Volgens mij heeft niemand dat hierquote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Zijpie het volgende:
hebben jullie een extra koelings apparaat aangeschaft om de 360 koel te houden??
zit niet te wachten op nog een oververhitte 360 namelijk
Is ook totaal niet nodigquote:Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand dat hier
Resolutie in xbox ff naar 1024x768 zetten en PGR3 ziet er weer geweldig uitquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb hem aan m'n TFT gehangen (1280x1024)
Ziet er over het algemeen aardig wat beter uit, alleen in PGR3 ziet het er kut uit.
Als je tft scherm maar 1 VGA poort heeft moet je idd gaan omwisselen..quote:Op zondag 10 september 2006 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe gaat dat dan je 360 op je TFT aansluiten
Moet je dan steeds je kabeltjes gaan wisselen ofzo?
Dus als je weer wilt pc'en alles weer op je pc aansluiten en als je je xbox op je tft wilt aansluiten andersom
Of kan het ook op een andere manier?
Saints Row/Dead Rising/TDU de meest recente, afhankelijk waar je van houdt. Maar er zijn natuurlijk ook genoeg oudere must-haves.quote:Op maandag 11 september 2006 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb kadobonnen gehad van het weekend. Ga straks naar de winkel voor een 360 game. Iemand aanraders?
Lees wat reviews en oordeel zelf zou ik zeggen. Geen enkele game is perfect, maar de minpunten staan in de meeste reviews ook wel genoemd en dan moet je zelf kijken of je daar veel waarde aan hecht.quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Armageddon het volgende:
SR heb ik al. Denk dat ik voor Dead Rising ga dan. Maar ik zie hier en daar dat ie tegenvalt?
Wat ziet dat er ontzettend nep uit op de onderste foto...quote:
Daarom heb ik de link erbij geplaatst..quote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vond het ook al een behoorlijk groot Photoshop gehalte hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |