27 en 28 september in Barcafuckinlona. I'm there.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is trouwens de X06? Ook ergens deze maand toch?
Ken die hele site nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op fok!games staat een hele coole preview van dit spel!
Het is veel meer dan een standaard FPS.
Ik las het ook jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:40 schreef =HellFire= het volgende:
Hey MMaRsu, weggekickt bij Dynabyte?
http://www.neogaf.comquote:
Overhittingsprobleem is inderdaad alleen in Amerika, ken niemand in Europa met dat probleem. Het 3-rings-of-death komt bij sommigen wel voor, maar goed niet anders als bij elke andere console in het verleden. Gelukkig is de service van Microsoft erg goed, 90% heeft binnen 5 werkdagen een gloednieuwe Xbox 360 in huis staan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef Ashavan het volgende:
Goede dag.
Nu zit ik een beetje rond te neuzen om zodoende voldoende informatie te bezitten tot dit apparaat. Het schijnt dat de oververhittings problemen hoofdzakelijk in Amerika waren, maar in hoeverre is het ook hier van toepassing? Vervolgens heb ik gehoord van de "Three rings of Death" wat inhoudt dat het systeem nog wel eens vastloopt, crashed en het gewoon niet meer wil doen. Vraag me af hoe vaak zoiets nu voorkomt en wat de service van MS is om een te repareren/vervangen.
Met sport en racen zit je sowiezo goed op de 360, o.a. met de PES/FIFA excusive. Hieronder een lijst van RPG's die tot nu toe uit zijn of binnen aanzienlijke tijd zullen verschijnen:quote:Zelf interreseerd het online gamen en de multimedia aspecten niet, maar de games daar en tegen wel. Als er niet genoeg zijn die me aanspreken dan houdt het op. De meeste aangekondigde titels zoals Assasin's Creed zijn ook op de PC speelbaar, net zoals de reeds beschikbare Oblivion. Mijn soort games zijn sport, racen en RPG's. Maar welke goede RPG's zijn er eigenlijk? Zoveel heb ik nog niet gezien en de paar die ik zag waren nog niet echt overdonderend zoals een Kameo en N3.
Graag gedaanquote:Bedankt voor de moeite.
A) Je linkt naar een gele kikkerquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is dan wel weer mooi aan games als TU, het opzoeken van grenzen. Hier gebruiken mensen de Enzo als springschans.
http://img96.imageshack.us/img96/8718/untitled10rw3.jpg
Spelen op een gewone TV is zeker niet lelijk, ook hierop zal het verschil met de gewone Xbox al heel erg groot zijn. Wel is het zo dat met een HDTV alles er nog eens immens beter uitziet. Maar dat neemt niet weg dat het op een gewone breedbeeld ook al een grote vooruitgang is!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:46 schreef VAgeNERATION het volgende:
Hallo, ik ben nog een gewone xbox bezitter, nu de spellen zo goedkoop zijn heb ik de console na lange tijd weer eens opgeppakt, speel nu the warriors.
Maar ben nu wel toe aan de next gen, nu is mijn vraag: weet iemand hier iets over een prijsdaling of ackties bv met spel die eraan komen?
Verder vraag ik me af of die verhalen van dat het beeld lelijk zou zijn zonder HD tv, waar zijn.
wat is jullie ervaring hiermee?
Ik game nu op een Daewoo breedbeeld.
Alvast bedankt!![]()
Ik heb mn eigen tv weer terug, niet dat het heel boeiend is verder, maar 37 cm ligt iig weer achter mequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
Capcom komt niet met een SD fix voor Roy's 37 cm tv
[afbeelding]
(op mijn SD-tv ziet het er iig niet zo uit.. De text is blurry, maar niet zoooo slecht met een RGB kabel).
Ik heb ook totaal geen probleem.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
(op mijn SD-tv ziet het er iig niet zo uit.. De text is blurry, maar niet zoooo slecht met een RGB kabel).
Oke succesquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:03 schreef Ashavan het volgende:
Bedankt voor de moeite Devv. Zal eens wat google op die titels. Zelf ben ik geen fan van Fable aangezien deel 1 al een zielig aftreksel was van wat belooft was. Dat wat toendertijd geleverd was vond kon me niet echt overtuigen.
Elveon zag er interresant uit. Eens kijken wat de rest is.
Ik ben tot dusver helemaal tevreden met deze tv, enige nadeeltje is dat ie aardig kan brommen, maar dat hoor ik alleen als ik tv kijk als het om me heen heeel stil is en het geluid niet hard aanstaat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:21 schreef bluebit het volgende:
[..]
jij hebt dus wel die samsung crt gekocht. ik heb er toch vanaf gezien na veel klachten over het toestel (ook goeie verhalen gehoord overigens).
zelf heb ik gekozen voor de philips, die weliswaar het beeld downscaled maar in vergelijkingstest met die samsung soms zelfs beter uit de bus kwam.
beetje off-topic allemaal maar goed.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef nietteveranderen het volgende:
ik heb er eentje gekocht
Alleen hoe krijg ik me faceplate eraf ?
Ik heb het saint row pakket gekocht, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
GefeliciteerdEn voor welke game ben je gegaan? Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden
Faceplate weet ik niet, ik heb lekker de originele er nog op.
Ik denk dat geen enkel spel leesbaar is op die tv.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ik speel ook op 1080i maar vind het totaal niet hinderlijk. Bij GTA op de vorige generatie had ik er veel meer last van, nu is het slechts heel incidenteel dat de framerate niet helemaal lekker loopt. DoA 4 loopt wel heerlijk soepel iigquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:16 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Ik heb het saint row pakket gekocht, ziet er goed uitAlleen framerate vind ik wat jammerlijk, zometeen even op 720p spelen ipv 1080i even kijken naar het verschil
Heb doa4 erbij gehaald maar die heb ik nog niet gespeeld.
Ik heb staan twijfelen in de winkel net, eerst het thuisfront maar eens informeren dan zien we wel weer verder..quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:35 schreef nietteveranderen het volgende:
ik heb er eentje gekocht
Alleen hoe krijg ik me faceplate eraf ?
Het is inderdaad niet niks, maar je krijgt er wel jarenlang plezier voor terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik heb staan twijfelen in de winkel net, eerst het thuisfront maar eens informeren dan zien we wel weer verder..
Het Saints Row pack met een VGA kabel loopt al snel richting de 500 euro. Dat geef ik niet iedere dag uit..
Lolquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef Max-Westerman het volgende:
En hij zei dat ik beter me geld kon sparen omdat hij alleen klachten kreeg over xbox'en die niet meer werkte enzo, Dus ik kon beter me geld sparen voor de ps3 zei die volgens mij(sony fanboy denk ik)
Die komt er dus wel een keer... lekker ditquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:20 schreef Tain het volgende:
Just Cause
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Serieus.. er is al een GAM poster met die icon..quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef VAgeNERATION het volgende:
Bedankt Devv05, kga er maar eens goed over na denken saint row lijkt me echt tof en just cause word ook echt tof denk ik, dus zo'n pack lijkt me een goede optie.
Het bangste ben ik dat het weer erg veel tijd gaat vreten, Bye Bye social life![]()
![]()
Die komt voorlopig nog niet uit dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef Guerra het volgende:
Gears of War aanbieding
Hehe gewoon bestellen, dan kan je hem nog altijd annuleren.![]()
Project Gotham Racing 3 is trouwens 29,99 E bij Bart Smit.
Ik heb hem voor nog goedkoperquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef Guerra het volgende:
Gears of War aanbieding
Hehe 2099, had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die komt voorlopig nog niet uit dus
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef Tain het volgende:
Viva Pinata
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga vragen om een forum migratiequote:
besteld! lekker goedkoop zo.. wordt mijn goedkoopste spel tot nu toe!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef Guerra het volgende:
Gears of War aanbieding
Helaas. GoW gaat niet weg voor 29 euroquote:3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |