Monopoly, stratego, riskquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik word spontaan gestressed van al die drukte op mn scherm. Doe mij maar lekker Stratego of Risk via Xbox Live.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef koentje.k het volgende:
Hier nog 36 screenshots van Virtua Tennis 3: http://www.xboxyde.com/news_3443_en.html
Colonisten van Catan komt er iig aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Monopoly, stratego, risk!
Dat zijn idd de toffere games die ik graag op XBLA zou zien.
Carcassonne en Alhambra niet te vergetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Colonisten van Catan komt er iig aan
volgens veel mensen is dit een hoax, maar dat weten we dus niet zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
Eerste screenshot nieuwe dashboard update (komt pas eind dit jaar ofzo)
Een medestudent van mij had een echte Mahjong box met ivoren stenen. Dat is meer geilheid dan Katja Schuurman die naakt de Gouden Gids op je bedrand voorleest....Of het is gewoon übergeeky.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:15 schreef Panick het volgende:
Carcassonne ook?.
Damn.
Nu Mahjong nog.
moto gp 06quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:32 schreef Piim het volgende:
Ik heb dus een xbox360 maar weet echt geen vet spel, ik hou wel van realisme met race spellen, eventueel een leuke extreme sport en totaal niet van schiet spellen. Ik wacht nu al maanden op forza maar die komt maar niet iemand die denkt dat hij een leuk spel voor me weet?PGR en Amped 3 heb ik al.
quote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef kepler het volgende:
[..]
in het geval van hem Archivement hoer
lollercopterquote:Op zondag 10 september 2006 03:37 schreef kepler het volgende:
[..]
in het geval van hem Archivement hoer
Welke concurrenten? Sony is niet aanwezig & Nintendo slaat een andere weg in.quote:Op zondag 10 september 2006 12:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahah, Xbox zit echt alles weg te kapen bij de concurrenten
[afbeelding]
VROOM!
Eeuh..quote:Op zondag 10 september 2006 12:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke concurrenten? Sony is niet aanwezig & Nintendo slaat een andere weg in.
welke kabel gebruik je?quote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb nu al 2 dagen de 360..alleen heb een klein probleempje...
De kleuren van de demo spellen zijn heel vaag...Bij top spin is Federer groen, bij Fifa is Ronaldinho blauw..en de shirtjes zijn groen ipv geel...
Weet iemand wat de oorzaak hiervan is?
p.s. Call of duty 2 (volledige spel) heeft wel de 'normale' kleuren
Wel de component kabels in de component aansluiting?quote:Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De bijgeleverde van de xbox...in combinatie met een HDTV...![]()
Voor zover ik weet wel...vind het wel raarrquote:Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Wel de component kabels in de component aansluiting?
Ik ga die demo ook ff downloadenquote:Op zondag 10 september 2006 14:36 schreef BMH het volgende:
De Splinter cell multiplayer demo komt tijdens X06.. Dus waarom zou ik een nieuwe game kopen
Demo een maandje spelen en voila het volledige spel ligt in de winkel.. Hopelijk speel ik die net als de vorige delen voor 8+ maanden online
Ik vond hem wel cool, maar koop hem pas na februari ofzo ( na al die gamedrukte ) en als die goedkoop is. Game is serieus geen 60 euro waardquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:
Wie vond de demo van Just Cause ook cool?![]()
Eerst SR afwerken.. maar Just Cause komt ook een keer hier.
ikquote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:
Waarom niet waardquote:Op zondag 10 september 2006 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond hem wel cool, maar koop hem pas na februari ofzo ( na al die gamedrukte ) en als die goedkoop is. Game is serieus geen 60 euro waard
Lezen is moeilijk..quote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarom niet waard
Ik vind dat free roaming wel cool.. je kan doen wat je wil... en dat eiland is groootttAls je in de demo op de map kijkt zie je wat je allemaal nog hebt straks, gaat serieus nergens over.
Ok, dat schieten is een beetje jammer, al schiet ik in de bossen links, schiet ik nog die kerel die voor me staat mol bij wijze van spreken.
Maar ik wacht ook nog ff tot ergens die maand denk ik.
Lezen is blijkbaar idd moeilijk want ik heb het over Just Cause, Dead Rising is allang in mijn bezitquote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk..
Hij bedoeld Dead Rising
Niet, hij bedoelt Just Causequote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk..
Hij bedoeld Dead Rising
Stil nou es snotaapquote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk..
Hij bedoeld Dead Rising
Vind het schieten juist wel lekker werkenquote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarom niet waard
Ik vind dat free roaming wel cool.. je kan doen wat je wil... en dat eiland is groootttAls je in de demo op de map kijkt zie je wat je allemaal nog hebt straks, gaat serieus nergens over.
Ok, dat schieten is een beetje jammer, al schiet ik in de bossen links, schiet ik nog die kerel die voor me staat mol bij wijze van spreken.
Maar ik wacht ook nog ff tot ergens die maand denk ik.
Als je niet kan gamen is het schieten lekker jaquote:Op zondag 10 september 2006 15:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind het schieten juist wel lekker werken![]()
die komen niet. Blizzard is toch alelen maar bezig met diablo 3 en WoWquote:Op zondag 10 september 2006 13:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met het gerucht dat Starcraft Ghost voor de 360 en PS3 zou komen?
Dat zijn current gen shots, dus voor de vorige xbox..quote:
Ik vond de demo cool, maar ik las op GAF (net zoals MMaRsu) dat de missies allemaal heel erg op elkaar lijken, en dan hoeft het voor mij niet zo voor 50 euro. Dan wacht ik wel fijn tot ie budget is.quote:Op zondag 10 september 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |