.
Ik heb hem voor nog goedkoperquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef Guerra het volgende:
Gears of War aanbieding
Hehe 2099, had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die komt voorlopig nog niet uit dus
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef Tain het volgende:
Viva Pinata
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga vragen om een forum migratiequote:
besteld! lekker goedkoop zo.. wordt mijn goedkoopste spel tot nu toe!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef Guerra het volgende:
Gears of War aanbieding
Helaas. GoW gaat niet weg voor 29 euroquote:3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |