wauwquote:Op zondag 10 september 2006 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is next gen Linc
Schieten werkt gewoon met lock-on en dan maar op die knop rammen..... komt dus weinig richten bij kijken en vind dat in zo'n game wel lekker werken.quote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je niet kan gamen is het schieten lekker ja. Komop zeg zoals Atuniel al zegt, zelfs schiet je driekwart rechts van het poppetje waar je op mikt, raak je nog
Ja man die kogels vliegen met een boog naar hun targetquote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je niet kan gamen is het schieten lekker ja. Komop zeg zoals Atuniel al zegt, zelfs schiet je driekwart rechts van het poppetje waar je op mikt, raak je nog
SC4 voor de 360 en PC word gemaakt door Ubisoft Shanghai. Montreal maakt de current gen versies.quote:Op zondag 10 september 2006 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe goed deze SC wordt, aangezien half Ubisoft Montreal nu bij EA werkt aan Army of Two...
Het past gewoon bij het spel, alles is over-the-top lekker knallen, granaat gooien, die voordat hij neerkomt kapot schieten, heerlijk gewoon, compleet onrealistisch maar het past helemaal in die game.quote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja man die kogels vliegen met een boog naar hun target
Maar he he, dat maakt het wel makkelijker..en dus leuker. Beetje doorschieten, beetje granaatjes gooien... het mistaat niet in het spel denk ik
Ah maar ik zou zeggen hou iig een oogje op Army of Two, ookal weet ik dat je EA games haat, de helft van het Ubi montreal team werkt er dus aanquote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
SC4 voor de 360 en PC word gemaakt door Ubisoft Shanghai. Montreal maakt de current gen versies.
Ja ik zeg klaarquote:Op zondag 10 september 2006 16:49 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is next gen Linc
Ik haat niet alle EA games. Ik haat de manier waarop EA werkt.quote:Op zondag 10 september 2006 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah maar ik zou zeggen hou iig een oogje op Army of Two, ookal weet ik dat je EA games haat, de helft van het Ubi montreal team werkt er dus aan
quote:Op zondag 10 september 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik haat niet alle EA games. Ik haat de manier waarop EA werkt.
Waar ??quote:Op zondag 10 september 2006 20:36 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War Collector's Edition (Xbox 360) ¤54,99
Ik moest hem wel bestllen!
serieus... erg droogquote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Tja, daar haal ik hem standaard, dus zag deze, maar iedereen vraagt altijd waar dus tja.
GTA is altijd al multiplatform geweest, Assassin's Creed was volgens mij al eerder op de 360 aangekondigd (op X05) en Kameo is van Rare en is volgens mij opgekocht door MSquote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh..
GTAIV, Assassin Creed? Niet meer PS3 exclusive.
Castle Crashers, Kameo? Niet meer voor Nintendo.
En hoe zit het eigenlijk met het gerucht dat Starcraft Ghost voor de 360 en PS3 zou komen?
Ten eerste GTA III, Vice City en San Andreas kwamen eerst op de PS later pas op de xbox en PC. Assassin Creed is pas recent geleden aangekondigd voor 360 (daarvoor zou het een "exclusive" blijven voor de PS3). Kameo stond gepland voor Nintendo totdat ome Bill zijn uursalaris gebruikte om Rare om te kopen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
GTA is altijd al multiplatform geweest, Assassin's Creed was volgens mij al eerder op de 360 aangekondigd (op X05) en Kameo is van Rare en is volgens mij opgekocht door MS
Als er een goede is denk ik er aan om er een te kopen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Zijpie het volgende:
hebben jullie een extra koelings apparaat aangeschaft om de 360 koel te houden??
zit niet te wachten op nog een oververhitte 360 namelijk
Ik heb 'm voor de zekerheid in mn koelkast gezet.quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Zijpie het volgende:
hebben jullie een extra koelings apparaat aangeschaft om de 360 koel te houden??
Volgens mij heeft niemand dat hierquote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Zijpie het volgende:
Is ook totaal niet nodigquote:Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dat hier
Resolutie in xbox ff naar 1024x768 zetten en PGR3 ziet er weer geweldig uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb hem aan m'n TFT gehangen (1280x1024)
Ziet er over het algemeen aardig wat beter uit, alleen in PGR3 ziet het er kut uit.
Als je tft scherm maar 1 VGA poort heeft moet je idd gaan omwisselen..quote:Op zondag 10 september 2006 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe gaat dat dan je 360 op je TFT aansluiten
Moet je dan steeds je kabeltjes gaan wisselen ofzo?
Dus als je weer wilt pc'en alles weer op je pc aansluiten en als je je xbox op je tft wilt aansluiten andersom
Of kan het ook op een andere manier?
Saints Row/Dead Rising/TDU de meest recente, afhankelijk waar je van houdt. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg oudere must-haves.quote:Op maandag 11 september 2006 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb kadobonnen gehad van het weekend. Ga straks naar de winkel voor een 360 game. Iemand aanraders?
Lees wat reviews en oordeel zelf zou ik zeggen. Geen enkele game is perfect, maar de minpunten staan in de meeste reviews ook wel genoemd en dan moet je zelf kijken of je daar veel waarde aan hecht.quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Armageddon het volgende:
SR heb ik al. Denk dat ik voor Dead Rising ga dan. Maar ik zie hier en daar dat ie tegenvalt?
Wat ziet dat er ontzettend nep uit op de onderste foto...quote:
Daarom heb ik de link erbij geplaatst..quote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vond het ook al een behoorlijk groot Photoshop gehalte hebben...
60 dollar is 68 euro volgens de laatste berekeningen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Forza 2 gaat slechts 60 dollar / 47 euro kosten
En Blue Dragon is af, ben erg benieuwd naar deze RPG. Verschijnt nog dit jaar.
Ik heb gister mn eerste game daar besteld, een Aziatische Tomb Raider Legend. Die is volgens de lijst regiovrij en dus te spelen op een PAL 360.quote:Op maandag 11 september 2006 12:31 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het bestellen van regio vrije games via Play Asia? Zo ja, wat voor versie krijg je dan? Neem zelf aan een Engelstalige versie met ook een Engelse handleiding?
De prijzen zijn namelijk wel heel erg aantrekkelijk.
Daar zit ik ook voor te kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gister mn eerste game daar besteld, een Aziatische Tomb Raider Legend. Die is volgens de lijst regiovrij en dus te spelen op een PAL 360.
Volgens mij moet jij je rekenmachine eens nakijken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BMH het volgende:
[..]
60 dollar is 68 euro volgens de laatste berekeningen.
Blue Dragon af??? Waarom brengen ze hem dan niet al nu uit?quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Forza 2 gaat slechts 60 dollar / 47 euro kosten
Branden, inpakken, shippen en marketingtechnische redenen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Blue Dragon af??? Waarom brengen ze hem dan niet al nu uit?
Jawel BMH.quote:
Maar dan krijg je wel gewoon van die zwarte balkjes en is het niet gestretched.quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Retuobak het volgende:
Mijn scherm heeft een DVI poort en 2 VGA poorten, dus ik switch gewoon
enne VirusInside, dan game ik niet meer in de native reso van m'n monitor, haalt weinig uit dus :/
Klopt, die gaat dan automatisch voor een maand in.quote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik vanavond voor ‘t eerst een XBL Silver account aanmaak he, dan kan ik toch gelijk een maand gratis van Gold genieten ?
Of heb ik daar codes oid voor nodig ? (kan me nml niet herinneren dat er een XBL code bij mijn 360 zat)
Heb je hier toevallig een bron bij? Alvast bedankt.quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jawel BMH.
En nou weer ontopic
<3 Dead Rising <3
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendoquote:Op maandag 11 september 2006 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast...
http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
60USD is 47 euro
Jammer genoeg beperkt dit soort omreken methodes zich niet alleen tot consoles en spellenquote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendo(bij een pal release).
Word je nou nooit moe van het M$ grapje?quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendo(bij een pal release).
Behalve die dragrace, hadden ze er dan net zo goed direct in kunnen stoppen. Verder ben ik zo opgewonden als een tienermeisje die een meet&greet met Brad Pitt heeft gewonnen (*sopsop*) over dit spel.quote:
Waar slaat dat nu weer op? Ga eerst ff na waar je op gaat reageren want niemand had het over Microsoft, een grap of uitmelken.quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Word je nou nooit moe van het M$ grapje?
Alsof $ony en Nint¤ndo dingen niet tot in den treure uitmelken,.
Die is nu al te krijgen, zag hem bij de Bart Smit liggen toen ik voor Test Drive Unlimited aan het kijken was.quote:Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Niek. het volgende:
De releases deze maand,
LEGO® Star Wars® II: The Original Trilogy 13 September
Timesplitters. Nee, heeft er niets mee te maken. (hoewel de makers van Timesplitters wel bezig zijn met een 360 game)quote:Op maandag 11 september 2006 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm, nhl is misschien leuk, heb 06.
time shift, is dat van time shift splitters?
Als de 360 in Rijswijk nu ook een stuk goedkoper is kun je proberen het verschil terug te krijgen.. Het is natuurlijk belachelijk dat je de ene dag veel meer betaald dan de andere.quote:Op maandag 11 september 2006 18:53 schreef Theebag het volgende:
Bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum is het Premium Paket 369 en het Saints Row pakket 379.
Ik weet het zeker want zaterdag had ik in de MM te Rijswijk nog 429 betaald. Gelukkig hebben ze nog die laagste prijs garantie...
Ja ik ben ook direct naar Rijswijk gegaan en ze hebben zonder problemen het verschil terug betaald. Hij kost daar trouwens nog steeds 429 en de Premium 377.quote:Op maandag 11 september 2006 19:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Als de 360 in Rijswijk nu ook een stuk goedkoper is kun je proberen het verschil terug te krijgen.. Het is natuurlijk belachelijk dat je de ene dag veel meer betaald dan de andere.
goede keusquote:Op maandag 11 september 2006 19:39 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik ga denk ik ook voor de 360![]()
Niks mis mee. De marketingtruc hierachter is dat je een rivaliserende console met een rivaliserend next-gen DVD format koopt voor minder dan een PS3. Eigenlijk heel logisch dat ze dit doen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef NX het volgende:
Microsoft gaat HD-DVD-drive bundelen met Xbox 360
Dit snap ik nou weer niet, in het eerste instantie zouden ze duidelijk van "nee, we gaan geen nieuwe bundels maken/leveren, we kiezen voor een los kastje" en nu komen ze toch weer met een nieuwe bundel, hoe fucked is dit?
Ik zou voor de Saints Row bundel gaan, 369 euro bij de dixons ( als die 10% korting nog geldt ).quote:Op maandag 11 september 2006 20:37 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik denk dat ik hem morgen ga halen
Weet alleen nog niet echt met wel spel, of ik haal die bundel met saints row of ik ga voor een los spel.
Is die zo kort dan?quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef DaMSWer het volgende:
Zoooo, voor de 2de maal enchanted arms uitgespeeld. Nu alle teksten en filmpjes geskipt. Eindelijk een game die ik uit kon spelen, tot 2x toe dus ook nogEn dat allemaal omdat me profile corrupt was
misschien kunnen mensen die al een xbox 360 hebben gekocht korting krijgenquote:Op maandag 11 september 2006 20:13 schreef NX het volgende:
Microsoft gaat HD-DVD-drive bundelen met Xbox 360
Dit snap ik nou weer niet, in het eerste instantie zouden ze duidelijk van "nee, we gaan geen nieuwe bundels maken/leveren, we kiezen voor een los kastje" en nu komen ze toch weer met een nieuwe bundel, hoe fucked is dit?
Heb je daar een speciale klantenkaart oid voor nodig of niet? Op de site vindt ik er niks over namelijk. Zou wel een goeie deal zijn..quote:Op maandag 11 september 2006 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou voor de Saints Row bundel gaan, 369 euro bij de dixons ( als die 10% korting nog geldt ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |