60 dollar is 68 euro volgens de laatste berekeningen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Forza 2 gaat slechts 60 dollar / 47 euro kosten
En Blue Dragon is af, ben erg benieuwd naar deze RPG. Verschijnt nog dit jaar.
Ik heb gister mn eerste game daar besteld, een Aziatische Tomb Raider Legend. Die is volgens de lijst regiovrij en dus te spelen op een PAL 360.quote:Op maandag 11 september 2006 12:31 schreef Black-Hole het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het bestellen van regio vrije games via Play Asia? Zo ja, wat voor versie krijg je dan? Neem zelf aan een Engelstalige versie met ook een Engelse handleiding?
De prijzen zijn namelijk wel heel erg aantrekkelijk.
Daar zit ik ook voor te kijkenquote:Op maandag 11 september 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gister mn eerste game daar besteld, een Aziatische Tomb Raider Legend. Die is volgens de lijst regiovrij en dus te spelen op een PAL 360.
Volgens mij moet jij je rekenmachine eens nakijken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BMH het volgende:
[..]
60 dollar is 68 euro volgens de laatste berekeningen.
Blue Dragon af??? Waarom brengen ze hem dan niet al nu uit?quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Forza 2 gaat slechts 60 dollar / 47 euro kosten
Branden, inpakken, shippen en marketingtechnische redenen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Blue Dragon af??? Waarom brengen ze hem dan niet al nu uit?
Jawel BMH.quote:
Maar dan krijg je wel gewoon van die zwarte balkjes en is het niet gestretched.quote:Op zondag 10 september 2006 23:49 schreef Retuobak het volgende:
Mijn scherm heeft een DVI poort en 2 VGA poorten, dus ik switch gewoon
enne VirusInside, dan game ik niet meer in de native reso van m'n monitor, haalt weinig uit dus :/
Klopt, die gaat dan automatisch voor een maand in.quote:Op maandag 11 september 2006 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik vanavond voor ‘t eerst een XBL Silver account aanmaak he, dan kan ik toch gelijk een maand gratis van Gold genieten ?
Of heb ik daar codes oid voor nodig ? (kan me nml niet herinneren dat er een XBL code bij mijn 360 zat)
Heb je hier toevallig een bron bij? Alvast bedankt.quote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
Nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jawel BMH.
En nou weer ontopic
<3 Dead Rising <3
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendoquote:Op maandag 11 september 2006 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast...
http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
60USD is 47 euro
Jammer genoeg beperkt dit soort omreken methodes zich niet alleen tot consoles en spellenquote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, maar niet volgens M$, Sony & Nintendo(bij een pal release).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |