quote:Op donderdag 7 september 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
Whehe ff terugmailen
quote:Beste,
> Wij zijn ook op de hoogte van dit prijsverschil.
> Daar het aantal Xbox Live gebruikers in de US veel hoger ligt, en er veel
> meer met Marketplace gedaan wordt (downloads etc.) is daar de mogelijkheid
> om de game goedkoper in de winkels te leggen.
Dus er zit genoeg winst in de Marketplace USA om een Amerikaanse consument zo'n 20 tot 30 euro uit te laten geven aan downloads om dit verschil te compenseren? Da's mooi, dan kunnen wij Europese gamers zeker verwachten dat al deze content voor ons allemaal gratis is waar de Amerikanen ervoor zullen moeten betalen, omdat dit verschil nu eenmaal niet meer gecompenseert hoeft te worden? Soort prepay-service, da's een prima idee.
> Dit is geen beslissing van Atari internationaal: maar van Atari US.
> De game ligt (waarschijnlijk nu al) in de winkels!
> Ik heb em al binnen en ik vind het (SERIEUS!) een van de beste games voor
> 360 en een Must Have!
Ik vond de demo ook prima, maar door die prachtige beslissing van Atari International laat ik deze waarschijnlijk maar even aan me voorbij gaan, tenzij het prijsverschil via Marketplace gelijkgetrokken zal worden.
Vriendelijke groet
Bart
En zichzelf, TDU is zeker 60 euro waard.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:21 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, daar heb je Atari effe flink beet.
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nuquote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En zichzelf, TDU is zeker 60 euro waard.
Principes ?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het gaat er niet om of die game de 60 euro waard is, maar het is een principe kwestie geworden nu
Doordat 'ie bijna de helft kost in de USA is 'ie dat voor mij niet meer. Dit zijn van die rare capriolen die uitgehaald worden door publishers waardoor gamers zich genaaid voelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
En zichzelf, TDU is zeker 60 euro waard.
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Doordat 'ie bijna de helft kost in de USA is 'ie dat voor mij niet meer. Dit zijn van die rare capriolen die uitgehaald worden door publishers waardoor gamers zich genaaid voelen.
Daarom bestel ik m'n dvd's ook grotendeels in de US/Canada.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.
Ga geen top-game laten liggen omdat ie in de US goedkoper is.
Dan kan ik ook voortaan DVDs, kleren e.d. laten liggen want die zijn ook goedkoper in de US
Hij is mooiquote:Op donderdag 7 september 2006 12:02 schreef Megalomaniac het volgende:
Lacious Cayne's Xbox - 9/4/2006
Well, I didn't get to game yesterday, but at least I am not sitting in a Microsoft repair shop... So that is something...
![]()
verkapte tvp
Nee, maar een paar Amerikaanse kennissen wel en die zijn erg tevreden over de gameplay. Het verhaal en voiceacting zijn bijzonder matig, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom bestel ik m'n dvd's ook grotendeels in de US/Canada.
En ik twijfel of ik Enchanted Arms er nog bij ga halen... wil hem wel hebben maar zit nog middenin N3, wil bij Oblivion nog alle achievements halen...
Iemand die hem al heeft gehaald toevallig?
Review op IGN was niet echt lovend, maar de Penny Arcade gozers vonden hem wel goed te pruimen. Niet vernieuwend maar een goede JRPG heb ik begrepen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar een paar Amerikaanse kennissen wel en die zijn erg tevreden over de gameplay. Het verhaal en voiceacting zijn bijzonder matig, dat dan weer wel.
goed puntquote:Op donderdag 7 september 2006 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, mij zal 't een zorg zijn, ging altijd al uit van 60 euro.
Ga geen top-game laten liggen omdat ie in de US goedkoper is.
Dan kan ik ook voortaan DVDs, kleren e.d. laten liggen want die zijn ook goedkoper in de US
ik heb dat bericht ook een keer gehad op mijn blog..toen ie dus wel in de repairshop stondquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb dat bericht ook een keer gehad op mijn blog..toen ie dus wel in de repairshop stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |