quote:Op maandag 11 september 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Toch maar test drive unlimited gekocht. honderden zombies bashen is niet echt iets voor mij.Hoe kom je in godsnaam met TDU door een haarspeldbocht?
Remmen is voor mietjes. Ik ben NFSMW gewend.quote:Op maandag 11 september 2006 23:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Cool spel he.
Gewoon wat eerder remmen.
Snoer je mond...quote:Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef BMH het volgende:
Nog 1 ding: Resolutie is echt niet alles.. Contrast bijvoorbeeld is veel belanglijker.
Turn before the corner (gecontroleerde slide). (of druk op X)quote:Op maandag 11 september 2006 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Remmen is voor mietjes. Ik ben NFSMW gewend.
Je moet je tv laten afstellen door pro's.. Kost je een paar honderd euro, maar je krijgt perfect beeldquote:Op maandag 11 september 2006 23:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Snoer je mond...
Ben 6 uur bezig geweest met afstellen van mijn tv, was het hele gebeuren vergeten....nachtmerries......
Timeshift is verschoven naar 2007.quote:Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef Niek. het volgende:
De releases deze maand, het viel mij op dat just cause voor 29september staat, een weekje later dus.
LEGO® Star Wars® II: The Original Trilogy 13 September
Xbox Live Arcade Unplugged Volume 1 15 September
The Godfather™: The Game 15 September
LMA Manager 2007 22 September
NHL® 07 22 September
Just Cause™ 29 September
Time Shift 29 September
Samurai Warriors 2 30 September
Ehh wat is er zo verschillend dan? Qua contrast enzo? Voorbeelden?quote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet je tv laten afstellen door pro's.. Kost je een paar honderd euro, maar je krijgt perfect beeldAlle kleuren worden goed gezet waardoor het beeld een stuk beter tot zijn recht komt
een paar honderd euroquote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet je tv laten afstellen door pro's.. Kost je een paar honderd euro, maar je krijgt perfect beeldAlle kleuren worden goed gezet waardoor het beeld een stuk beter tot zijn recht komt
Wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:57 schreef Retarded het volgende:
Heb er zelf een cursus naar gedaan (afstellen van tv's) en het is neit zo makkelijk als je in eerste instantie zou denken. Ik kom niet veel zelfafgestelde tv's tegen die optimaal zijn ingesteld. Ikzelf kan het ook niet voor de volle 100%, maar ik zie wel het verschil tussen nu en toen
Media Markt amsterdam lagen er een stuk of 50, bij FRS enzo niet gezienquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:52 schreef masterdave het volgende:
Is dead rising nou moeilijk te krijgen of niet?
Kolonisten als het goed is dit jaar nogquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:02 schreef Gajes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer Kolonisten van Catan komt?
En mischien de demo van PES 6?
Of een verwijzing waar ik dat kan vinden?
damn, lekker verhaal, dus me samsung is nog helemaal niet goed afgesteld waarschijnlijk, pffff...waar kan je zo iemand vandaan toveren?quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:01 schreef Tumble het volgende:
gewoon in je menu afstellen kan iedereen maar wat hij bedoelt met afstellen is calibreren dat kun je als gewone gebruiker niet... dat doe je in het service menu van je televisie en je hebt een sensor nodig die de kleurtemperatuur meet die plak je op je beeldbuis om zo de perfecte hoeveelheid groen blauw en rood in je beeld afgeregeld te kunnen krijgen.. http://www.hifi.nl/allesover.php?id=1597 daar word je een heel stuk wijzer van. geloof me dat gaat een heel stuk verder dan even je contrast en helderheid instellen. ik heb het bij mij laten doen en die man was een goed uur bezig .
jij hebt dus wel die samsung crt gekocht. ik heb er toch vanaf gezien na veel klachten over het toestel (ook goeie verhalen gehoord overigens).quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:02 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Een samsung, slimline, geen LCD gewoon een CRT, maar wel met HD en ook 1080i
Op fok!games staat een hele coole preview van dit spel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:27 schreef Atuniel het volgende:
Ziet er geweldig uit zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |